boktrit omgeving tilburg noord brabant iemand???

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
fabske
Berichten: 4231
Geregistreerd: 01-03-03

boktrit omgeving tilburg noord brabant iemand???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-03 15:13

hallo allemaal

ik en een aantal andere mensen zaten erover te denken een boktrit te organiseren over een tijdje mits er genoeg belangstellende zijn wil dat zeggen.
in een gebied in de duinen of bij ons in het natuurgebied het natuurgebied is niet zo heel groot maar op zich wel leuk om in te rijden.

er zijn verschillende opties
optie 1
we zouden bijv op de heide kunnen rijden in goirle en dan onder begeleiding van manege de heideruiter diegene met eigen paarden nemen dan een eigen paard mee en andere rijden met een manege paard mee.

optie 2
we zouden in de duinen kunnen gaan rijden in loon op zand en drunen onder begeleiding van manege van loon diegene met eigen paarden nemen dan een eigen paard mee en andere rijden met een manege paard mee

optie3
een boktrit zonder begeleiding alleen voor mensen met eigen paarden of verzorgpaarden bij ons in de omgeving

mensen die meegaan van bokt

shiloh=ingrid
fleury=fleur
mutzje=vivian
kristel weet haar boktnaam even niet
en ik zelf fabske=fabienne

iemand intresse dan hoor ik het graag laat ook even een optie weten en anders eventueel een ander idee als je zelf een ander idee hebt groetjes fabske

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo



krisje
Berichten: 54
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 15:32

jaaaaah goed idee Haha! me naam is krisje op bokt weet je dat ook weer fabs Lachen ik vind alle opties wel cool dus maakt mij vrij weinig uit Lachen

xxx kristel

sunshine

Berichten: 12055
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 15:36

Dat ligt aan de datum
Ik zou dan alleen een paard kunnen huren.

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

fabske
Berichten: 4231
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-03 15:39

hej hej krisje weet ik dat ook weer van je boktnaam:P
en sunshine welke lijkt je dan het leukste in goirle op de heide of in de loonse en drunense duinen?

en de datum moeten we nog even kijken ook inderdaad denk sowieso op een zondag alleen even kijken welke zondag en of er veel mensen zijn die wel intresse hebben.

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo

Shiloh

Berichten: 19767
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 15:42

ja leuk idee inderdaad...

Fleur en ik rijden op de manege van de eerste optie. Fabske is daar ook bekend. Misschien kunnen we preoberen, als er neit al te veel mensen zijn die daar een paard willen huren, dat we best zonder begeleiding zullen mogen. Het gebeurd vaker, fleur en ik, en fabske ook wel kennen de omgeving goed, dus dat gaat wel denk ik...

bovendien vind ik de bossen daar heel erg leuk. Lange rustige paden.. Groot heide gebied... veel mogelijkheden. We zouden evt. zelfs nog naar een meertje kunnen gaan, waar we het water inkunnen....

Misschien ergens in de zomervakantie of zow...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

fabske
Berichten: 4231
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-03 15:51

hej hej mij maakt het niet welke van de drie opties ik vind die eerste net zo leuk als de anderen Lachen
en ik ben idd bekent met de manege en ik heb idd wel vaker daar gereden ook zonder begeleiding met manege paardjes dus zal denk ik wel mogen jah

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo

sunshine

Berichten: 12055
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 15:53

Mij maakt het niet uit. Maar het liefst zonder begeleiding. Maar misschien is een vakantie leuk Haha!
Dan zullen de meeste ook kunnen denk ik. Maargoed dat laat ik aan jou over.

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

fabske
Berichten: 4231
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-03 15:55

het maakt me allemaal niet uit op een zondag kan ik eigenlijk altijd wel dus dat maakt me allemaal niet uit

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo

fabske
Berichten: 4231
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-03 15:56

dus ook in de vakantie ga alleen in de zomervakantie ook nog met kris naar zeeland toe aan het strand rijden en naar zuidfrankrijk maar dan ben ik hooguit 2 weken weg

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo

krisje
Berichten: 54
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 16:45

ik vind het ook goed in de vakantie Lachen maar hetzelfde als fabs dan zegt met haar naar zeeland en in de zelfde week als zei naar frankrijk gaat ga ik naar oostenrijk.

fabske
Berichten: 4231
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-03 19:37

heeft er verder niemand intresse????
behalve sunshine krisje shiloh mutzje fleury en ik??? ow ja en tanja15 had het waarschijnlijk ook

ben benieuwd groetjes fabske

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo

VillaNeusjes

Berichten: 6085
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 19:05

ligt aan de datum en als leon wil kunnen we wel met zijn 2en gaan .
maar dat zou dan voor 28 juni moeten want dan gaat ik naar de camping tot 27 juli.


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

fabske
Berichten: 4231
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-03 19:06

is mij best hoor Lachen hoe meer zielen hoe meer vreugd en als ik op present ga heb ik geen problemen met mn paard swerdy gaat niet zo goed met een groep maar present is super zowel vooraan als achteraan als in het midden Lachen

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo

VillaNeusjes

Berichten: 6085
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 19:08

baily is ook makkelijk overal. maar laat het even weten wanneer je in gedachten had dan?


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

fabske
Berichten: 4231
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-03 19:15

het liefste op een zondag de andere mensen van dit topic wouden graag een keer in de zomervakantie maar ik en krisje kunnen iedere zondag dus prik maar een zondag dan houden we die wel vrij
ik ben nu weer van de comp af dus lees morgen pas jullie antwoord
en antwoord morgen dus asap terug
kuzjez
tot horens

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo

fabske
Berichten: 4231
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-03 19:16

leuk btw dat jullie ook westernrijden krisje en ik doen een poging tot Tong uitsteken leon zou dan met jullie meekomen of niet?? dat is toch snowdon hej op bokt nou ik hoor het morgen wel

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo

VillaNeusjes

Berichten: 6085
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 19:25

jah snowdon ja maar in de zomervak vind ik leuk maar dan na 27 juli want dan kom ik pas terug...
en leon moet ook nog willen?
en anders kom ik nog alleen alleen leon is het weekend niet online dus weet het pas maandag dan.


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

memory

Berichten: 535
Geregistreerd: 22-02-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 19:44

Ik heb ook wel interesse, noem maar een zondag dan kom ik wel naar tilburg met de trailer In de zomervakantie kan (liefst voor 15 augustus) maar daarvoor kan ook altijd natuurlijk. Of is ieders weekend al volgeboekt?

Natural Horsemanshipdag Arnhem 8 en 9 September 2007!!
http://www.nharnhem.nl

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 08:45

Wordt het dan Tilburg of de drunensen duinen? Nou ja, wat maakt het ook uit, count me in! Ik kom met nog iemand, maar wie dat weet ik nog niet. Shanna waarschijnlijk....de bonte bende Haha!

VillaNeusjes

Berichten: 6085
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 10:58

ik zal eerst moeten overleggen met leon of ie uberhaubt met mij mee wil rijden en wanneer hij kan en dan moet mijn pa kunnen want die rijd Haha!
dus nog even geduld want mijn pa is pas donderdag terug uit cameroen


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

haike
Berichten: 13516
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 12:51

Heyzzz

ik wil ook wel!! Moet alleen op zondag meestal wedstrijd rijden, dus vakantie is goed plan. Maar ben wel 3 weken weg, eerst 2 weken en daarna nog een keer een week.

Ben het met alle opties eens, als ik kan en MAG neem ik mijn eigen pony mee, maar of mijn moeder dat goed vindt met onbekende naar het bos?? Maar dat mag geen probleem zijn.

PB me maar als je meer informatie hebt!!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 14:24

Ligt aan de datum, maar anders wil ik ook wel, eventueel met mijn zus dan, maar ik moet het eerst vragen dan aan haar Knipoog

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 15:28

heb op zich ook best intresse, maar ik zou meer voor regio kaatsheuvel gaan. Ook een niet te zware rit, aangezien jamey dit nog nooit gedaan heeft.
Voorlopig ligt de trailer nog uit elkaar, dus geen idee of het uberhaubt kan

fabske
Berichten: 4231
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-03 17:38

hej hej alleen tja voor mij is het echt ofwel de drunense en loonse duinen ofwel goirle riel kaatsheuvel kan wel maar is een behoorlijk eind lopen voor de paardjes eer ik daar ben

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 17:44

??? Drunense/loonse duinen = kaatsheuvel (en loon op zand)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers