kben hier nieuw en zijn er hier ook arabieren-fans?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sithara
Berichten: 13
Geregistreerd: 17-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-01 22:53

hallo! ik ben hier nieuw, vandaag. leuk forum zeg: goeie tips en ervaringen (vaak herkenbaar, want wat een opluchting: er zijn er meer die allerlei problemen hebben, dus zo'n sukkel ben ik niet), en wat een superleuke foto's van jullie paarden heb ik gezien!

weet iemand waar op inet een beetje een uitgebreid overzicht te vinden is van data van arabierenkeuringen ed? ik zoek daar al een tijdje naar, maar meestal is dat buitenlands, of giga-achterhaald, of je kunt er niet bij.
heel graag een tip!!!


sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-01 23:05

hai,ik ben sanderijn,23 jaar en kom uit doetinchem.ik heb zelf een welah Atje van bijna drie,en rijdt een arabiertje van een ander.ik heb meerdere arabieren gereden in het verleden en kan er goed mee opschieten,maar groningers zijn ook super om op te rijden!

soms is het beter om te zwijgen


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-01 23:07

Hoi welkom hier op het bokt.....zeer verslavend hoor hahahaha......nou ik ben dus Jacqueline en ik heb 3 shets en een fjord bla bla bla.....verder kun je alles van mij vinden bij mijn profiel.....handig hoor!!!

Helaas weet ik niet zoveel van arabieren dus misschien dat iemand anders je kan helpen!!
Heb je zelf een arabier?

Jacqueline

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-01 23:11

owww het moet natuurlijk welsh zijn,niet welah,stomstomstom

Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-01 08:43

Hoi!!

Ik ben dus Ineke, ben 19 en woon in Rotterdam. Ik rij elke week minstens 1x op Bassie mijn lievelings manegepony. Verder heb ik heeel veeel opgeschreven in mijn profiel, das echt handig hoef ik niet tig keer alles op te schrijven en toch kan iedereen die het wil lezen...

Ik heb hier misschien een tip voor je om naar toe te gaan i.v.m. Arabieren http://arabischevolbloeden.tripod.com/arabians/

Ik hoop dat daar staat wat je zoekt.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-01 09:21

yorica, 14 jaar, ikheb een nrps pony, met veel arab innerlijk.. ik ben ook gek op arabier Kwijl heb je zelf een arab?
lees meer over mij en me pony in mn profiel

"Some memories are best forgotten"

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-01 11:13

hoi ik ben thirza en heb een tinker Sya maar ik heb vroeger een pony gehad van 80% arabier heel leuk en lief
gr.thirza

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-01 11:44

Hoi, ik ben Sonja, 30 jaar oud sinds precies een week (heeee, zonder enige vorm van schaamte op het i-net gezet, ik ga vooruit!!!) en ik heb een Fjord die denkt dat ze een Arabier is *LOL*
Verdere info: zie profiel.
Welkom hier en tot Boks!
Sonja.

sithara
Berichten: 13
Geregistreerd: 17-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-01 15:08

bedankt voor jullie reacties! ik ga me nu al een beetje thuis voelen.
ik heb zelf geen arabier, maar je moet wat te dromen houden. vroeger heb ik jaren op een 1/2arab gereden. nog noooooit op een echte volbloed!
ik rijd nu zelf bijna iedere dag op een kwpn-merrie (vosje). zij is van een merriehouder. maar dat staat ook al in mijn profiel. ik heb wel een paar jaar gereden, maar ook een paar jaar niet, dus ik ben alles weer opnieuw aan het uitvinden, met alle ongemakken van dien...
ineke bedankt voor je tip: hier heb ik al meer kunnen vinden dan ooit tot nu toe op allerlei andere sites!!
sya heb ik op de foto gezien. ze ziet er heel mooi uit. ik had nog nooit een tinker gezien trouwens, maar wel veel over gehoord. wat is er speciaal zo leuk aan een tinker??
staat er ook een foto van de fjord-die-denkt-dat-ze-een-arabier-is op het net? daar ben ik wel nieuwsgierig naar. sterkte met je leeftijd, sonja. nog even en je bent 40, hahaha! (dit om je even op te vrolijken)

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-01 16:01

Hoi, ik ben Youko, ben 20 en rij op een Arabische dekhengst van 4,5 jaar. Hij heet Avalon Ibn Amgad. Voor datums van keuringen kan je naar club van Arabische volbloedpaarden, ik zal de link nog even moeten opzoeken! Maar leuk, weer een nieuwe arabfan!

Galactica Wadim X Gemini

Kitty

Berichten: 7685
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-01 16:18

Hallo Sithara,

Ik ben Kitty en wij hebben een volbloed arabiertje op stal staan. Het is een schimmeltje van 1.57, dus net geen paard (al kan hij in tussentijd wel tot paard gegroeid zijn)
In mijn profiel kun je ook een foto vinden van Bugatti, ons Arabiertje.

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-01 17:55

Hoi Ik ben Kim 19 uit Apeldoorn en heb een 4 jarige groninger ruin Lodewijk ik heb een Arabische volbloed merrie gehad en die heb ik vorige maand verkocht ze is ook 4(bijna 5)

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-01 19:03

hoihoi!!!

Ik ben ymke, en ik ben een meisje van 17 jr oud. Ik heb een 18 ( over een week 19) jaar oude arabische ruin.100% volbloed en is 1 van de 11 arabieren in heel nederland die nog van de niet doorgefokte oude bloedlijnen afstammen.Hij heeft tot zijn 9ende als showhengst gelopen en is toen ingereden.Hij is op 15/16 jarige leeftijd gecastreerd.Ik rijdt wedstrijden met hem...

Afbeelding

Welkom

Groetjes ymke

_________________
Ben niet gek, ik ben een vliegtuig en als je me niet gelooft stap je maar uit!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: #Ymke# op 2001-03-18 20:14 ]</font>

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-01 19:38

Naja, wil mezelf geen fan noemen, 1,5 jaar gelden schold ik ze nog volop uit om die stomme neuzen. We waren nl op zoek naar een endurance paard (geen pony dus) en niet zo'n achterbaks arrogant beest. Sinds een jaar hebben we een Russische arabier (nu bijna 5 jaar oud, en een jaar ruin). Hmm, wel een paard (was toen 1.60m en nu 1.63 oid), maar dus ook een arabier. Nu moet ik zeggen dat mijn vooroordelen helaas wel kloppen, maar daar tegenover staan een heleboel zeer positieve punten. Toch zou ik voor mijn KWPNer kiezen ipv voor het arabiertje (wat ik dus ook zeker doe binnenkort!). Het arabiertje is voor mijn vader om 100 km mee te rijden, als ik uit huis ga neem ik mijn Joop mee (wil ik, of het kan, tja). Het arabiertje ben ik nu al een jaar aan het temmen en nu kan hij eindelijk een beetje dressuur. Jopie is mijn neparabo (heeft een heel klein beetje bleod en gedraagt zich de hele dag als een arabier, identiteitscrisisje), en die heb ik op M-niveau getraind. Vandaag ging hij trouwens super lekker. Heel mooi verzameld, lekker voorwaarts (na wat gemor van mijn kant)... En in galop echt super relaxed... Wordt toch 3x per week dress met hem, mijn zusje eraf kicken en verder Voltrack (arabiertje) nog een beetje opleiden de komende 2 maandjes, en dan lekker het huis uit hoop ik....

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

petrakolen

Berichten: 364
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: bergeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-01 20:44

YES!!! Ik ben een vurige arabieren bewonderaar. Ben zelfs eigenaar van een merrie van 3 jaar. Ik rijd helaas niet goed genoeg om haar in te rijden, maar knuffelen en gewoon genieten van ernaar kijken is ook al niet weinig!
Wat je niet mag missen: 5 en 6 mei in het Hippisch Centrum Deurne de internationale B-show voor Arabische Volbloeds (hoge internationale kwaliteit show-arabieren) en 19 en 20 mei de Arabissimo ook in Deurne
(dit zijn dressuur, springen en cross wedstrijden voor arabische volbloeds).
Genieten!!!!
Petra Kolen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-01 21:30

Op "Algemeen" heeft Heike een experimentje met PhotoShop uitgevoerd op een foto van Milena (de Fjord met identiteitscrisis) Je ziet het er trouwens niet aan af hoor, ze heeft een vreselijk lief smoeltje; soort wolfje in schaapskleren.....
Groetjes, Sonja.
PS Veertig worden lijkt me minder pijnlijk dan dertig, volgens mij heb ik het ergste nu wel gehad:))


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Texas02, YandexBot en 1 bezoeker