Waarom zijn Tinkers altijd zo vies?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Waarom zijn Tinkers altijd zo vies?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-03 18:55

Huilen Ik probeer mijn lieve Tinker tot een net rijpaard te maken, en heb daar natuurlijk wat probleempjes mee (lees: mijn lieve-doet-nooit-wat-verkeerd-tinker probeert mij eraf te bokken, gaat er elke keer vandoor en legt haar tong over het bit) Maar dat is niet het ergste, nee, mijn bijna helemaal witte tinker denkt zelf dat ze bruin is, of wil het in ieder geval worden, want ze is ALTIJD vies,smerig en groen~!
En natuurlijk is Fayette altijd wit, WHY? Wat heb ik misdaan?
Ik blijf aan het wassen! Dus ik stel nu voor dat er maar een soort praatgroep voor gefrustreerde Tinkerbaasjes en Witte paardenbaasjes moet komen:)
Maar goed, ik heb mijn hart weer gelucht,en vindt het trouwens hoog tijd voor een leuke buitenrit met een gezellig groep.
Dus Leon, organiseer weer eens wat!

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+


snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 19:00

hey cynthia, diegene die mij niet herkende laatst Lachen

18 mei komen er nog n stel voor n boktmeeting naar ons toe, je bent natuurlijk welkom!

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 19:34

Waarom tinkers altijd vies zijn?Geen idee, die van mij houdt zich superschoon! Nu is ze erg donker van kleur, maar toch..... Zelfs als ze in dr stal en hoop heeft achtergelaten (overigens altijd alle mest op dezelfde plaats) begraaft ze m zodat ze er niet vies van hoeft te worden als ze gaat liggen!
Dus ja, niet alle tinkers zijn smeerpoetsen!


Henla

Berichten: 2099
Geregistreerd: 13-10-02
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 19:44

Jodie is dr ook zo eentje die lekker midden in dr stront gaat liggen slapen. Echt erg, maar verder is ze lief.

<3 Veerle en Tiemen <3

Zing Vecht Huil Bid Lach Werk en Bewonder, maar niet zonder ons

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 20:07

Omdat het meer opvalt lijkt me het meest voor de hand liggend Haha!

(als ze veel wit hebben dan)

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

VillaNeusjes

Berichten: 6097
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 20:57

baily gaat gewoon expres in de stront liggen..... denk ik. maar mooi dat ik hem niet meer wit krijg.. stil protest tegen poetsen denk ik


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 21:34

Ik heb geluk geloof ik. Twee tinkers en geen van beiden echte viespeuken... Kai is soms wel wat groenig, maar wat wil je met al dat gras!

* To Belg, or not to Belg *

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 21:41

Ben ik blij met mijn redelijk schone vent Tong uitsteken

Maar wat hoor ik nu, Lo'tje die bokt? Er vandoor gaat??? Whow, de wonderen zijn de wereld nog niet uit Knipoog

Maar trouwens, onze Uglee is haast nooit ECHT vies, en die is helemaal wit Tong uitsteken
Arme Cynth Ach gut

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 22:17

Gam wisselt nog wel eens. Als hij op de wei staat is hij soms ietwat groenig en zanderig. Maar staat hij bij stal waar het alleen maar zand/modder is, ja... dan is hij wel eens wat besmeurder.

Ik doe dan ook niet al te veel moeite (lees wassen) om hem wit te krijgen. Lachen

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Vasthi

Berichten: 4475
Geregistreerd: 06-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 22:38

Hahahaha, ik was gisteren ook al aan het klagen over mijn viespeuk en toen heeft mijn nichtje van 5 haar streng toegesproken en gezegd dat ze zich niet vies mocht maken. Toen ik net kwam was ze inderdaad niet vies, maar ik ben nu al bang voor morgen want het regent hier nu en ze is vanavond niet toegesproken........

mijn topper Cesair van 't Eemland (Vasthi van 't Eemland X Glen King Hill van de Bonte Parels) 26 mei 2005
Cesair X Jack: 12 juni 2018 Cesair's Eloy*
*Fenore van Gipsy Spirit*Fenore's Erynn*
Dag lieve Nicole♥, Dag lieve Vasthi♥

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 22:45

Het zijn ook Stinkers, jullie zeggen het fout *LOL* Ik eb er een hele hoop leren kennen en op 1 na waren ze allemaal vies, bah.

maar wel heel lief, dat wel Lachen

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 13:18

laat ze lekker vies, een schone tinker is ziek, haha

* Wil jij een karakteranalyse van jouw paard!?
* Kijk dan op: http://www.karakteranalyses.nl
* Voor meer informatie mag je me een pb sturen

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 13:29

Hi

je bent echt niet de enige hoor ik heb een schimmeltje en die verbaast mij elke dag weer sta je hem de ene dag lekker helemaal te soppen en te wassen etc etc en de volgende dag kom je weer en hij is weer helemaal geel, groen, bruin etc

Het ligt ook niet aan het soort paard hoewel ik wel eens hoor om me heen dat tinkers vieze paardjes zijn maar die van mij (ik hebben een arabiertje) spant de kroon hoor bij ons op de manege er is echt geen viezer paard te vinden!!!!

Maar toch blij fik hem super vinden en poetsen vind ik ook leuk het hoort er gewoon bij !! maar afentoe denk ik wel eens als andere mensen hem zien die zullen wel denken zo dat meisje doet dat paard ook nooit poetsen terwijl ik bijna dagelijks wel 1 a 2 uur bezig ben!!!!!

Gewoon veel poetsblokjes kopen en babyshampoo voor als het lekker weer is !!!

Chita

Berichten: 668
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 14:08

Ik verzorg een schimmel, die kan er ook wat van. Hij is echt altijd zwart als ik kom! Hij gaat altijd op de modderigste plekken liggen rollen. Snel even borstelen is er niet bij, ben echt altijd lang bezig. Daar doet hij het volgens mij ook voor, hij vind het heerlijk om geborsteld te worden en valt dan half in slaap

Ninaka

Berichten: 1417
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: In de buurt van Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 14:21

Ninaweet ook altijd precies het smerigste stukje van stal of de wei te vinden. Afgelopen zaterdag heb ik uitgebreid haar sokken en staart gewassen, maar daar is niets meer van te zien Lips are sealed
Ze staat nu weer dag en nacht op het land en het enigste voordeel van de regen is dat ze daar weer wel erg wit van word Knipoog, maar regen zorgt ook voor modder, dus haar rug wordt steeds witter en de sokken steeds zwarter.

Het valt allemaal wel mee met de zwaartekracht.

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 14:43

lowara schreef:
En natuurlijk is Fayette altijd wit, WHY? Wat heb ik misdaan?

}> Haha! Euhm, het verkeerde paard verkocht 2,5 jaar geleden???? Tong uitsteken En wat dat bokken betreft: blijkbaar heeft Lootje een week geleden goed naar Fayette gekeken hoe het moet Haha!

Dunla B+12 L1+18, L2+11, M1+19, M2+6


RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 14:45

Is het waaaaar??????

*boink!!*


(Valt van gammel stoeltje af)

*LOL*

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 18:18

*meldt zich*
Hier ook een gefrustreerde tinkereigenaresse Tong uitsteken
Shak schijnt het ook normaal te vinden dat ik haar giga-vaak moet poetsen en ze altijd helemaal pikzwart is, ipv zwartbont..
Maar ach. er valt wel mee te leven hoor Knipoog

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 18:26

Ach ik krijg bij de mijne hoe hard ik ook poets de vlekken er ook niet af gepoetst wahhhhhhhhhhhhhhhhaha

Nu ik veel werk heb ik ook minder tijd en ze worden al aardig viezer dan normaal..Nu vooral nu de dekens er weer af zijn..
Maar ach ik stoor me er niet altijd hij loopt met een poep vlekje niet minder mooi en of lekker.. dus schijt aan die schijt wahhhhhhhhhhhhhahahaa

Het gekke is dat vooral de witte gedeeltes altijd vies zijn juist daar moeten ze mee in de poep gaan liggen heb jij dat ook?

En bijna altijd op dezelfde vlekken dus dan wordt het vlek op vlek op vlek..

"Het begint op een waspoeder reklame te lijken."

Monique

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 18:43

Tinker-wash ... gat in de markt!!!!! En Spix mag de testfase meedoen ... hij kan er ook wat van hoor!!! Bovendien heeft hij het niet zo graag dat je z'n buik borsteld met als eindresultaat dat daar een vilt-matrasje ontstaat ... zucht ...

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

yessie28
Berichten: 75
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 22:25

hier nog een baasje van zo'n smeerpoets, met koninginnedag hebben met onze vereniging opgetreden en 3 dagen van tevoren zijn we onze jongste tinker gaan wassen, zodat ze redelijk wit zou zijn. Dat was gelukt maar de volgende dag is ze weer super smerig. Volgens mij doet ze het erom. Nu staat ze dag en nacht op de wei maar ze wordt er niet schoner op. Verdrietig Maar ik heb nog hoop haar moeder was 5 jaar geleden ook zo'n varkentje, maar houdt zich nu redelijk schoon.

Fitzroy

Berichten: 25090
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 23:27

Ik denk dat ik het weet: ze willen helemaal NIET BONT zijn Haha!
Egaal donker is veel mooier Tong uitsteken

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 23:29

Gewoon even in een regenbuitje zetten en je Tinker is zo weer schoon Knipoog Sinds Kado dag en nacht weer op de wei staat is hij witter dan wit hoor!!

yessie28
Berichten: 75
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 21:18

maakt voor die van mij niet uit. Ondanks alle regen is het nog een smeerpoets, volgens mij is ze de hele dag bezig met zich vies maken ipv eten

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 21:50

Soms oogt Shakyra best schoon, maar zodra ik ga poesten komt dan al het vuil te voorschijn onder d'r witte haren.. Scheve mond

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, Amazonbot, Celebi, Earth, Firesolo13, Glenda, GoogleAdsense, Googlebot, Kellyvanloon, Lucia88, Mel80life, oblix, Suziiiie, Swift, Waratje, xSCWx, xYaartje en 135 bezoekers