Pokke kanker....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Pokke kanker....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-03 14:38

Na enkele maanden geleden mn moeder te hebben verloren dreigt mn schoonmoeder er ook aan te gaan.
Het begon met borstkanker, toen enkele jaren niks aan het handje en nu komen de gezwelletjes in grote getalen terug. Ze heeft nieuwe medicijnen gekregen, soort chemo in een pilletje maar ze lijkt alleen maar zieker te worden.
Net als Dorine heeft ze uitzaaingen in dr longen, nek, heup, ruggegraat enz enz. We proberen positief te blijven denken maar het is zo verdomde moeilijk...
En als ik dan die verschrikkelijk moedige verhalen van Dorine lees, meid ben echt trots op je dat je je er zo doorheen slaat.

Andy begint echt een wrak te worden, die kan het zo moeilijk verwerken allemaal, kropt alles op......
Ik laat het maar allemaal over me heen komen, we kunnen er toch weinig aan doen. Maar dat is zo verdomde moeilijk.......

Als mn schoonmoeder ook dit jaar dood gaat dan kun je me opvegen denk ik. Dat zijn ff teveel dooien in 1 jaar tijd.

Maarja ik hou mezelf voor dat ze zo ziek is door die pillen, vanmiddag komt de huisarts om over evt ziekenhuisopname te praten (om meer testen te doen). Dus we wachten even tel. van mn schoonpa af.

Wat kan het leven toch oneerlijk zijn.
Viv

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 14:40

Sterkte
en idd het leven is soms in 1 woord K..

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 14:41

Jeetje, heel veel sterkte en kracht toegewenst voor jou en Andy. Het leven is af en toe zo vreselijk oneerlijk...
*knuf*

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 14:42

Heel veel sterkte toegewenst wat een drama!!!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 14:46

Sterkte.. het is af en toe zo oneerlijk!
Hou vol!

Olly

Berichten: 109
Geregistreerd: 29-07-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 14:52

Joh, wat erg!
Het is inderdaad een pokkeziekte, het slaat zo maar onverwachts toe en meestal komt het weer terug ook. Bah!
Veel sterkte voor jullie allemaal.

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 15:00

Heel erg veel sterkte gewenst, het leven is soms echt heel erg zwaar klote jammergenoeg.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 15:03

kheb net je e-mailtje ook gelezen wat een schrik........
sterkte meid!!!!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 15:13

Sterkte! Ik hoop voor jullie dat je schoonmoeder nog lang bij jullie mag zijn op een goede manier...

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 15:27

Ik kan niet anders zegen dan heel erg veel sterkte!

Idooltje

Berichten: 2313
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 15:43

Heel erg veel sterkte voor jou en de andere mensen die er ook dicht bij betrokken zijn.

Clair

Berichten: 139
Geregistreerd: 11-01-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 15:55

Heel veel sterkte.. het is een k***e ziekte. Heel veel sterkte voor jou en diegene om je heen. Hou je taai.

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 16:11

Jakkes! Ik kan ook niet veel anders zeggen dan sterkte...

Ik heb afgelopen november ook mijn peettante verloren aan borstkanker. Zo'n verschrikkelijke rotziekte zeg! Je kunt beter doodgaan aan een ongeluk dat je ineens doodbent, ipv deze ziekte met z'n ups en downs. Ik heb dan ook heel veel respect voor Dorine dat ze zo positief kan blijven denken.

Nogmaals heel veel sterkte voor jou en ook voor je man/vriend! En ik hoop heel hard voor jullie allemaal dat je schoonmoeder nog heel lang op een "menswaardige" gezonde manier kan blijven leven Ach gut

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 16:20

Ik weet hoe het is,ik ben net een man verloren die heel erg belangrijk voor me is...
Hij heeft me aangestoken met het paardenvirus.
Een 11jarig klasgenootje van mij heeft ook al kwaadaardig kanker,ik heb ook een flinke bijdrage aan de kankerstichting gegeven.
Kop op hé !
Sterkte...

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 17:04

Viv,
Ik weet even niets te zeggen, alleen dat het onwijs moeilijk is om positief te blijven en te geloven dat het nog goed kan komen, want ja meestal ga je er vroeg of laat aan onderdoor.

Sterkte en probeer andy te laten praten dat moet hij echt doen anders krijgt hij het misschien spijt van als hij het nu niet doet.

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 17:09

Het is echt een rotziekte Huilen Ik heb ook een aantal mensen verloren aan die rotziekte... Ik vind het ook verschrikkelijk als mensen het als scheldwoord gebruiken Boos!

Hou je taai en ik hoop dat je schoonmoeder nog lang en gezond in jullie midden mag blijven.

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 17:11

AnneOmie schreef:
Het is echt een rotziekte Huilen Ik heb ook een aantal mensen verloren aan die rotziekte... Ik vind het ook verschrikkelijk als mensen het als scheldwoord gebruiken Boos!

Hou je taai en ik hoop dat je schoonmoeder nog lang en gezond in jullie midden mag blijven.


bijna niets meer aan te te voegen..
ook ik heb een aantal fijne mensen verloren door die ziekte.
heel veel sterkte, al is dat soms niet genoeg...

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 17:20

Meis ik lees net je mailtje en ik vind het echt erg voor jullie.Voor jou maar natuurlijk ook voor andy.
Ik hoop dat de dokter je schoonmoeder kan helpen en dat ze nog jaren mag genieten van het leven.Als je je hart wilt luchten je kan altijd bellen,smsen of mailen.Ik duim voor jullie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 17:20

Heel veel sterkte... ik hoop echt voor je dat je schoonmoeder er minder erg aan toe is als gevreesd en dat ze nog heel heel heel erg lang op deze aardbol blijft rondlopen!

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 17:22

Ik zit hier met tranen in mijn ogen achter de computer.....
2 maanden geleden is de beste vriendin van mijn moeder overleden aan kanker. Vanmiddag kreeg ik te horen dat de moeder van mijn beste vriendin kanker heeft. Het is niet meer te genezen. Het zit al in haar hele lichaam.
Vanavond ga ik naar mn vriendin toe, ik krijg al een brok in mijn keel als ik er aan denk.

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 17:27

Vorig jaar heb ik m'n beide oma's verloren aan kanker Verdrietig
Heel veel sterkte Viv...

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 17:39

ik verlies ook iedereen is bosjes(K)

sharief
Berichten: 853
Geregistreerd: 18-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 19:35

Jeetje, het lijkt wel of iedereen ineens bij bosjes het leven laat...sterkte hoor, tja meer kan ik niet voor je doen, ik zou wel willen maar het enige dat ik kan is hopen....

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 19:43

... sorry... ik zit hier gewoon te huilen... Ik vind dit zo erg, ik heb ook al teveel mensen aan kanker verloren... Ik vind eht knap hoe dorine eronder blijft. Het enige wat ik jullie kan toewensen is veel sterkte en geluk. Ik hoop voor jullie, maar ook voor je schoonmoeder dat ze nog lang op een 'normale' manier zou kunnen blijven leven 'functioneren'

@smousje

Berichten: 517
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 20:13

Heel veel kracht en sterkte toegewenst voor jullie en de familie.

Smousje.