wat een werk een nieuw huis...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

wat een werk een nieuw huis...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-03 19:10

Zoals sommige van jullie wel weten heb ik sinds 1 mei een nieuw huis.
Nu heb ik eindelijk weer ff tijd om te bokken, maar we zijn erg druk erin.
Eerst zouden we het behang en tapijt in de slaapkamer laten liggen, maar ja je wil toch je eigen stekje maken dus to ch maar eruit gesloopt.

Verder alle muren geschuurd want hier moet spachtelputz opkomen... Dit zit er in de woonkamer nu voor het grootste gedeelte op dus het begint wel ergens op te lijken..

Alleen me handen zijn zo schraal van elke keer opnieuw schuren en krabben... echt een werk zeg...

Het mooie is wel dat we een groter huis hebben en minder hypotheek hoeven te betalen door de lage rente...

Ben blij dat ik nu ff zit... en ff kan bokken en relaxen...

Is deze tallie wel even aan toe....

L1 + 5 :)

Ons wondertje Collin is geboren :)



Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 09:08

Ik herken het heeeeeleeemaal! De slaapkamer waar wij gaan slapen heeft struktuurverf en dat willen we eraf pffft dat is pas krabbel werk!

beneden zit er gelukkig struktuurverf op wat we willen laten zitten, dat krijgt alleen wel een kleurtje.

:evaw:

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 15:02

Ow wat komt me dit bekend voor !!

Wij hebben ruim 1,5 jaar geleden een huis gekocht en zijn nog steeds niet klaar. Ik moet wel toegeven dat we regelmatig een aantal weken niks eraan doen omdat we het gewoon zat zijn en geen tijd hebben.

Nu moeten we nog: de overloop boven en de gang beneden, de hobbykamer (terrariums bouwen) en volgende week gaan we een nieuw terras leggen.

we hebben in ieder geval wel al besloten dat ons volgende huis een nieuwbouwhuis wordt waar we nauwelijks nog iets aan hoeven te doen....

Succes ermee dus ! Lachen

ilsejee
Berichten: 937
Geregistreerd: 28-11-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 15:33

wij gaan misschien binnenkort een boerderij kopen dat volgens de makelaar van binnen echt slecht onderhouden is...
Als m'n weides en stallen maar goed zijn mogen we/ze van mij 10 jaar doen over de rest Haha!

Natuurlijke Pensionstalling:

http://www.rumelshof.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Facebook, YandexBot en 158 bezoekers