Tinka's Balloërveld Experience

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Tinka's Balloërveld Experience

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-03 21:09

Het begon dus zaterdagavond met een rit van Witten naar Deurze (10 km). Pliva zou 's nachts buiten blijven en Tinka mocht haar stalletje lenen. Om half 11 was ik vanmorgen op stal, ze was heel rustig terwijl ze als enige nog binnen stond.
Lekker gepoetst en spullen verzameld en toen ik het erf af liep kwam Kitty net op Muzefee aanrijden, timing Pling
Samen naar Balloo gereden, langs de weg spotten wij Rom die inderdaad de afslag stug voorbijreed *LOL* Duurde even voordat hij ons op de juiste weg weer inhaalde Haha! Ook Joyce met Andrew en Nienke en Joost met Ironique reden ons onderweg voorbij.
Gek genoeg kwam niemand uit de richting van de door ons beschreven route? Schijnheilig
Maaike met Sarah bleek er al te zijn en ook de rest arriveerde vlot, Joyce heeft op haar laptop bokt nog even gecheckt of iedereen er was, en toen konden we vertrekken!
Meteen het veld opgereden, Kitty wist de route gelukkig nog!
Heerlijk gereden, het weer zat ook erg mee, en Tinkiewinkie was lekker fit maar wel aardig braaf (behalve die ene noodsprong opzij dan *sorry* Schijnheilig ) En ze kan ook heel verzameld galopperen, blijkt! *LOL*
Bij de rust gingen Ironique en Neve even een sprintje trekken en daar was Tinka het niet mee eens, totaal beledigd, zelfs het gras interesseerde haar niet meer en ze werd pas rustig toen de dames weer terugkwamen.

(ziet er leuk uit trouwens Nienke als jij al in galop zit, maar dan blijkt dat je paard nog niet weg wil Tong uitsteken )

Na de cooooola weer verder, dribbel dribbel...
Toen de afleidingsmanouvre voor de westernpaardjes Schijnheilig
Ze reden voorop, om het tempo (joggen!!!) aan te geven. Dus een heel relaxt drafje, er kwam een splitsing, er werd geroepen 'rechtdoor' paardjes braaf rechtdoor, "onee, rechts!!" en zoef, zo was de groep gesplitst en reed kabouter ineens weer achteraan, heel vreemd Schijnheilig
Maar iedereen is blijven zitten, dus alles is goed gegaan vandaag.

Heb een hele leuke, gezellige rit gehad!
Ideaal weer, en een leuke groep, moeten we eigenlijk vaker doen.

Het werd wel wat bewolkt en ik moest Tinka nog naar Witten rijden, dus ben maar snel met Kitty weer naar Deurze gegaan (winterdeken over de hals, had Karin voor me meegenomen, rijdt erg fijn *LOL* ). Spullen gepakt en dekens achtergelaten bij Pliva op stal en toen terug naar Witten.
Tinka was aardig hyper, en na een ongeplande stop bij de TT-baan ivm macho-verkeer dat van de baan kwam kwamen we moe maar voldaan op stal aan. Dikke knuffel gegeven en wat mij betreft doen we zo'n rit nog eens over!

Ka, beterschap Verdrietig


Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 21:30

Hahaha het was top!

Vanmorgen dankzij Joyce alles uitstekend kunnen vinden (routebeschrijving vergeten, al lijkt mij de kans om te verdwalen in Balloo-city redelijk uitgesloten Haha!).
Ironique heeft zich uitstekend gedragen, veel beter dan in Havelte (waar ik het 1e half uur niet gestapt heb), echt fijn te rijden. Wilde alleen bij de rustplaats ff een sprintje trekken en daar dacht Ironique anders over Schijnheilig Ging ff in de stop, weer oude geintjes uithalen Scheve mond
Dees en Neve zijn mee gegaan en het ging HARD! Echt gaaf, lang niet meer gedaan! 2e helft van de rit is Joost op Ironique gestapt en er zijn er meer die geruild hebben geloof ik.
Al met al wederom een geslaagde Noordelijke boktrit!

What's next! Lachen

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 22:35

Ja, geweldige leuke rit met jullie allen gehad! Voor herhaling vatbaar!
De knetterharde-platte-met-de-oren-in-de-nek-geen-houden-meer-aan-rengalop was idd spectaculair, maar of ik dat nog een keer wil meemaken...ehm...ehm....weet nog niet Schijnheilig [naam verwijderd] doet het overigens zo weer.....
Wat heerlijk daar zeg, die mooie brede zandpaden van Balloo...pottedikkie, jullie boffen maar met zo'n natuurgebied in de omgeving!

Leuke, leuke rit. Ik had wederom weer even een zondag het vakantiegevoel te pakken. Zit heir helemaal met zonne-blosjes op de wangen na te genieten...waar blijven de foto's...want met maar liefst 3 (!) fotografen moet er toch wat gelukt zijn, zou je zo denken...

O, Karin, hoe is het met je voetje afgelopen?

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 23:17

Voetje is niet blij, zit voor een week in het gips en dan nog een aantal weken tape Verdrietig. Verslag volgt morgen, ik ga nu zo proberen te slapen, met pootje in de lucht...

Maar ondanks het einde vond ik het een gezellige dag! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 10:31

Cody schreef:
Samen naar Balloo gereden, langs de weg spotten wij Rom die inderdaad de afslag stug voorbijreed *LOL* Duurde even voordat hij ons op de juiste weg weer inhaalde Haha!


*LOL* Hahaha, ik lag hier helemaal in een deuk. Rom, jij hebt echt altijd pech he?
Bij mij waren het vrachtwagens, wat was het deze keer?

Klinkt als een hele leuke en gezellige rit! Lachen
En Marije, je kunt echt heel grappig vertellen Haha!
Laatst bijgewerkt door Marije op 12-05-03 10:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 10:33

Rom-de-Rij-Maar-Om-kabouter. Was niet de eerste keer, hij rijdt vaker van A naar B via C, zoals hij zelf al een keer op Bokt vertelde. Tong uitsteken

Hij heeft wel een hele fijne pony.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 12:23

Echt niet, er stond camping zonneheuvel op de route-omschrijving. Maar die was er helemaal niet!
Vraag maar aan mijn zus Tong uitsteken

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-03 13:19

Maar de flitspaal stond er wel En die heb je ook gemist Tong uitsteken

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 13:27

Welke flitspaal Bloos

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-03 13:33

Die ene die je SNOEIhard voorbijreed Tong uitsteken vlak voor de afslag *LOL*

CowgirlStore

Berichten: 2155
Geregistreerd: 09-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 13:34

Nee, er was geen camping Zonneheuvel en nee, we hebben ook geen flitspaal gezien Bloos

https://www.cowgirlstore.nl
Cowgirl Store LOOK GOOD, RIDE FREE!
Cowgirl Vintage * Clothing * Accessories * Boots
Riding and Showwear * Horse Tack

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 13:49

Zie je nou wel Ko-daaaai Haha!

Ik zat trouwens naar 2 lieftallige dames op hun paard te kijken Tong uitsteken

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-03 14:02

Dan heb je niet goed gekeken want Kitty gebaarde al 'naar rechts! naar rechts!' *LOL*
Maargoed, weet ook niet of die camping nog wel bestaat, kon er idd ook al geen plaatje van vinden omdat de site uit de lucht was, hmmm...nu je het zegt... Schijnheilig Bloos

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 14:38

Kitty?
Neeeeej, ik bedoel die aan de andere kant van de weg waar jullie liepen *LOL*

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-03 15:12

Aan de kant van de flitspaal bedoel je? Schijnheilig
Bijna onmogelijk want dat is een dichtbegroeid bos waar je niet kunt komen *LOL*


Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 15:50

Kaboutervrouwtjes zitten ook alleen maar in het dichtbegroeide bos Schijnheilig

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

joyce B

Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 18:51

Ik heb gewoon de route genomen die ik met een vriend ook al eens gereden had naar Balloo, vond ik wel zo simpel Knipoog Alleen voor het laatste stukje had ik een kaart, maar dat was niet eens nodig, want de schaapskooi werd keurig aangegeven!
Lekkere rit, hoewel ik het wel nogal stoffig vond... Ik ga voor een herhaling in het najaar of in de winter!!!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 19:56

Wij hadden het in 1x gevonden Schijnheilig

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 5 bezoekers