WHOEAAA! Baduh gaat 3 tanden missen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

WHOEAAA! Baduh gaat 3 tanden missen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-03 19:45

De tandarts is geweest om Baduhs ruïne bij te vijlen, en toen bleek dat er 3 voortanden los zitten. Ze zijn ook nog eens te lang, dus moeten ze eruit! Scheve mond 20 Mei gaat het gebeuren, maar ik heb het idee dat het erg goed voor hem is als hij weer eens met een fatsoenlijk (voor zover nog mogelijk) gebit op zijn worteltjes kan kauwen. Ben benieuwd, en ook een beetje bang. Gelukkig wordt hij goed verdoofd.
Alle bokkers die mij tandarts H. Oosterboer uit Soest hebben aangeraden; harstikke bedankt! Echt een toffe vent, met een hele hoop verstand van zaken. En Baduh vind hem aardig! Lachen


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 20:38

Is idd een hele fijne tandarts, hij komt ook altijd bij ons.
Een paard van een kennis van ons mist 4 ondertanden en eet nog aardig, alleen harde dingen zoals wortels afbijten gaat niet meer.


PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-03 10:50

Dat kon Baduh al niet meer zo goed. Ik stop de wortel in zijn mond, hij bijt zich vast, en ik breek 'm af. Of ik doe 'm in plakjes. Baduh heeft sowieso al een hele hoop dingen overgenomen met zijn tong en lippen. Grazen, zijn eten zijn mond in sleuren, niks gebeurt nog met zijn pijnlijke voortandjes.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Mark0919, sterregoud, tjee en 27 bezoekers