Versieren...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Versieren...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-03 17:59

Ik was afgelopen zaterdag in Amersfoort uit, en daar viel me iets op... namelijk dat de mannen echt geen kaas hadden gegeten van versieren!! Waarom niet? Nou, er waren drie mooie voorbeelden:
Nummero 1: keek, lachtte, knipoogte, zei hallo, bleef kijken, maar dééd vervolgens niks! (=fout! Want ik vond hem wél leuk! )
Numero 2: keek, maakte en onnozele opmerking: "hee ik wil jou wel op de bar zien dansen!" Lips are sealed (fout!) bleef vervolges staren (echt stáren..) (oook fout!)
Numero 3: keek, pakje mijn hand, zong in mijn oor (vals = fout maar nog te overzien), dreef me in de hoek klem (=ook fout, versieren, niet aanranden meneertje!) kneep in mijn kont (fout, volgende!)

Vorige week in Ede ook iemand, die deed een dappere poging met drankje aanbieden en fatsoenlijk gesprek, maar beging toen de fout om al tijdens het gesprek te zeggen dat hij voelde dathij een blauwtje ging lopen. En vervolgens niks meer te proberen (hij had nog best een kansje..)

Degene die het dus wel gelukt is om mij te versieren heeft het voor elkaar gekregen door eerst heel geinteresseerd te doen, vervolgens totaal geen aandacht aan mij te besteden (maar wel een beetje te flirten met andere dames) en toen daarna recht op zijn doel af te gaan. Ik geloof dat ik gevoelig ben voor hard-to-get mentaliteit? Haha

Wat deden de kerels die jullie met goed gevolg-versierd hebben? Waar staat of valt het bij jullie bij? De versierpoging op zich he, dus niet de uiterlijke kenmerken/kleding of whatever. Laten we uitgaan van een man die gewoon qua uiterlijk en niveau enzo er voor jou goed mee door zou kunnen..

En heren hier op bokt, wanneer hebben jullie succes met je versierpoging, en wanneer niet? Hebben jullie een 'favorite move'?
Laatst bijgewerkt door Laura op 13-05-03 18:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 18:07

Ik weet niet hoor, maar volgens mij ben jij ook niet de makkelijkste *LOL*

Er bij mij niet 1 methode die werkt, het hangt af van het soort jongen, of zijn ogen me aanspreken anders heb ik al geen interesse meer, en dan hangt het ook nog eens van mijn bui af wat ik wel of geen goede versierpoging vind.
Te verlegen val ik niet op, maar ook niet te opdringerig.
Beetje gulden middenweg, leuk gesprek, maar ook wel wat spanning.
Tja, volgens mij is er geen script voor...

Suzanne F.

Berichten: 49169
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 20:06

Hahahha, tja echt versieren is ook moeilijk!! Knipoog

Er zijn maar weinig mannen die dat goed kunnen. Maar ook dat verschilt per vrouw. De ene houdt graag van een doortastende man en de ander van een charmante afwachtende....

Ze moeten bij mij in ieder geval charmant, niet te opdringerig zijn en geinterresseerd in meer dan je uiterlijk.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Voronez
Berichten: 153
Geregistreerd: 13-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 23:45

Ik had 'n keer in de snackbar dat 'n Ali van school naar me toe kwam en hij vroeg ik meeging paardje rijden, hij had 'n groot landhuis enzo. Hij had gehoord dat ik paard reed en hij had 2 paarden.
Mooi niet dus dat ik met 'm meeging Haha!


Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 23:49

Laura schreef:
Nummero 1: keek, lachtte, knipoogte, zei hallo, bleef kijken, maar dééd vervolgens niks! (=fout! Want ik vond hem wél leuk! )

Wat dacht je van: Neem zelf eens initiatief Knipoog
Gemiste kans voor je dus

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 00:08

Laura schreef:
Nummero 1: keek, lachtte, knipoogte, zei hallo, bleef kijken, maar dééd vervolgens niks! (=fout! Want ik vond hem wél leuk! )


Oplossing:
Loop langs, kijk hem aan, lach naar hem, en kijk vervolgens weer weg.
Ga dan later vlak bij hem staan, en als hij weer naar je kijkt, weer *smile*.
Mijn ervaring leert dat je dan echt wel met hem in gesprek komt op de één of andere manier.

Maar mannen met foute versiertechnieken zijn echt vreselijk... Vooral van het soort dat gelijk aan je gaat zitten, of tegen je op gaan rijden op de dansvloer Misselijk
Heel erg onhandig versieren knap ik ook op af.

Run free Jordy.... 1997 - 2021

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-03 07:37

Supertje schreef:
Oplossing:
Loop langs, kijk hem aan, lach naar hem, en kijk vervolgens weer weg.
Ga dan later vlak bij hem staan, en als hij weer naar je kijkt, weer *smile*.
Mijn ervaring leert dat je dan echt wel met hem in gesprek komt op de één of andere manier.


Nou dat heb ik ook gedaan.. Haha! Heel subtiel zijn kant op staan, ben meerdere keren langs gelopen, heb echt uitgebreid naar hem gelachen.. Pling Dus wat dat betreft vond ik dat ik genoeg inititatief genomen had. Dus nee Rom, that's it for me. Ben wat dat betreft best ouderwets, ik wil best een aanzetje geven qua kijken, knipogen ed maar dan moet de meneer hem toch echt inkoppen verder *LOL*

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 09:38

Dus jij deed precies hetzelfde als hem, misschien dacht hij ook wel 'verdorie, ze is wel leuk, maar ik vind dat de vrouwen ook wel eens initiatief mogen tonen' en zo lopen jullie elkaar mooi mis Schijnheilig

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 09:52

ik denk dat elke vrouw (of man in jouw geval) bereikbaar is. je moet alleen even weten hoe je het moet aanpakken.

Amor Vincit Omnia

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 11:28

Cody schreef:
Ik weet niet hoor, maar volgens mij ben jij ook niet de makkelijkste *LOL*

Er bij mij niet 1 methode die werkt, het hangt af van het soort jongen, of zijn ogen me aanspreken anders heb ik al geen interesse meer, en dan hangt het ook nog eens van mijn bui af wat ik wel of geen goede versierpoging vind.
Te verlegen val ik niet op, maar ook niet te opdringerig.
Beetje gulden middenweg, leuk gesprek, maar ook wel wat spanning.
Tja, volgens mij is er geen script voor...


ben jij soms mijn tweelingzus Haha!

opdringerig hou ik al helemaal niet van en dat laat ik dan ook duidelijk merken }> Ben ook niet iemand die er zelf op af gaat al zou ik dus wel langs lopen en kijken en lachen, etc. Alleen zijn sommige mannen dan weer een beetje naief en hebben het niet door
Bij mijn huidige vriend heb ik de hard-to-get methode toegepast en
het werkte *LOL*

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Tries_en_Faf

Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 16:26

ooooo wat een gedoe is dat toch!!!!! ik zit er zelf nu middenin, maar als ie er donderdag is, stap ik op hem af, en zeg ik precies wat ik voor hem voel!!!!

dapper he?
ja, dat moet, anders blijf ik ermee lopen, en ik weet dat de harde confrontatie voor mij en hem de enige manier is, heb namelijk al 2 keer met hem gehad...
en krijg hem toch maar steeds niet uit me kop!!!!!! Vingers aflikken

erg he?

das mijn versiertechniek.
meer de keiharde confrontatie.
voor hem, maar zeker ook voor mij, hoe directer de confrontatie, hoe harder ik op mijn bek ga, mocht het deze keer niet lukken. Maar mijn gevoel voor hem is sterker dan ooit..... Scheve mond
en het is altijd beter als die irritante onwetendheid. Verward
d'r is maar een manier om erachter te komen....
wich me luck.

beetje afgedwaald, maar moet het even kwijt!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-03 17:26

SP, ik ben toch wel erg benieuwd hoe jij dat aanpakt dan Haha!
En hoe weet je op wat voor manier je iemand moet benaderen dan?

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 17:32

je kan natuurlijk al een paar puntjes/zwakke plekken vinden door een gesprek aan te gaan en een paar tactische vragen te stellen en als je daarop in speelt... beetje mensenkennis, ervaring, inlevingsvermogen en tact.

ik vind het wel een beetje jammer dat je bij meneer nummer 1 geen praatje ging maken, waarom niet?

Amor Vincit Omnia

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-03 17:54

Haha, dat vind jij jammer? *LOL* Waarom niet? Like I said... ik 'hapte' duidelijk genoeg, als hij dan niet de moeite neemt er verder op in te gaan neem ik aan dat hij niet echt geinteresseerd is ofzo! Kijk, als dit nu echt iemand was die ik helemaal zag zitten dan zou ik er nog over nadenken maar dit was meer het type 'one-night flirt' (niet stand!! Daar doe ik niet aan! Haha!)

Ik vind het jammer als mannen niet echt een betje moeite willen doen. Ik zal me altijd eerst een beetje afstandelijk opstellen, dat zit gewoon in mijn aard. En dat filtert dus ook meteen de mensen eruit die er echt voor gaan en degene die 'ff snel denken te scoren'..

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 17:57

neenee jij kan ook best naar hem toegaan om een gesprek aan te knopen dame! het is zonde van je kansen als je het alleen aan mannen overlaat! ook jammer dat je je in het begin afstandelijk op stelt, dan zou ik idd de moeite ook niet nemen als man.

Amor Vincit Omnia

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 17:59

Ik denk niet dat dat altijd zo werkt Laura, met jouw houding zullen er ook een hoop mannen zijn die denken 'ik ben toch niet goed genoeg voor haar' of 'ze moet me niet' en 'dat wordt vergeefse moeite'.
Mannen lopen ook niet graag een blauwtje, dus die zullen eerst ook een beetje aftasten of ze een kansje maken. Dat sommige mannen de stap niet zetten hoeft niet altijd te maken te hebben met geen moeite willen doen denk ik. Het gaat om een wisselwerking en ik weet zeker dat er ook leuke mannen zitten bij de types die niet op het 'hard to get' ingaan, zoals jij het het liefste hebt *LOL*
Want hoe kan je verwachten dat een man naar een meisje toestapt die zelf weinig initiatief toont, terwijl hij verder eigenlijk ook niet weet of je de moeite waard bent? Daar kom je pas achter als je een praatje maakt, dus al jij die stap de volgende keer nou eens zet, dan kan hij bepalen of hij je 'hard-to-get' spelletje meespeelt en helemaal voor je gaat Knipoog

*goh in grote lijnen hetzelfde geantwoord als SP *LOL* *
Laatst bijgewerkt door Cody op 14-05-03 18:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 18:00

Ach versieren of niet versieren, wat heeft het voor zin. Als je de ware tegenkomt klikt het toch wel, of je iets onderneemt of niet. Als er de ene avond niets gebeurd loop je misschien de volgende dag weer per ongeluk tegen de persoon aan en raak je aan de praat.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 18:08

Cody schreef:
Ik denk niet dat dat altijd zo werkt Laura, met jouw houding zullen er ook een hoop mannen zijn die denken 'ik ben toch niet goed genoeg voor haar' of 'ze moet me niet' en 'dat wordt vergeefse moeite'.
precies. vroeger dacht ik dat het arrogantie was, maar het is meer een soort van onzekerheid of iets dat 'hoort' in een groepje meiden. het is typisch nederlands trouwens in het buitenland zal je het (bijna) niet tegenkomen. daar zijn alle meiden lekker spontaan, kletsen met iedereen en zijn echt niet afstandelijk. dit werkt tegen je hoor!

Amor Vincit Omnia

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 18:13

Als je geintresseerd bent en je ziet dat de persoon in kwestie ook wel intresse in jou toont zou ik er gewoon op af stappen ipv te wachten tot hij een keertje op jou af komt! Soms zijn beide partijen een beetje onzeker om op elkaar af te stappen terwijl ze wel degelijk geintresseerd zijn, das toch jammer!

"What we call human nature, is actually human habit.."

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 18:21

Ow haha ik zit eigenlijk all the time de flirten. Dan geef ik gewoon een knipoog en die reactie's dan geweldig!!! Haha! Meestal krijgen ze zo'n big smile en sommige weten niet waar ze kijken moeten }> ( doe ik trouwens nooit als ik alleen ben hoor).
Ach soms reageren ze een beejte exreem op een beetje kijken en hobbelen ze gelijk achter je aan.
Als het gewoon voor een avondje is zeg ik gewoon dat ik wel zin heb Schijnheilig *LOL*

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-03 18:21

Hmmm ik weet niet, zó afstandelijk ben ik nou ook weer niet hoor Haha! Laten we zeggen dat in de meeste gevallen, de meneer die mij direct opvalt, ook altijd wel op de een of andere manier met mij in egsprek komt Haha!
Die Amersfoorters waren gewoon fouout Knipoog Maar SP heeft wel gelijk, met onzekerheid heeft het wel een beetje te maken als ik níet op iemand afstap!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 18:22

hmm of ze bieden je een drankje aan, dat wil je neit opdrinken omdat je nog hebt dus geef je het aan een vriendin loopt ie vervolgens naar je toe en zegt kwaad tegen je: Hoefde jij mijn drankje niet...
fout

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 18:28

ach in een ver verleden ben ik ook een onzeker SP'tje geweest. maar om die zekerheid te krijgen moet je het gewoon doen. en hoe meer zekerheid, hoe meer succes! Knipoog

Amor Vincit Omnia

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 18:40

Ach je moet gewoon denken lukt het niet kom ik daar gewoon nooit meer! Haha!
Ik ben ook erg onzeker, maar ik durf wel gewoon op iemand af te stappen, maar word er nou niet echt zekerder van als het lukt hoor.

SuperSnel

Berichten: 508
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 01:40

SuperPepeijn"]
[quote="Cody schreef:
Ik denk niet dat dat altijd zo werkt Laura, met jouw houding zullen er ook een hoop mannen zijn die denken 'ik ben toch niet goed genoeg voor haar' of 'ze moet me niet' en 'dat wordt vergeefse moeite'.
precies. vroeger dacht ik dat het arrogantie was, maar het is meer een soort van onzekerheid of iets dat 'hoort' in een groepje meiden. het is typisch nederlands trouwens in het buitenland zal je het (bijna) niet tegenkomen. daar zijn alle meiden lekker spontaan, kletsen met iedereen en zijn echt niet afstandelijk. dit werkt tegen je hoor!
[/quote]

Wel eens in frankrijk geweest aan de cote dazuur buiten toeristen seizoen of in parijs ??

Tegen de tijd op,langs de file,mijn moeder,mijn werk,ik word overal opgehouden.Op de bank buiten adem,oog van de storm.Zonder aan te raken,vallen boeken uit de kast,mijn sleutels net op tijd,DwarsDoorDeVoordeur.WanneerIkDeBochtUitscheur,ZalIkKeihardLachen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 0_saskia_0, Amazonbot, Bullebeest, Cerosa, Eefje_Sammy, Ginny135, GrapeshotBot, herr_balou, Lalidan, Lalladidoo, Lynn_Nikita, Momo94, MyrtheJ, Setteli, teunis001, Xayah en 131 bezoekers