Ik heb echt onwijs vreemd haar!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Ik heb echt onwijs vreemd haar!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-03 10:54

Ik bemerk de laatste tijd dat mijn haar raar is..

* ja, klinkt lekker vaag *

Ik heb heel mijn leven al steil haar.. Ben donkerblond van mezelf en ik heb van dat babyhaar zeg maar..

Tegenwoordig ben ik kunstmatig intelligent Schijnheilig ( verf het dus bruin Haha! )

Nou komt het rare.. Ik heb tot een aantal maanden terug altijd steil haar gehad... Kwam met een coupe "ik ben haar, maar ik heb geen fut" uit mijn bed. Haha!

De laatste maanden kom ik met een coupe "Ik ben stiekum Tina Turner" uit mijn bed. Met een enormel baal grove krullen..

Zodra ik dan onder de douche stap dan zijn ze weg, totdat ik het laat opdrogen, dan komen ze weer terug..

Het is alleen onderin mijn haar.. Ik heb voornamelijk slag, maar ook een aantal grove pijpekrullen.. Verward

Zou het dan toch mogelijk zijn om krullen te krijgen terwijl je altijd hardstikke steil haar hebt gehad?? Tong uitsteken

Of zijn het krullen van ellende *LOL*


AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 10:58

Doet me denken aan die reclame.. van die vrouw die met een nette coupe naar bed gaat en als ze wakker wordt haar haren overeind staan Haha!

Wat heb jij voor wilde dromen Chantal Verward Schijnheilig

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-03 11:02

AnneOmie schreef:
Doet me denken aan die reclame.. van die vrouw die met een nette coupe naar bed gaat en als ze wakker wordt haar haren overeind staan Haha!

Wat heb jij voor wilde dromen Chantal Verward Schijnheilig


Haha Haha! Dat ik op de wilde woeste prairehengst Winnie zit *LOL* En dat we keihard over de oneindige zandvlaktes galopperen *LOL*

Nee, ik weet het niet, van de week droomde ik over nazale Jim ( van Idols ) [SC] Belachelijk gedroomd vannacht!! Scheve mond Met dat haar wat maar aan bleef groeien *LOL*

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 11:03

Wat vind je mooier?
Als je steil mooier vindt heb je een probleem en anders juist niet Lachen

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-03 11:05

Ik vind krullen wel mooier.. Maar ik snap niet waardoor het komt.. Verward

Het lijkt me zo raar dat het ineens kan.. Scheve mond

Zijn er kappers online die weten hoe dit kan?? Haha!

maudy

Berichten: 1309
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 11:08

het schijnt toch zo te zijn dat je haar iedere 7 jaar verandert ofzo? Of loop ik nou maar wat te l*llen?
Laatst bijgewerkt door maudy op 15-05-03 11:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 11:10

Dat heb ik ook wel eens gehoord ja, dat het om de 7 jaar verandert.
Ik had vroeger juist een bos krullen á la Shirley Temple, nu heb ik (bijna) steil haar.

Run free Jordy.... 1997 - 2021

Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-03 11:15

Ik weet wel dat ieders smaak iedere 7 jaar veranderd, of dat met haar hetzelfde is weet ik niet..

Nou ja, het lijkt wel veel meer volume te hebben Haha! Da's wel tof Lachen

Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-03 11:19

Ohh ik vergeet te zeggen dat ik ze er weer uit kan kammen, maar na een uur zitten ze er dan weer enigzinds in.. Verward

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 11:20

Tallie1979 schreef:
Ik vind krullen wel mooier.. Maar ik snap niet waardoor het komt.. Verward


Misschien toch maar eens aan je moeder vragen Verward Misschien van de melkboer *LOL*

Zonder dollen.. ik zou het echt niet weten.. zaterdag ga ik naar de kapper en zal ik het wel even voor je navragen!

Leuk toch zo'n woeste krullenbol Knipoog

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 11:20

Klinkt mij heel bekend! Ik heb ook altijd super stijl haar gehad, moest regelmatig een permanentje laten zetten om er iets mee te kunnen doen. Tot ik weer eens bij de kapper kwam en zij mij vertelde dat de vorige permanent er nog niet uit was. Verward De slagen/krullen begonnen bij de hoofdhuid terwijl de permanent al maanden oud was! Sindsdien voor mij alleen maar knipbeurten, heel goed voor de portemonnee Haha!

If you stick your head in the sand, you'll get your rear kicked.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 11:21

Hier nog zo ééntje. Als peuter krullen, als tiener en tot een jaar of twee terug steil haar ... en nu krullen die steeds maar "erger" worden ... dus nee, je bent niet alleen! Overigens heeft mijn vader krul haar, mijn moeder niet. Heb dus wel het gen voor krullen .... maar of ze blijven??? Da's wat anders! Het zou kunnen dat ik het knip dat ze terug weg zijn. Ik had m'n haar net laten kort wieken toen ze gekomen zijn en nogal wat mensen dachten dat het "gekochte krullen" waren (juist alsof ik wat strengen zou laten krullen en dan andere weer niet .... echt wel niet dus!!! Nu krullen en springen ze zowat allemaal, en ja, onder de douche zijn ze weg, maar eens het gaat drogen zijn ze er weer ... en als je in de regen hebt gelopen het je van die shirley temple-krullen ... KRULVERHAAL Haha!
Laatst bijgewerkt door sonjabelgium op 15-05-03 11:24, in het totaal 2 keer bewerkt

Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-03 11:22

Haha, maar bovenop is het bij mij gewoon steil Haha! Het is alleen het haar vanaf de oren naar de puntjes *LOL*

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 11:25

Oh, van mij ook hoor, zo van mijn oren af "golven" en dan echte volle krullen die je mag borstelen, ze springen er zo terug in.

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.


Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-03 11:28

Als ik het kam is het een poosje steil.. Als ik het dan laat voor wat het is dan komen ze gewoon weer terug..

Tja, het is een soort van slag met in de onderlaag een pijpekrul hier en daar.. Verward

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 11:31

Het bovenste gedeelte is platter door het "gewicht" van je haar, waardoor het plat "getrokken" wordt. Verder naar beneden (bij jou dus vanaf je oren Haha! ) krijgen de krullen vrijspel doordat dat gewicht er niet meer is.
Het ligt ook een beetje aan de lengte van je haar, dat van mij komt tot halverwege mijn bovenarm en ik heb nu ook alleen aan de onderkant krullen.

If you stick your head in the sand, you'll get your rear kicked.

maudy

Berichten: 1309
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 11:32

hmm maar als je smaak iedere 7 jaar kan veranderen, waarom je haar dan niet?

Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-03 11:38

Het hangt bij mij tot over mijn schouders..

Tja en wat betreft dat veranderen iedere 7 jaar.. Wie weet is het inderdaad zo Lachen Wat weer raar zou zijn, want ik heb dit voor het eerst en ik ben bijna 24 Haha!

maudy

Berichten: 1309
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 11:41

bij de een duurt de 7 jaar wat langer dan bij de ander Haha!
Bij mezelf merk ik wel dat het verandert, niet precies om de 7 jaar, de ene keer na 5 jaar, de andere keer na 9 jaar, maar ook dat je ineens krullen hebt, of ineens melkboerenhondenhaar. Kan je maar beter ineens krullen krijgen...

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 11:44

Vreemd, ik heb ook ontzettend steil haar.
Maar als het geregend heeft krijg ik vooral een rare slag of krul, had ik vroeger ook nooit.

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 11:50

Het haar-mysterie Haha!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 12:06

Ik heb ook regenkrullen, geen gezicht. Het kan onderin ook gaan krullen als je gespleten haarpunten hebt. Dan krijg je hetzelfde effect als dat je met een schaar een cadeaulint laat krullen. Raar maar waar.

Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-03 12:19

Ja, maar ik ben pas naar de kapper geweest Haha! Anders zou jouw verhaal op kunnen gaan bubbels Haha!

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 12:59

Summertje schreef:
Het haar-mysterie

Du-du-du-du Du-du-du-du The Hair Files! Haha!

If you stick your head in the sand, you'll get your rear kicked.

Les_Fjal

Berichten: 1926
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 13:23

Ik zal je weleens een kinderfoto van mezelf laten zien Tal. Onwijs stijl dun haar. En dat is nu toch wel anders Knipoog Maar bij mij is het in de pubertijd gebeurd, en aangezien je daar nu niet meer....uhmm lichamelijk dan..Tong uitsteken..in zit , zou ik het ook niet echt weten. Waarschijnlijk iets met je hormoonhuishouding ofzo.... Verward

Bij mij zit er eigenlijk altijd veel krul in die dikke bos haar van me, maar een fohn wil ze er nog weleens uit halen..Knipoog

Eentje is niet genoeg...Meer...Meer...Meer !!

~`Life's there for the ones who love to live and take it all, for it is free...~` -*Sonata Arctica*-


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Googlebot en 104 bezoekers