Verhuizen en tpg-post

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Poohbeer

Berichten: 2048
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Nieuwegein

Verhuizen en tpg-post

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-03 22:56

Nog een paar weekjes en ik krijg de sleutel van mijn eigenste huis.

Heb dus ook adreswijzigingen besteld bij de tpg-post....Bestel je er slechts 20, krijg je er 120 Haha!

Nog meer mensen die verhuiskaarten nodig hebben?? Of zal ik ze maar gewoon braaf terug gaan geven Schijnheilig

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 23:00

Oh ze zijn waardeloos daar! Hoelang wij er niet op hebben moeten wachten voordat we onze post op het goede adres kregen! En dan ook nog doie lijst die je in kunt vullen met bedrijven waar je bijzit, dat zij hen een adreswijziging sturen.... Ons advies: doe het maar zelf, anders krijg je spontaan de krant oid niet meer....

SuperSnel

Berichten: 508
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 01:46

heb je ze al betaald, of moet de de rekening nog komen?

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 02:39

Inderdaad hebben wij ook gehad, maar niet alleen de TGP hoor, ook zowat 60% van de instanties en bedrijven waar je je gegevens wijzigt zijn zo snugger om minstens 2 a 3 wijzigingen door te krijgen... pffff stelletje *piep* Tong uitsteken Moet je eens nagaan dat we dat 2 keer in 2 jaar hebben moeten doen... was echt niet leuk meer..

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 07:49

Wij hebben alleen maar goede ervaringen met de post
Post die wij zelf waren vergeten een verhuisbericht te sturen werd veel langer doorgestuurd als eigenlijk gebruikelijk was, de bedrijven die zij op de hoogte zouden brengen stuurden binnen enkele dagen al naar ons nieuwe adres.
Echt heel netjes.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 09:19

Ik was ook dik tevreden over de verhuisservice, hoor. Alle post kwam netjes aan op het juiste adres en ook de wijzigingen die ik via de lijst had doorgegeven zijn prima gegaan...

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 09:37

Ik heb zelf geen ervaringen met de verhuisservice ik weet wel dat dutchtone/orange ook op de lijst staat waar ze adreswijzigingen zouden doorgeven maar negen van de tien keer komt er dus niets door.
Ik krijg regelmatig mensen aan de telefoon die post doorgestuurd krijgen en dan bellen of het adres nou nog niet gewijzigd is??
Gelukkig is het adres dan in twee minuten veranderd maar het blijft vreemd dat het zo vaak mis gaat.
Als ik ga verhuizen denk ik toch dat ik belangrijke bedrijven zelf maar inlicht.

Je kunt het nooit weten natuurlijk Haha!