Gister morgen is Titatovernaar geweest.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-01 08:55

Gister morgen om 6 uur !!!!!!!!! Dromen
Ik Erik bij onze paarden geweest, Hij kwam Renkse voor de eerste keer behandelen.
was best wel spannend.

Eerst heeft ie haar zo ff nagekeken, doormiddel van een touwtje dat rond draait Verward Vraag me niet hoe, maar zo praat hij dan met het lichaam van de paarden Verward

Nou het bleek dus dat ze een storing in de lever, en de nieren heeft Verward Verward
En dat dat binnen 6 behandelingen over moet zijn Haha! Dus.... Nu moet ik een paar keer op Renskes kont drukken, op een meridiaan die voor de nieren staat Verward

En dan komt hij een paar keer kijken,

Eerst deed hij het zelf, en ja hoor, Die ezel begon me toch te glimmen Pling Echt als ik er niet bij was dan zou ik het weer niet geloven, hij verricht echt wonderen Schijnheilig

En als Renske dus weer beter is, dan gaat hij met julke verder, want die heeft ook problemen. Hij zegt dat julke daardoor stijver is in de achterhand, moeilijk overgangen kan rijden, en vluchig is. Hij sloeg dus echt de spijker op zijn kop Scheve mond\
Dat is youri, helemaal. En hij zei ook dat Youri een ontzettend goede pony is Haha! Dus ik heb weer HOOP Lovers

Ik ben heeeeeel benieuwd hoe het nu verder zal gaan, En ik hoop dat renske heel snel dik is.

ow BTW: De paarden veranderen dan ook van karakter, omdat de paarden dus de storingen hebben tussen de organen gaan ze een ander karakter "kweeken" Het blijkt dus dat Renske een ontzettend lief paard is, een echte femel, en dat nochalante dat ze dus nu heeft, blijkt dus een schild te zijn.

De paarden verandere dan ook van kleur, Renske zal na de behadeling een tint donkerder zijn, dan dat ze nu is Haha! Dus voor mij idee veel mooier nog.

En Youri zal weer naar het donkere van de koffie vos gaan, en dan weer bijna zwarte manen krijgen dus, als dat gebeurt, dan neem ik foto's zodat jullie kunnen vergelijken oke Haha!


groetjes Lara

ps: sorry voor het lange verhaal

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-01 18:16

Laarakker toch? Hoelang duurt het nou voordat hij langs kan komen als je een afspraak maakt en hoe duur is een onderzoek?
Klinkt errug apart, als iets om te proberen Haha!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-01 19:16

Ik heb dezelfde vragen als Orri vertel eens wat meer hoe wist jij dat er wat mis was met jouw paard? Ik heb niet het idee dat Lodewijk ergens last van heeft maar ik zou zo iemand best eens na hem willen laten kijken

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-01 19:21

erik is wel vaak erg druk, maar je kunt hem zo bellen voor een afspraak. en ook is hij vaak op plaatsen waar je ook zo heen kunt gaan ( dan moet je dus wel naar hem toe) hij is niet zo goedkoop geloof ik. maar ik moet zelf ook nog steeds een afspraak met hem maken, hij wou nog wel een keer naar Quinto kijken. ik ken hem via mijn werk, die paarden behandelt hij ook. leuke vent, maar wel een beetje vreemd af en toe *LOL*

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-01 19:43

erik van beyma.........iemand anders dus.het gaat niet over erik laarakkers.......voor het tel.nr. van erik van beyma kun je mij pb-en ik heb het

soms is het beter om te zwijgen

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-01 20:37

Volgende brandende vraag is:

Welke Erik doet wat?

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-01 21:32

Ik ken Erik al bijna 1 jaar. Wat hij met paarden doet, weet ik niet, maar hij doet wat. Wat dierenartsen niet voorelkaar krijgen lukt hem wel. Door mijn zeer goede ervaring met Erik, gaan steeds meer Bokkers gebruik maken van Erik zijn diensten. *LOL*
Voor info over zijn behandelmethodes kunnen jullie info bij mij krijgen!!! Haha!

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-01 21:34

en welke erik is het nu? Phia waarvoor heb jij 'm nodig gehad had je paard ergens last van of kun je 'm er misschien een keertje zo bij halen?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-01 21:44

Als je paard ergens last van heeft en je eigen DA komt er niet achter of het helpt niet, dan kan je Erik van Beyma er bij halen.

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 10:16

Een soort paarden"pendelaar"...?
Lachen

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-01 16:59

Ik weet niet wat een pendelaar is, maar hij is een "paarden pressuurrist " Haha!
Toch Schijnheilig

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 18:10

pendelen is zoiets als een touwtje laten ronddraaien... Haha! duss...toch ook een pendelaar misschien? Schijnheilig Ik ben misschien wel erg pessimistisch, maar ik geloof nooit zo in dit soort dingen als ik eerlijk ben...en als het allemaal echt waar is...eerst zien dan geloven! (Van dat type ben ik... Knipoog )

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 04:41

tja vikki ben ik ook wel maar wjerdo noemde hem bij eerste keer met een paard gezien te hebben al titatovenaar(uit zichzelf)en dat heeft mij wel aan het denken gezet,zij ziet de paarden werkelijk onder zijn handen veranderen....nou ik geloof wjerdo dus meteen dan......naief?nee omdát er idd zulke mensen zijn op de wereld......

soms is het beter om te zwijgen

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 10:47

hihihi...(sorry dan Wjer)...maar ik moet zoiets eerst zelf zien voor ik het geloof... Schijnheilig Ben een raspessimist wat dat soort dingen betreft, geef ik eerlijk toe...maar misschien zie ik het ooit met eigen ogen en... Knipoog

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 13:31

dus een paarden fluisteraar Verward
nou ja iedergeval hopen dat het werkt!!!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-01 16:13

This echt ongeloofelijk Party!! Party!!

Renske is dus zaterdag gedaan. en ze is een stukl rustiger, knuffeliger, en glimmiger dan oooit te voren.
VIk je MOET komen kijken *LOL* *LOL*

Heb er een foto van , maar moet nog ontwikkeld worden.

Ze is nu een echt plaatje Pling Lovers

groetjes lara


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cjuan, Dries1990, Googlebot, Kashmino, Laj1, Lisewiesje, MairiMacBran, MarjanB, Rosanna1990, supervon78, tienus63, Vuri en 120 bezoekers