Mijn toekomstige dressuur paardje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rochiril

Berichten: 1211
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Born

Mijn toekomstige dressuur paardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-03 13:12

Althans dat hoop ik!!
Hier Umay Utopia dan maar weer, net in zijn nieuwe wei waar hij de komende maandjes mag verblijven. Over 2 maandjes wordt hij alweer 2. Helaas wil hij niet echt hard groeien (misschien eens onder zn komt schoppen, zodat ie wat harder groeit?? Tong uitsteken ), hij is nu rond de 1.50m en hij had eigenlijk al zo'n 10cm groter moeten zijn, hopelijk krijgt ie nog een groeispurt. Voor de rest heb ik niets te klagen, 3 mooie gangen en een het is een echt knuffelbeest Lovers en dat voor een bijna 2-jarige hengst.

Afbeelding
eens even kijken wie er nu weer in mn wei rondloopt

Afbeelding
Hmmmmmm ik krijg nu al wat van die camera

Afbeelding
Maar voor eten kijk ik wel wat vrolijker Haha!

Afbeelding
Hier is duidelijk te zien dat hij wat klein is. Zijn maatje is 1,5 maand ouder, maar duidelijk een stuk groter (nu wordt dit waarschijnlijk ook wel een gigantisch paard, maar het verschil is toch te groot)
Wel een lekker kontje!!! Tong uitsteken

Afbeelding
Als de brokjes op zijn, maar weer over op gras.
(heeft ie nu zn voorbenen overkruist staan Verward )

Afbeelding
Afbeelding
Even wat statiefoto's......

Afbeelding
even kroelen met mn schatje Lovers

Afbeelding
Eens even diep in zn ogen kijken.......Jep, ik ben verliefd Haha!

Afbeelding
Gekke bekken kan ie ook al

Groetjes........

Nathalietjuh
Berichten: 1316
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Hardinxveld, Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 13:14

Wat n leuk beessie! Haha!

gebruiker002
Berichten: 4620
Geregistreerd: 15-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 13:16

wat een lekkerding!!
echt super leuk beestje mischein moet haar groeispurt nog komen?!
inderdaad een lekker kontje haha

groetjes noortje

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 13:19

Oei, dit is een tweejarige dus? Daar moet je die jaarling van mij niet naastzetten zeg, dan spreek je pas over een GROOT paard. (en nee het is geen trekpaard, maar een KWPN-er... Tong uitsteken) Die van mij is richting de 1.65 m aan het gaan en als je niet wist dat ze een jaar oud was, zou je haar haast gaan beleren.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 13:22

Hij lijkt wel wat op een twenter bij ons op stal qua kleur en koppie. Wie is de vader?

Rochiril

Berichten: 1211
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Born

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-03 13:26

Citaat:
Oei, dit is een tweejarige dus? Daar moet je die jaarling van mij niet naastzetten zeg, dan spreek je pas over een GROOT paard. (en nee het is geen trekpaard, maar een KWPN-er... ) Die van mij is richting de 1.65 m aan het gaan en als je niet wist dat ze een jaar oud was, zou je haar haast gaan beleren


1.65m??? zo dat wordt echt een reus.......
alhoewel mijn vriend heeft 4 jaar geleden ook een jaarling gekocht die enorm groot was, en wij denken dat het echt een reus zou worden. Nu is hij uhm...sorry zij 5 jaar oud en 1.64m.
Ik hoop in ieder geval maar dat mijn paardje een laatbloeier is, want hij is nu pas 1.52m. Voor mij is het niet zo erg dat hij wat klein blijft, maar voor mijn vader is het wel een probleem, aangezien die er ook wel op wil rijden zo af en toe.

Rochiril

Berichten: 1211
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Born

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-03 13:33

Citaat:
Hij lijkt wel wat op een twenter bij ons op stal qua kleur en koppie. Wie is de vader?


de vader is Opan en het is dus een KWPN'er Haha! Maar ik moet zeggen dat ik de kleur en aftekening zelf wel appart vindt.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 13:56

Zal eens vragen wie de vader van die van 'ons'.

Rochiril

Berichten: 1211
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Born

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-03 14:25

Pellie schreef:
Zal eens vragen wie de vader van die van 'ons'.


ben je d'r al achter wie de vader is van die van 'jullie' ??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 14:32

Leuk paard, wij hebben een 2 jarige Hero die er wel wat van weg heeft alleen is die wel een stukje groter.
Heb je hem zelf gefokt?

Foto´s van Ustinov staan in m´n profiel Schijnheilig

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 14:57

Goddess schreef:
Ik hoop in ieder geval maar dat mijn paardje een laatbloeier is, want hij is nu pas 1.52m. Voor mij is het niet zo erg dat hij wat klein blijft, maar voor mijn vader is het wel een probleem, aangezien die er ook wel op wil rijden zo af en toe.


ik zit ook nog steeds te hopen bij Tallie. Zr was vorige zomer 1.54, en was dat begin van de lente nog steeds, dus in bijna een jaar niks gegroeid. nu is er YES 1 cm bij gekomen, maar het schiet niet op. Dus ik zeg ook maar steeds dat ze een laatbloeier is Haha!

uitzonderingen bevestigen tenslotte de regel, niet waar Schijnheilig

ze gaan vast wel weer groeien, maar dat afwachten duurt zoooooo lang Frusty dus: succes!
Hij ziet er wel heel lief uit