van western naar dressuur/ te koop

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
baudyh

Berichten: 4282
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

van western naar dressuur/ te koop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-03 21:44

Hai,
Meestal lees je dat mensen van dressuur overstappen naar de western.Heb ik ooit ook gedaan maar nu ga ik juist weer terug naar de dressuur.Mijn paard vond de dressuur vroeger nooit leuk,was ie veelste heet voor.(Sprong tijdens wedstrijden graag over de witte hekjes heen).Heb toen een ommezwaai naar de western gemaakt.Maar dat was eigenlijk ook niet alles.Een rustige jog zat er niet in.Nu heb ik sinds kort les van AdB en blijkt dat ie wel degelijk dressuur kan,zelfs goed.Ach hij is ook een dagie ouder geworden.Mijn vriendin moest net een nieuw dressuur zadel kopen omdat de oude niet meer paste op haar paard,je raad het al,haar oude zadel past perfect op mijn paard.Probleem opgelost.Moet alleen mijn western zadel en hoofdstel nog verkopen.Iemand intresse.Hij is van vorig jaar april.Horsman outfitter merk.Een roundskirt,goed voor een e-pony of klein paard.Een licht bruine kleur met suede zitting.Er is een lamswolle zittng bij te koop.
hoor het wel.
groeten baudy

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 01:56

Western is natuurlijk ook grotendeels dressuur, dus ik vrees dat het probleem niet zo zeer bij het paard gezocht moet worden.

ilsejee
Berichten: 937
Geregistreerd: 28-11-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 06:41

In ieder geval goed van je dat je je zo oriƫnteerd wat ook goed is voor je paard. Er zijn ook mensen die zulke heethoofden onderdrukken met weet-ik-wat om toch maar dressuur te kunnen rijden..
Veel plezier ermee, en hopelijk wordt het nog wat! Haha!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 09:38

tja die teddy, heet heet heet hihi
kweet nog goed dat ik erop ging, maar ik vond hem wel ERG gaaf hoor.
grappig dat je toch weer de overstap gaat maken!

Marg
Berichten: 1131
Geregistreerd: 31-10-01
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 13:47

Zo zo, wat lees ik nu,
Ach, het maakt niet zo uit wat voor zadel je er op ligt.
Als jullie maar plezier hebben
en je er prettig bij voelen!

Succes met het verkopen van je zadel!

Marga