Trillerig!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-01 13:34

Ik eet dus nu al 3 (?) dagen gezonder dan anders en dan voornamelijk bergen minder snoep!
En ik voel me hartstikke trillerig en slap terwijl ik verder wel gewoon genoeg eet (brood, crackers en normaal avondeten). Lijkt wel of ik aan het afkicken ben BRRRRRR Scheve mond\


fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-01 13:43

wie weet Verward

mmmmmm, scary, dan ga ik maar niet afkicken van die bergen snoep Haha!

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-01 13:55

Misschien dat je lichaam ingesteld was op behoorlijk veel suiker, en dat er nu opeens veel minder suiker valt te verbranden. dat je stofwisseling zich aan moet passen ofzo Verward Op zich wel goed volgens mij, want dan worden de reserves (vet) verbrand.

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-01 17:08

Ik denk dat je bloedsuikerspiegel in de war is omdat de toevoer van suiker nu stukken minder is.
Je kunt het inderdaad zien als een stukje afkicken!
Probeer de verleiding om weer te gaan snoepen te weerstaan, want als je eenmaal begint dan hou je niet meer op. Huilen En begint het verhaal weer opnieuw....
Ga fruit eten of zoiets en probeer ook om ff niet te veel of enthousiast te bewegen, je lijf moet echt wennen aan die nieuwe situatie, dus geef jezelf en je lichaam de tijd. Sterkte ermee!

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-01 17:50

Een gezond lichaam past zich direct aan als er minder suiker wordt opgenomen als normaal. Dan wordt de insuline productie verlaagt en blijft de bloedsuikerspiegel op een goed nivo.
Mocht het inderdaad zo zijn dat je door de verlaagte suikerproduktie een hyper hebt gekregen omdat het insulinegehalte onveranderd is gebleven dan zou ik toch even naar de arts gaan voor controle. Een hyper is een gevolg van een tehoog insuline gehalte. De verschijnsellen zijn trillerig, zweten en moeheid. Zo leer je nog eens wat op school Lachen


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-01 22:04

Joh, dat moet ik ook maar eens laten checken want ik krijg dat meestal ook, als ik 's ochtends om 0800 eet en dan rond een uurtje of 1600 nog niks heb gegeten. Overigens nu al weer een poos niet gehad.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-01 23:49

Oooooh man wat een rotdag. Mijn handen waren echt aan het shaken gewoon!!! De hele dag door, tot ik een glaasje cola-light nam.
En een half uur daarna begon de ellende weer.
Ben kennelijk gewend aan bergen suiker Bloos dus ben echt zwaaaaaaar aan het afkicken.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-01 09:31

Om af te kicken kun je zo'n rol dextro-energy multivitamine kopen, als je dan zo'n tril sessie krijgt en moe en zweten neem je er 2, bouw het af naar 1. Is iig gezonder.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie