relatie is gewenning?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

relatie is gewenning?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-03 21:31

nu er toch al veel topics over relaties zijn, die ik altijd erg interressant vind, kom ik met dit onderwerp:
wordt een relatie op een gegeven moment gewenning?

tussen mijn ex en mij is het na bijna 1.5 jaar over gegaan. zomaar ineens. ik merkte dat toen ik er een beetje overheen was ik wanhopig opzoek was naar een nieuwe "vriend" om maar niet alleen te hoeven zijn.
ik had dus behoefte aan iemand om me heen. eigenlijk wordt dat dus gewenning; het iemand om je heen hebben.
dus als je een lange relatie hebt en je het maar niet wilt uitmaken omdat je bang bent om alleen te zijn? of iets in die geest. ik kan het redelijk moeilijk verwoorden.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48406
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 21:33

ik snap wat je bedoelt... en ik denk dat je wel gelijk hebt..... Lachen
(ik heb het aan een vriendin van me gezien....)

PoohbeerJarig

Berichten: 2048
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 21:44

Tja, na 7 jaar ben ik nu zo'n 3 maanden alleen. Vind het heerlijk om alleen te zijn eigenlijk. Een vriend zou wel leuk zijn, maar iets vasts moet ik nog niet aan denken hoor. Gewoon iets "los" is genoeg hoor.
Denk dat het scheelt dat ik veel bij de paarden ben, heerlijk idee dat er niemand op je zit te wachten.

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 21:52

Ja ik denk dat het bij veel mensen voor komt. Ze zijn op de een of andere manier toch aan elkaar gehecht, maar er is niet echt meer liefde of zo. Ik heb het al bij wat mensen in mijn omgeving gezien. Hopelijk overkomt het mij niet.

Poosje81
Berichten: 21195
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 21:55

Poohbeer schreef:
Tja, na 7 jaar ben ik nu zo'n 3 maanden alleen. Vind het heerlijk om alleen te zijn eigenlijk. Een vriend zou wel leuk zijn, maar iets vasts moet ik nog niet aan denken hoor. Gewoon iets "los" is genoeg hoor.
Denk dat het scheelt dat ik veel bij de paarden ben, heerlijk idee dat er niemand op je zit te wachten.


dat heb ik nou ook, ben sinds een maand of wat weer alleen, na 2,5 jaar samenwonen en ik voel me zo onwijs goed nu!!!
Het kan idd een kwestie van gewenning zijn, maar zet voor jezelf eens de voordelen op een rijtje en je hoeft spontaan geen vriend meer!

RTM
Berichten: 6132
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 21:57

Denk wel dat veel mensen dat hebben ja. Wanneer het ineens over is, zal er zo'n leegte zijn. Dat je ineens denkt: Goh, anders was ik nu met hem/haar geweest, had ik dit of dat gedaan etc. In het begin zal iedereen het hebben en de een langer dan de ander.

Wat Poohbeer zegt is denk ik ook waar, wanneer je veel te doen hebt met je paard oid, dan zal je er waarschijnlijk minder last van hebben omdat je toch iets om handen hebt...

*Mijn idee*

Maar... hoe was het met Lars???? Schijnheilig

PoohbeerJarig

Berichten: 2048
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 21:57

Leonoor"]
[quote="Poohbeer schreef:
Tja, na 7 jaar ben ik nu zo'n 3 maanden alleen. Vind het heerlijk om alleen te zijn eigenlijk. Een vriend zou wel leuk zijn, maar iets vasts moet ik nog niet aan denken hoor. Gewoon iets "los" is genoeg hoor.
Denk dat het scheelt dat ik veel bij de paarden ben, heerlijk idee dat er niemand op je zit te wachten.


dat heb ik nou ook, ben sinds een maand of wat weer alleen, na 2,5 jaar samenwonen en ik voel me zo onwijs goed nu!!!
Het kan idd een kwestie van gewenning zijn, maar zet voor jezelf eens de voordelen op een rijtje en je hoeft spontaan geen vriend meer!
[/quote]
Dat zei ik niet Haha!
Maar even zonder is voorlopig best relaxed. Heb ook nog geen seconde spijt gehad.

Poosje81
Berichten: 21195
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 22:28

Dat laatste deel van de mijn reactie was voor Lissy
DIe zei dat ze op zoek was, ik bedoelde dat als je alle voordelen en nadelen van een echt vaste relatie op een rijtje zet, dat je keuze zo gemaak is. Was dus niet echt duidelijk van me! Ik heb trouwens ook geen spijt hoor!

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-03 12:56

*Tequila* schreef:

Maar... hoe was het met Lars???? Schijnheilig



super gezellig Lachen