tranen,tranen.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
zomon

Berichten: 453
Geregistreerd: 11-12-02

tranen,tranen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-03 09:13

Gisteren was het dan zover, na 1 jaar van alles geprobeerd te hebben om mijn paardje beter te maken was gisteren de dag dat we afscheid van elkaar moesten nemen.

Dinsdag, ben ik met de kinderen 'smiddags nog foto's gaan maken van ons allemaal en 's avonds laat lag de oudste ( 7) te huilen in zijn bedje dat hij nog niet alles aan Foxy verteld had dus zijn we om 21.30 nog naar stal gegaan en kon hij nog even zijn verhaal aan haar kwijt.
Zelf had ik die avond een flinke borrel genomen om nog een beetje te kunnen slapen.

Gisteren ochtend met veel tranen mijn lieve meid uit haar stal gehaald en dacht van tja meid dit is het dan. Haar 1 jarig pleegkind waar ze samen in een loopstal staat wilde ook mee naar buiten omdat ze gewend is om samen met Foxy naar buiten te gaan, maar dit ging deze keer niet.
De kleine was aan het hinneken toen wij weg liepen.

Daarna moest ik door de stal lopen waar de andere paarden staan en ook hier heb ik haar nog even laten snuffelen aan haar vriendjes.
Daarna de trailer in en naar haar laatste stop brengen.
Daar heb ik 15 minuten gewacht met tranen in mijn ogen.
Na 15 minuten kwamen we erachter dat het ging niet door en ze waren vergeten ons af te bellen.

Ik was woest en heel erg in de war en ben snel weer naar huis gereden.
Wat denken ze wel....... hebben ze dan helemaal geen gevoel.
Heb je na veel pijn en verdriet een enorm besluit genomen kan je dit nog een keer mee maken.
En dan heb ik het niet eens over de kinderen die er niets van snappen en nu nog een keer veel verdriet gaan krijgen.
Ik ben hier zo kwaad over.
Ze hadden weer een afspraak voor vandaag gemaakt maar dat kon ik echt niet aan 2x achter elkaar dus ze staat nu weer in de wei en ik ga toch een homeopaat erbij halen om haar nog 1 kans te geven want blijkbaar is het haar tijd nog niet.

Wel vreemd hoor, je gaat je paard wegbrengen en komt gewoon weer met haar thuis. ( een zeer,zeer slechte zaak vind ik)
Op dit moment ben ik erg in de war van het gebeuren maar dat komt wel goed. Alleen hoop ik dat andere dit nooit hoeven mee te maken.

Monique

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 09:17

Jemig, wat een verschrikkelijke fout van ze!
Ik hoop echt dat het echt een teken was, dat het haar tijd nog niet is. Dat het ondanks alles nog goed gaat komen!

Heel veel sterkte want je zal nu vast met veel dubbele gevoelens zitten!

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 09:18

Och hemeltje lief zeg! Dit meeeeeeeeen je niet...........Dit is ronduit grof. Ik wens jou en zeker ook je kinderen ongelooflijk veel sterkte!!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 09:18

Jeetje zeg, wat een rotverhaal. Hoop voor je dat het goed zal komen.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 09:25

Hopelijk vind je nu wel het middel om je paardje terug beter te maken. Vind het wel echt niet kunnen hoor, blijkbaar denken die mensen alleen commerciƫel en vooral niet aan de mensen achter het dier die er helemaal dol op zijn en een zware beslissing hebben genomen ...

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 09:32

jeetje wat zeer onbedachtzaam zeg van die lui.
fijn dat je d'r nog een kans geeft, hopen dat het werkt!!!!!!
heel veel sterkte

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 09:33

ongelovelijk, maar idd misschien is dit wel een teken........succes

zomon

Berichten: 453
Geregistreerd: 11-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-03 09:35

sonjabelgium schreef:
blijkbaar denken die mensen alleen commerciƫel en vooral niet aan de mensen achter het dier die er helemaal dol op zijn en een zware beslissing hebben genomen ...



Hier ben ik het helemaal mee eens, ze zien het als een stuk vlees en denken totaal niet aan de persoon die het achter moet laten.

Belker

Berichten: 15305
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 09:36

Jeetje, dit kunnen ze niet maken. Die laatste stap is al zo moeilijk. Helemaal als je haar dan nog zelf moet wegbrengen.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 09:37

Want ontzettend sneu dat je een verkeerd adres getroffen hebt!
Het kan namelijk ook heel anders!

Heel veel sterkte!

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 09:40

Jeetje wat erg. Sommige mensen hebben volgens mij echt geen gevoel. Ik hoop dat alles goed komt met je paard en heel veel sterkte!!!!

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 09:46

Nee.... wat een akelig verhaal Verdrietig brr zo grof omgaan met gevoelens.

Hopen dat het met de homeopaat gaat lukken want dat kan je er juist weer dankbaar voor zijn al voelt het op dit moment natuurlijk heel zuur.
Sterkte en heel veel suc6.

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 10:09

Jeetje wat erg... Vind het gewoon schandalig dat het zo gegaan is! Nou, heel veel sterkte ermee, ook voor de kinderen... Die zullen er wel niets meer van snappen.. Heel veel sterkte!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 10:11

Dat meen je niet... snappen ze dan niet dat het al een hele stap is om zo'n beslissing te nemen? Om over het afscheid nemen nog maar te zwijgen...

Heel veel sterkte en wijsheid toegewenst met alles wat je nu met haar gaat doen!

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 10:13

Wat ongelovelijk gevoelloos.. Ik hoop met je mee dat het een teken is dat het haar tijd nog niet is, sterkte!

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 10:14

heej ik leef echt met je mee, het lijkt me verschrikkelijk om metje paardje weg te rijden en dan te horen krijgen datje dr tog weer mee moet nemen om een andere keer terug te komen...het spijt me voor je...

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 10:14

Wat ontzettend lomp zeg. Beseffen ze dan niet dat het een heel ritueel is om afscheid te nemen? Alles voor de laatste keer doen?
Dat kan toch niet een dag later nog eens precies overgedaan worden?
Ontzettend sneu voor je, kan me voorstellen dat je even in de war bent...
Sterkte, ook voor je kinderen (voor wie het ook ongelofelijk sneu moet zijn)!

zomon

Berichten: 453
Geregistreerd: 11-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-03 10:18

Karin schreef:
Heel veel sterkte en wijsheid toegewenst met alles wat je nu met haar gaat doen!



Als het goed is komt volgende week een homeopaat en die kans wil ik haar nog geven. lukt dit niet gaan we over 2 maanden weer afscheid nemen en lukt het wel wil ik haar drachtig zien te krijgen want ik heb na 5 maanden zoeken al uitgevonden dat een nieuw paard te duur is dus lijkt dit mij een oplossing.

Mocht ze dan toch binnen een aantal jaar weg moeten heb ik een kind van haar waarin ze voortleeft.( mits dit lukt).

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 10:37

Jemig wat een leed zeg, maar zoals je zelf al zegt, misschien heeft dit zo moeten zijn en is het haar tijd nog niet. Misschien kan deze vrouw je helpen, tis zeker het proberen waard in dit geval....http://www.cherokee-horsestherapy.com/
Sterkte met deze emotionele klap.
Viv

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 11:10

Ow, wat erg!!!
En die arme kids van je! Die kunnen waarschijnlijk ook nog een keer afscheid gaan nemen straks! Hopelijk is het niet nodig! Heel veel sterkte.

Kimmes

Berichten: 12818
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 11:22

Wat erg en wat een fout.Zeer gevoelloos.Ik wens jou en je familie veel sterkte bij het nemen van nieuwe beslissingen. Ach gut

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 11:28

Die is spelen met gevoelens, en getuigt van bitter weinig respect. Je hebt al gedeeltelijk dingen verwerkt en dan krijg je dit. WAt mankeert je paard eigenlijk?

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 16:16

Ik hoop dat je paardje weer beter word hoor !!

Wat heeft hij eigenlijk?

Lizz

Berichten: 8892
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 16:22

Verdorie, valt dat even tegen. Heel veel sterkte, en misschien is haar tijd inderdaad nog niet gekomen!

Claudiaatje
Berichten: 7
Geregistreerd: 03-05-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 16:29

Jeetje zeg, zelfs ik krijg hier bijna tranen van in mijn ogen.
Wat een drama. Laten we hopen dat ze er toch op de een of andere manier nog boven op komt!
Ik kan me een kleine voorstelling maken wat jullie doormaken.
Wij hadden ooit een hond die ook afgemaakt moest worden.
Ook afscheid nemen de hele dag. Het wachten was alleen nog op de
dierenambulance. Er gebeurde op iets wat echt een wonder werd genoemd.
Op de brancard naar beneden trok hij al zijn banden los en rende weer naar boven. Terwijl hij al een week niet kon lopen! Alsof hij aanvoelde wat
er ging gebeuren. Gelukkig is hij daarna genezen en gewoon door ouderdom gestorven. Maar ook wij hebben afscheid moeten nemen toen en dat valt heel zwaar. Laten we hopen dat het met jullie paardje ook op zo'n wonder uitdraait. Sterkte....
Claudia