Hebben jullie een attente vriend/vriendin?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Hebben jullie een attente vriend/vriendin?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-03 16:03

De mijne is een twijfelgeval Haha!
Hij brengt af en toe eens een bloemetje voor mij mee, of hij trakteert af en toe eens op een concert of biosje ofzo.
Alleen heeft hij nog niet helemaal door dat ik niet vaak thuis ben en niet van bloemetjes kan genieten als ik er niet ben en dat ik niet zo veel van concerten en bios hou als hij zelf Scheve mond

Verder is hij naar anderen toe wel attent, maar erg vergeetachtig.
Wil hij een kaart naar een ziek iemand sturen, vergeet hij áltijd....

Af en toe is het écht een lompe boer Knipoog maar hij doet iig zijn best Lovers
Gisteren was ik aan het eten koken (ik woon bij mijn ouders en hij is als het ware 'op visite'), komt íe vragen moet ik helpen, vond ik heel lief. Dus ik laat 'm de aardappels in een pan stoppen (zet íe ze helemaal onder water *LOL* ) loopt íe weg, denkt íe dat íe klaar is Lips are sealed

:evaw:


kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 16:08

Hahaha
Nou zo is mijn vriend dus ook, een twijfel geval !
Met valentijnsdag ging hij naar zijn werk en stond hij 3 uur later ineens voor mijn neus met een grote bos rozen en zo'n mega kaart !
En op het moment dat je denkt "goh krijg ik nog eens wat van hem" dan staat hij voor me neus met een verassing !
Ik zou het liefst natuurlijk nog vaker iets van hem willen krijgen, maar nou ook weer niet te vaak Haha!

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 16:09

Ken het verschijnsel ja ! De bedoeling is allemaal wel goed, maar de uitvoering soms ... Haha! Haha! . Ik heb af en toe ook wel het idee dat het gemakkelijker voor hem is om attent te zijn voor iemand anders en niet voor mij, maar dan doet hij weer iets onverwachts wat erg lief bedoelt is en dan vind ik hem toch wel weer lief Knipoog .

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 16:10

Haha das inderdaad echt flink helpen zeg! Even water op de aardappels gieten. Haha! Mijn vriend helpt wel veel, maar dat komt waarschijnlijk omdat hij op zichzelf woont. En gewoon erg behulpzaam is.
Soms neemt hij ook leuke dingen voor me mee. Maar het zit gewoon in kleine dingetjes die hij doet: kopieren voor mijn schoolwerk, een keer mijn zooi opruimen, dat soort dingen. Das wel erg lief!

Suzanne F.

Berichten: 49169
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 17:14

Jawel die van mij is wel attent. Af en toe kan hij ook heel lomp uit de hoek komen en best kwetsend maar dat bedoelt hij denk ik niet zo. Hij brengt wel leuke dingetjes mee af en toe, (een keer een lief zwart kunffelpaardje Haha! ) en neemt me weleens ergens mee naar toe. Heel erg ondernemend en vindingrijk is ie niet maar dat ben ik ook niet dus dat vult mekaar goed aan....

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 17:28

Mijn vriend is ook best wel attent.
Niet in de zin van onverwachts verrassingen kopen ofzo (moet voor mij ook helemaal niet), maar wel in de zin van dat hij me nog steeds laat merken wat hij voor me voelt. Soms eens exta lief is (nog meer dan anders)...
En eigenlijk vind ik dat ook belangrijker dan dat hij ineens met een bos bloemen voor m'n deur zou staan...

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131996
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 19:37

Mijn mannetje is op zijn eigenwijze wijze superattent !
En tsja...... een echte vent wil wel eens een beetje ongenuanceerd uit de hoek komen, maar daar is ie dan ook een echte vent voor Knipoog
De bedoeling is altijd goed en daar gaat het mij om !

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 19:47

Voorbeeld: vorig jaar werd ik opgenomen voor een operatie in het ziekenhuis. Ik heb hem moeten dwingen om een vrije dag te nemen om me daar heen te brengen....
Ook: ons 10 jarig jubilum...was vorige maand. Glad vergeten.

Maar hij kookt wel weer heel lekker ieder avond voor mij, en hij timmert het hokje waar de pony in komt te wonen...
Dus misschien niet attent, maar wel een fijne vent!

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 19:52

De mijne is heel attent hoor *LOL* hij regelt heel vaak iets leuks voor de zaterdagavond en hij heeft al een paar keer weekendjes weg geregeld. De laatste keer was naar een kasteeltje in Nice Lovers zo romantisch
Ook krijg ik wel eens bloemen etc.

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 19:53

Sander is niet echt het toppunt van attent zijn. Maar hij doet zijn best...
Hij neemt weleens een bloemetje mee (als we ruzie hebben gemaakt... Haha! ), maar naar de bios of iets anders moet ik hem meestal meesleuren.
Hij is wel altijd heel lief als ik niet lekker ben ofzo, dan gaat ie speciaal voor mij iets lekkers koken, ookal lust hij het zelf niet.
Ik mag niet klagen.

* To Belg, or not to Belg *

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 20:29

Als het mannetje eerder thuis is dan begint hij vast met het eten, want ook hij wil eten en ook hij heeft 2 handen. Hij pakt gewoon een basis kookboek erbij en hij komt er wel uit.

Bloemen meenemen? Nee, zo is hij niet. Vorig jaar nam hij om de 2 weken een nieuwe borstel voor mijn poetskist mee. Steeds weer een rode en steeds weer een andere. Want met bloemen doe je ongeveer 2 weken en dan pleur je ze weg. Dus kreeg ik om de week een borstel.
Zo heb ik mijn poetskist bij elkaar die nu staat te wachten tot ik mijn paard koop (heb er nu 1 op het oog, deze week wordt ze gekeurd!).

Heb nu al een tijdje niets meer gehad, maar krijg wel heel vaak een lief e-cardje die hij vanaf het werk stuurt. Om even te laten weten dat hij aan me denkt.

Dus echt onattent is hij zeker niet!

Als we ruzie hebben gehad neemt hij expres niets mee. Hij wil het goed maken door te praten en houdt niet van dat soort dingen. Want in ruzie's zit ik ook fout en hij wil ook geen bloemen als goedmakertje!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 20:44

ja hoor Syph is echt wel attent. Ik ben zelf meer van het vergeetachtige type, kom er vaak te laat achter dat ik wel eens iets leuks voor hem had kunnen doen.... *zucht* Sorrie Syph...

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-03 20:48

Helemaal vergeten, ik krijg ook regelmatig een ecardje!

En idd ruzies uitpraten

Ben benieuwd naar je a.s. paardje!

En dees, wat de een niet heeft dat heeft de ander wel. en andersom
Harmen neemt dan misschien bloemen mee, maar hem zie ik nog geen stal timmeren (dan doe ik het liever zelf Schijnheilig ) hoogstens de verlichting aanleggen. *LOL*

:evaw:

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-03 20:50

Jurga schreef:
ja hoor Syph is echt wel attent. Ik ben zelf meer van het vergeetachtige type, kom er vaak te laat achter dat ik wel eens iets leuks voor hem had kunnen doen.... *zucht* Sorrie Syph...


Overkomt mij ook Iloon...

paar weken geleden kwam Harmen met bloemen aan ik zo huh, bedankt! Lovers
Ja we zijn 2 jaar verloofd euhhh oh ja

:evaw:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bambelien, Domi_94, furious, MariskaFally, Nicky1963, Polarize, Roosch, Selima, shirleyp, Tigress, VuurVleugels en 195 bezoekers