Het leukste bijbaantje!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Het leukste bijbaantje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-03 12:16

Ik was benieuwd welke mensen allemaal helemaal tevreden zijn met hun bijbaantje *LOL*
Ik heb er twee en ze zijn allebei super:
Mijn vaste bijbaan is chauffeurtje spelen voor TPG Haha! Ik leeg hierbij postbussen in Gorinchem. Verdient prima en je kan alles op de dooie gemakkie regelen! Echt superbaantje...
Mij freelance baan is artikelen schrijven voor de regioafdeling van het Brabants Dagblad. Je komt er nog eens ergens mee en wederom: goed verdienen! Daarnaast sluit het prima aan op mijn studie, zodat het meteen goed staat op mijn CV!

Hebben jullie ook van die leuke bijbaantjes?


Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 12:28

ik ben ook wel; blij met mijn bijbaantje! ik wer bij de mc Donald's. is kei gezellig met allemaal mensen van mij leeftijd kan op tidjen werken die ik wil zodat ik tijd over houd vor school en m'n paardje natuurlijk :d en het verdiend wel ok.. dik tevreden dus Lachen

Dag lieve mama...

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 13:38

hehehe, ik heb een nog leuker bijbaantje Lachen ik werk in een teater als spotlight operator, dus dan zit ik daar een uurtje de spotlight te schijnen en krijg ik er $50 voor *LOL* Haha!:D en dan daarna gaan we altijd lekkah drinken bij de bar van het teater, gratis dus, en ze hebben een 20 tap bar (20 verschillende soorten drankjes). en daarna nog us uiteten met de hele groep, ook gratis (voor mij) Haha!

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 14:10

Jullie hebben allemaal leuke bijbaantjes zeg!

Ik werk sinds kort bij een bedrijf dat allerlei outdoor-activiteiten organiseert. Zoals kanoën, klimmen maar ook levend tafelvoetbalspel en van die sumoworstelpakken.
Ik lach me elke weer kapot. Ik kan zelf lekker bezig zijn en af en toe komt het blije kind weer naar boven Haha! Zelf lekker springen op zo'n opblaasbaar ding.

Voor de zomer ga ik waarschijnlijk bij een restaurant werken. Dus hopelijk krijg ik dan wat fooien. Dus dan hoop ik dat de Bokkers eens langs komen, die hebben poen zat Tong uitsteken

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41636
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 15:13

Ik beheer een Internet forum Haha!
Soms leuk, soms niet Tong uitsteken

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 21:49

Ptt idd is de beste bijbaan als je chauffeur speelt! Heb ik ook gedaan. Nu is mijn bijbaan Sogeti.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-03 22:08

Prima schreef:
Ptt idd is de beste bijbaan als je chauffeur speelt! Heb ik ook gedaan. Nu is mijn bijbaan Sogeti.


Oh, waarom ben je gestopt bij ptt?
Stitch, dat klinkt inderdaad behoorlijk relaxt zeg! Maar ja, zulke baantjes zijn alleen weggelegd voor de happy few he Lachen

Voronez
Berichten: 153
Geregistreerd: 13-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 22:33

Ik ben nog op zoek naar 'n leuk bijbaantje, zijn nogal schaars als je er nog wat mee wil verdienen Verdrietig Voorlopig nog maar ff achter de kassa blijven zitten Boos!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 23:25

peeky"]
[quote="Prima schreef:
Ptt idd is de beste bijbaan als je chauffeur speelt! Heb ik ook gedaan. Nu is mijn bijbaan Sogeti.


Oh, waarom ben je gestopt bij ptt?
Stitch, dat klinkt inderdaad behoorlijk relaxt zeg! Maar ja, zulke baantjes zijn alleen weggelegd voor de happy few he Lachen
[/quote]

Ik kreeg een 'echte' baan, full time.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Qerty
Berichten: 2007
Geregistreerd: 18-09-02
Woonplaats: Naast de windmolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 08:45

In de winter als de paarden op stal staan word ik betaald voor het mesten van stallen enz.
En zomers geef ik ponylesjes en doe lekker wat klusjes in en rond stal en met de paarden.

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-03 09:06

Prima schreef:
Ik kreeg een 'echte' baan, full time.


ahhh.... Tong uitsteken
Ja, een bijbaantje in de paardensport is natuurlijk helemaal ideaal! *LOL*

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 09:57

artikelen schrijven voor Tinkerland, haha

enne in de paarden wel gehad, maar sinds ik in Flevoland zit, dus niet meer... Boos!


stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 13:41

peeky schreef:
Stitch, dat klinkt inderdaad behoorlijk relaxt zeg! Maar ja, zulke baantjes zijn alleen weggelegd voor de happy few he Lachen


hehehe, ik denk het wel Lachen

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 13:44

Ik vind het wel stoer, een knappe vrouw die bij de UPC werkt op een bussie Tong uitsteken

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 13:49

Ik werk bij de Blokker. Opzich het slechts betalende bijbaantje, ook totaal niet inspirerend oid, maar toch. Ik heb een heel gezellig team, en dat scheelt heel wat. Vind t echt super gezellig, en ondanks dat ik waarschijnlijk heel wat leuker werk kan vinden, ga ik echt niet weg....

Tiko is BOKTTINKER 2003!!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 13:57

Hmmm... beheer een paar forums, maak weleens website/homepage voor mensen, heb samen met mijn moeder een online winkeltje...en binnenkort ook met mijn achternicht erbij Haha!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-03 18:42

snowdon schreef:
enne in de paarden wel gehad, maar sinds ik in Flevoland zit, dus niet meer... Boos!


In Flevoland zijn toch ook wel paardenbaantjes te vinden? *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Alocasia, Benzz, Doubtless, Googlebot, heidy_wilco, moonfish13, moralian, Olikea, Roosch, ryukapple, Sannens, Serena_Milco, spookyskippy, xSimonee, XxMariellexX, YvonneV en 66 bezoekers