Mijn Sprookje is uitgekomen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Mijn Sprookje is uitgekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-03 17:48

jawel alweer een week woon ik in Bathmen zoals Sanderijn het mooi zei : mijn eigen paardenparadijsje.

Het is net zo gaaf en geweldig als ik me had voorgesteld misschien zelfs beter het is er zo mooi zo rustig en vooral het ruikt zo lekker!
's morgens zet ik mijn raam open en dan ruik ik het net gemaaide gras in combinatie met paard en de douw.
al die koppie's als ik 's morgens ga voeren echt geweldig gewoon.

Of als ik lekker in de kamer zit en ik kijk uit het raam hoe Orbaldo languit in de wei ligt te zonnen of hoe Hinke en Lodewijk weer achter elkaar aan,aan het donderjagen zijn.
Afbeelding

's avonds rijden wanneer ik er zin in heb en hoe het mijuitkomt en al die tevreden paardenhoofden die op het hooi staan te kauwen.
voor ik naar bed ga even een kijkje nemen of alles er rustig bij staat.
Zelfs het uitmesten is geweldig! Zelf bepalen hoeveel stro ik erin doe en hoe netjes of juist niet netjes ik uitmest.

Sinds gister heb ik eindelijk een stukje van 20 x 20 om op te rijden daarvoor reed ik in 1 van de weilanden.
de bak heeft wat vertraging opgelopen en ik sta 2 keer per dag in de file (solliciteer al hard hoor Haha! ) maar verder heb ik nog geen 1 nadeel ondervonden.

Lodewijk is helemaal op zijn plek maar volgens mij voelt die zich overal thuis, Hinke vond alles wel best en Orbaldo was de eerste 2 dagen onrustig omdat er ineens paarden naast hem staan en die ook nog wel eens voor zijn box langs moeten.

Afbeelding

Afbeelding


voor diegene die een adreswijziging willen of groningers wil meeten stuur maar een PB Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 17:51

Klinkt helemaal super Kim, kan me voorstellen dat je het je zo had voorgesteld, maar het gevoel erbij...ik denk dat dat maar moeilijk te omschrijven is! Gauw eens foto's maken hoe ze erbij staan enzo, ben erg benieuwd! En nog heel veel plezier gewenst in je paardenparadijsje, maar dat gaat vast helemaal lukken!!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 17:52

Die file gaat vanzelf wel weer over zodra de weg bij Twello klaar is. Haha!

Maar je hebt het hartstikke mooi voor elkaar Kim! En nu ga ik zeker snel langskomen, heb nu even geen excuus meer in de trant van 'ik kwam langs je huis maar ik had haast want ik moest Ret rijden'. *LOL*

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 17:59

Het ziet er echt geweldig uit !

ik hoop dat jij en je paarden erg gelukkig worden daar, maar dat geloof ik vast wel!

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 19:21

ik vind het zo gaaf voor je kim.
stiekempjus een beetje jaloers Knipoog

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 19:26

Tssssk...ons jaloers maken he? Boos!
Haha, nee gun je het van harte! Super hoor! Lachen

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 21:03

Ziet er al mooi uit!!!!! Heel plezier in je nieuwe huis!! Wil nog wel meer foto;s zien.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 21:13

Gefeliciteerd Kim, het is je gegund, ik weet precies hoe je je voelt!

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 21:40

Het klinkt idd echt als een sprookje!
Kan me voorstellen dat je hier echt intens van geniet.
Gewoon alleen het idee al dat je 's avonds nog gewoon even langs de paardjes op kunt lopen.

Hoop dat ik het ooit nog zo voor elkaar kan krijgen. Zit er waarschijnlijk niet in maar goed ik kan altijd blijven dromen natuurlijk.
Geniet ervan in ieder geval!!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 22:13

Word steeds benieuwder hoe t in t echie is klinkt allemaal zo super, echt hartstikke leuk voor je hoor!!

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 00:04

Fantastisch hoor. Veel plezier en geluk gewenst.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 00:41

Ziet er super uit!!

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 01:26

Wauww Kim, geweldig. Dat is denk ik de droom van velen hier op Bokt. Ik zou dat ook zo graag willen. Waar haal je het geld vandaan zeg Knipoog !!?? Kwam je uit de Randstad ofzo? Veel plezier in ieder geval.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 07:34

Klinkt inderdaad als een sprookje Haha! Ben ook best een beetje jaloers hoor. Heel veel plezier en succes gewenst in Bathmen! (vroeger als ik ponykamp ging in Markelo was ik helemaal blij als we het bordje Bathmen zagen: betekende dat we niet ver meer moesten)

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-03 07:42

je komt maar snel langs hoor maaike!

Ik kom zelf uit apeldoorn heb altijd in een hoekhuis gewoond en mijn paard stond bij een boer.
Toen er nog een paard bij kwam kreeg mijn vader er ook veel lol in en vandaar dat we opzoek zijn gegaan naar iets om de paarden thuis te hebben.

Ik huur nu dan de bovenverdieping van de boerdrij al woon ik er voorlopig alleen

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 08:56

Kim, geweldig dat jouw droom alvast waarheid is geworden.

Mijn droom is het altijd geweest maar nu ik er wat verder vanaf sta zie ik toch ook wel in dat er veel nadelen aan vast zitten. Ik weet nog niet of ik mijn paard (en) echt wel aan huis zou willen hebbne.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 09:25

Echt een paardenparadijsje. Heerlijk meot dat zijn om lekker helemaal zelf alles te kunnen bepalen. Het ziet er ook werkelijk schitterend uit!

Ik ben alleen benieuwd of en hoe dit allemaal te combineren is met je werk. Paarden aan huis is echt fantastisch maar wel alsje hele dagen thuis kunt blijven. Maar jij kunt het dus goed combineren, super!!!!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-03 12:36

Fitz ik heb ook zoveel voor en na's gehad maar het valt heel erg mee eigenlijk voor de 200% goed de winter hebben we nog niet gehad maar nu is het prima te doen.
sterker nog ik betaal wat ik destijds voor 1 paard betaalde nu voor 3 paarden.hardstikke goedkoop.
stallen uitmesten is zo gebeurd omdat er bij ons overal roosters onderliggen en het stro word dus niet nat ik ben per dan voor 3 paarden 1 kruiwagen zonder kop kwijt (wat ik eruit haal dus)

Nou heb ik wel een ras wat ook echt buitenkan blijven ookal regend het kei en keihard en ik heb super buren die dus overdag alles in de gaten houden.bovendien is mijn moeder huisvrouw en dus bijna hele dag thuis bij de paarden in geval van nood kan zij ze binnen zetten oid

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 12:39

Wat gaaf voor je Kim! Lijkt mij ook echt geweldig! Ben ook erg benieuwd naar jullie nieuwe stekkie. Heel veel geluk in je nieuwe huis!

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 12:59

Leuk voor je hoor kim!! Wie droomt er nou niet van om mee te maken wat jij nu beschrijft. Heel veel plezier verder en hoop meer mooie foto's op bokt te zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 15:27

Dat is nog eens een beter uitzicht dan de Laan van Spitsbergen Haha!
We hopen snel een keer langs te komen, kunnen we gelijk Orbaldo bewonderen.

hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 16:01

ziet er gaaf uit kim!
Ben erg jaloers maaruh is er al een plekje voor het konijntje?

HappyDay

Berichten: 202
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 17:33

Egt gaaf! Heel veel plezier daar:)!

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 19:14

Fijn zeg, ziet er ook erg rustgevend uit. En de winter wordt voor jou toch geen probleem want ik had begrepen dat je zelfs een binnenbakje zou krijgen toch. Heel veel plezier in je paradijsje.

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 19:51

Echt een paardenparadijsje!!! Lijkt mij ook heel leuk om eens in het echt te komen bekijken als het helemaal klaar is... Die droom zal voor mij wel nooit uitkomen, maar het meedromen met anderen is ook al leuk Knipoog