Bij ons op stal (Stal Groeneweg in Bergen NH) staat Petra Beers ( www.petrabeers.nl ).. Zij rijd flink hoog (ZZGP, weet niet prescies hoe hoog, met Furiant volgens mij rond de Grand Prix! en met de rest minstens ZZ-L)
Nou daar had ik vandaag dus les van, en het ging super!! voor het eerst op een heel ander manier gereden die veel ontspannender is voor mijn pony, en heb ook erg aan mijn zit gewerkt. ik zal per foto wat comentaar geven over mezelf.. k heb geen foto's van het inrijden!!
hier komen de foto's:
1. Van het land halen
2. Handen hoger en omhoog kijken niet naar m;n paard. Gidon moet lager.. over zijn rug lopen ook moet ik m'n hakken uitdrukken
3. ff voor mijn houding.. hakken iets meer uitdrukken en omhoog, naar voren kijken
4. luisteren naar Petra

5. weer

6. iets vooruit kijken en handen bij elkaar en ietsjes hoger
7. gooide ze hoofd er uit want pakte hem net op na ff langer
8. KIJ TOCH EENS NAR VOREN EN DOE DIE HAKKEN NAR BENEDEN!!
9, hoofd omhoog, weer die handen, tenen naar binnen en hakken uitdruken
10 recht zitten en naar voren kijken
11. hakken uitdrukken, naar voren kijken en handen rechtop
12 zelfde commentaar als vorrige, handen gelijk, meer buiten teugel en handen rechtop en hoger bij elkaar
13. zelfde als hierboven
14. handen gelijk en rechtop kijk naar voren, beetje rare foto, gidon weer wat lager in stellen
15. gooide z'n hoofd er uit, buitenteugel aan nemen en meer drijven
16. weer houding, gidon wel weer wat beter...
17. super mooie foto, wel handen iets meer gesloten houden en iets rechter op
18. beetje donkere foto, wel mooie foto, buiten m;n handen rechtop houden om

19. lekker uitstappen
LEES DIT EVENTJESS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
was erg zenuwachtig voor m'n les dus ging niet zo heel netjes, foto's zijn meestal prescies op het verkeerde moment genomen, er zaten namelijk ook hele goede stukken tussen maar toen had mijn moeder net niet de fotocamera paraat... erg jammer!!
door de zenuwen van mij werd gidon ook een beetje gespannen en gooide vrij vaak z'n hoofd er uit omdat ik mijn bovenbenen dan ook heel moeilijk kan ontspannen.. hou daar a.u.b. rekening mee in het commentaar!!
groetjeeeees!!
Leuk dat je nu les van haar krijgt