Iets raars :)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mrietjesueel
Berichten: 815
Geregistreerd: 19-12-02

Iets raars :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-03 22:47

Vd week ontdekte ik bij Knilles iets raars zo'n 10 cm achter zijn 'midden' (dus achter de helft Tong uitsteken )

Beetje moeilijk uit te leggen Lachen
Het zit aan allebei de kanten, op dezelfde plek. Zn buik steekt iets verder uit op dat stuk, en daarachter zit een 'kuiltje'. Als ik dr met m hand overheen ga voel ik een soort bobbel. Het lijkt net of het aangespannen spieren zijn... Hij is er verder niet gevoelig op.

Iemand enig idee wat dit kan zijn...?
Heb namelijk echt geen flauw idee en dan ga k me meteen druk maken... Ach gut


Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 23:27

Huh Verward Geen idee maar als het aan 2 kanten zit hoort het zo, dek ik *LOL* Waarschijnlijk een of andere spier of peesaanhechting.


Jet

Berichten: 11977
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 23:58

Is dat kuiltje niet zijn navel, waar de navelstreng heeft gezeten voor/tijdens de geboorte? Vaak heb je daarom heen iets wat op een verdikking lijkt, het zit iets achter het midden, van op zij gezien, maar wel in het midden van de linker- en rechterkant van je paard. Het is wat moeilijk uit te leggen, ik hoop dat je het begrijpt. Het kan ook best aan de voorkant van dat kuiltje ( de navel) wat duidelijker verdikt zijn dan de rest, mensen hebben ook heel verschillende navels.....

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 10:39

Euh is niet helemaal duidelijk, maar als het aan de zijkant van het paard zit op de zelfde plek zegmaar, kan het zijn dat hij klem heeft gezeten tussen een deur ofzo. Even flink heeft door gedrukt, en nu heeft ie er 2 harde buten van met ervoor een kuiltje. Kan dat kloppen? Dit heb ik namelijk wel eens gezien. Heb alleen geen idee of het bij jou het zelfde is, gezien ik de beschrijving niet helemaal snap Haha!

Mrietjesueel
Berichten: 815
Geregistreerd: 19-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-03 12:16

Ik bedoel niet onder zijn buik. 20 Cm voor zn flanken zit t ongeveer. Het heeft aan beide kanten dezelfde vorm, voelt idd als spieren, maar het zit r pas een week. Dat ie klem heeft gezeten kan eigenlijk niet..

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 14:44

Vreemd, dat wel. Misschien even de da vragen, die wet het vast wel, en vragen kost niks...

Mrietjesueel
Berichten: 815
Geregistreerd: 19-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-03 14:45

Misschien dat de smid t ook wel weet Haha! Die komt deze week, dus die zal k eerst proberen...

naomi_s
Berichten: 1354
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 15:06

zijn het niet uiteinde van ribben?

Mrietjesueel
Berichten: 815
Geregistreerd: 19-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-03 15:17

Ik weet t echt niet Haha! Zelfs dat zou nog kunnen, dan ie gewoon wat dunner is geworden... Ben veel aant trainen de laatste paar weken en zn bespiering komt ook flink op nu.

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 09:48

hahaha als dat zo is moet je je schamen!
IK bescheur het ineens, moet weer denken aan iets wat ik van de veearts hoorde. Hij werdt zondag avond laat opgebelt, spoedgeval! Een paard had een hele harde punt op z'n borst zitten, en dat kon niet wachten tot morgen ochtend. Hij als de sodemieter naar da paard toe gescheurd, geen idee wat ze bedoelde. Komt ie daar aan hebben ze het borstbeen ontdekt HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA
Hij vond het minder leuk Haha! zeggen ze ook nog, O gut nou zul jij ook wel denken "die zijn stom". Nee hoor zegt ie gebeurt ons allemaal wel eens. Hij kon ze wel wurgen, het was echt heel laat!
Ik heb helemaal slap van de lach gelegen toen ik dat hoorde.

Mursey

Berichten: 605
Geregistreerd: 14-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 15:38

Heeft mijn paard ook... is niets om je zorgen over te maken, dat zijn inderdaad gewoon spieren! De bespiering van het ene paard is nou eenmaal niet hetzelfde als van de ander. Had het eerlijk gezegd ook nog nooit gezien totdat ik die van mij kocht...
Maar als het aan allebei de kanten van zijn buik zit (en dus niet op 1 plek) dan hoef je je echt geen zorgen te maken. De mijne is klinisch gekeurd, en helemaal goed gekeurd, dus als het iets ergs was geweest had hij dat vast gezegd. Hoop dat ik je een beetje gerust heb kunnen stellen.

Back in the saddle Haha! 20-9-2008

Mrietjesueel
Berichten: 815
Geregistreerd: 19-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-03 16:45

Mooi mooi mooi mooi Lachen Ik ben gerustgesteld, bedankt Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: djinnie, Phonix en 99 bezoekers