Wat een rit !

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Wat een rit !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-03 08:38

Gisteren hebben we nog eens een lange buitenrit gemaakt en jee dat was me er 1tje. Mijn vriendin (met Fjord) had me gevraagd om nog eens te gaan rijden. Daar had ik wel zin in want Sweety heeft al een aantal weken stilgestaan door tijdsgebrek. Alee stil niet want ze staat op de wei maar niet meer echt gereden. Het was echt een bommetje. Het was ook nog slecht weer maar daar hadden we ons op voorzien met regenjas. Sweety deed echt onozel dingen zoeken om van te schrikken enzo. Nu ben ik echt geen held dus had toch een beetje bang (angsthaas!) ik zeg nog tegen mijn vrindin voor we gaan galoperen ofzo laten we eerst een grote toer draven dan zijn ze wat rustiger. nou zegt ze eigenlijk wilde ik langs de manege gaan om mijn vriend op te halen die wilde mee. Haar vriend rijd met zijn paard Miletry op wedstrijd niveau. Hojee nu werd ik echt bang. sweety een bom, de Fjord een bom dat Miletry paard mee en stormachtig weer! Mijn maag kromp meteen in elkaar. Daar gingen we dan het bos in. We besloten even een galopje te doen zonder Cool as Moons (Miletry paard) Hij wachte even op ons terwijl wij een rondje deden. Daar vertrokken we dan ik moest niet eens benen geven Sweety was niet te houden! Zo snel heeft ze nog nooit gegalopeerd jee wat ging dat hard. Echt reacen over de zandpaden toen begon het hard te regenen dat was wel akelig aan zo een snelheid die regen in je gezicht. maar Sweety vond het heerlijk! Nadien terug onder ons 3 was Sweety nog steeds een bom ze kon er gewoon niet genoeg van krijgen en ze vond het maar niks dat Cool as Moons sneller als haar ging. We habben veel geraced arme sweety kon die 2 wel niet bijhouden maar ze deed erg haar best. ik wist echt niet dat ik zo een galop Tinker had. Ik geef toe in het begin was ik echt bang en eigenlijk weet ik niet waarom. Sweety bokt nooit. Het enige wat ze doet is met haar hoofd schudden en soms plots heel hard gaan maar na een tijdje stopt ze toch weer vanzelf. Maarja het was een supertoffe en lange rit. Wat ik nu ook nog heb gemerkt is dat ik Sweety steeds onderschat. ik denk altijd dat ik haar te moe maak enzo. Na een aantal reacen gisteren was ze nog steeds niet buiten andem dat vond ik wel super van haar. Zweten doet ze wel erg maar dat heeft ze altijd die dikke knol van me. Wie zegt dat je van paardrijden geen kick krijgt Whahahaha! Maar ik heb vandaag wel verdraaid veel spierpijn ik voel mijn kont bijna niet meer whahaha! Strakjes lekker een beetje stappen met Sweety voor de spiertjes lekker los te maken. En natuurlijk heeft ze gisteren een exta schep bix gekregen mijn Turbo Tinker. Wat is ze toch een wereld paard Haha!
Groetjes Quinzy XXX
Hoefjes sweety (_)(_)

www.Dyco.webs.com
Love, Language and Leadership


sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 09:46

ENG JOH!!!!! Ik ben ook zo'n held hé ... Haha!

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-03 14:28

Ja het is echt erg ze is zo braaf en dan nog schrik soms Lachen Vroeger reed ik nogtans altijd graag op gekke paarden hoe meer bokken hoe liever. maar das nu helemaal voorbij. Liever een rustig buiten ritje nu.

www.Dyco.webs.com
Love, Language and Leadership

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 16:11

eerlijk gezegt lijkt het me niet erg gezond voor je paard om zo'n rit te maken nadat ie een poos geen bal heeft uitgevoerd, maar dat zal wel aan mij liggen?!

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-03 19:27

daarom dat ik in mijn bericht zette dat ze niet echt heeft stilgestaan. Ze staat met een jaarling op de wei en ze hollen daagelijks lekker uit. Dus het is niet zo dat ze niet meer gelopen heeft. ze staat nooit echt stil en nooit op stal. En vandaag zijn we lekker een 3 kwartiertjes gaan stappen enkel stap voor de spiertjes.

www.Dyco.webs.com
Love, Language and Leadership


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annemiek73, Pommier, ravie2013 en 34 bezoekers