Stoppen met les, en sparen voor prive les?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Stoppen met les, en sparen voor prive les?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-03 19:30

Ik ben erg aan het overwagen op te stoppen met mijn uurs les op zaterdag.
Ik krijg bijna geen les, en dan ontdekt ik bij mijzelf steeds meer slordigheids foutje's die er zo inkruipen en niet worden gecorriseerd. Verder vind ik de paarden ook niet echt fijn. Ik kan alleen op Avanti echt fijn rijden, lekker onspannen naar beneden enzo, maar daar mag ik niet meer op.
In december kom lady ( haflinger die bij Bunny komt te staan) hierheen. Dan kan ik mischien beter, gewoon dat geld sparen voor prive les op haar. Ik weet zeker dat ik daar veel meer van opstook.

Maarja dan heb ik nu wel helemaal geen les meer. En mischien is dat ook weer niet goed, dan rijd ik alleen op Bunny en ben ik geen andere meer gewent. En dat is mischien ook weer niet goed Scheve mond

Wat raden jullie mij aan?


bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 19:49

ik denk dat als jij het idee hebt dat je meer leert in een priveles, je ook gewoon priveles moet gaan nemen. ik had het zelfde probleem. zat op les met mijn pony maar dan krijg je gewoon veel minder aandacht. priveles is duurder maar ook effectiever (vind ik) dus ik zou priveles nemen

*\o/* *\o/*

joyce B

Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 21:02

Ik weet niet of je ook een verzorgpaard hebt waarop je kan rijden? Maar dan zou prive les 1 keer per twe weken of maand wel goed zijn i.p.v. die wekelijkse les waar je niets leert. Het is wel fijn als je wel regelmatig kunt rijden. Vandaar mijn vraag...

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-03 21:12

Ja ik rijd elke dag op Bunny Lachen Maar dat is buitenritje's, crossen enz. En omdat met een pony van 1.20 op les te gaan

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 21:28

Je moet je niet teveel vastzetten op de gedachte dat je alleen met Avanti netjes kunt rijden. Geef andere paarden ook eens een kans...
Verder is het maar net wat jij leuker en belangrijker vindt: je wekelijkse les of priveles. Hoelang zou je zonder les zitten als je besluit om privelessen te gaan nemen?

* To Belg, or not to Belg *

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-03 21:33

Nouja zaterdag is echt ontzettend lachen en gezellig, als ik op zo'n rot beest zit lach ik ook gewoon mee. Maar ik wil nu wel eens echt aan het werk gezet worden. Gewoon eens flink moe worden en een voldaan gevoel hebben. Er zijn er nog wel 3 die kunnen lopen, met de rest kan ik zelf gewoon niet werken, en zeker niet als ik geen aanwijzingen krijg!

Ik december komt Lady dus dan zit ik een half jaar zonder les.

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 23:44

Ik snap je wel een beetje, dat heb ik nu ook.
gevolg dat ik nu nog maar af en toe op de manege rijd, er is gewoon nisk meer aan.
Ik ontdek zoveel foutjes, en er wordt gewoon op een veel te laag niveau lesgegeven. Ook wordt er niet echt vaak meer wat gezegd, het is net alsof ik voor mezelf zit te rijden en les te geven Haha!

Maar het is toch echt aan jou om het te beslissen, als ik geen pony had gehad was ik denk ik helemaal gestopt met de lessen.
Maarja, ik moet straks m'n pony inrijden en dat wil ik natuurlijk niet met het gevoel "het is wel weer ff wennen om weer eens op een pony te zitten!" Haha!

En kun je geen privelessen nemen op Avanti(of een andere manegepony)?
Dan kun je bv als die lessen 3x zo duur zijn gewoon eens in de 3 weken rijden, dan zit j niet zolang zonder les.


batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 23:51

Ik zou lekker buiten rijden met Bunny en af en toe een privelesje nemen, mits je de gezelligheid van de manege niet gaat missen..

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-03 23:56

Boogiegirl schreef:
Ik snap je wel een beetje, dat heb ik nu ook.
gevolg dat ik nu nog maar af en toe op de manege rijd, er is gewoon nisk meer aan.
Ik ontdek zoveel foutjes, en er wordt gewoon op een veel te laag niveau lesgegeven. Ook wordt er niet echt vaak meer wat gezegd, het is net alsof ik voor mezelf zit te rijden en les te geven Haha!

Maar het is toch echt aan jou om het te beslissen, als ik geen pony had gehad was ik denk ik helemaal gestopt met de lessen.
Maarja, ik moet straks m'n pony inrijden en dat wil ik natuurlijk niet met het gevoel "het is wel weer ff wennen om weer eens op een pony te zitten!" Haha!

En kun je geen privelessen nemen op Avanti(of een andere manegepony)?
Dan kun je bv als die lessen 3x zo duur zijn gewoon eens in de 3 weken rijden, dan zit j niet zolang zonder les.


Ja maar ja ik denk dan ook van dan kan ik beter op Lady gaan lessen omdat ik daar wel ff een paar wedstijdje's mee gaat rijden en omdat ze er al zolang uit is geweest en ik het wel helemaal goed moet oppakken!
Krijg morgen trouwens de rijfoto's van mij en van Mary de eigenaaresse Haha!
Kasn je zien dat er nog heel veel aan gewerkt moet worden!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-03 23:57

batje schreef:
Ik zou lekker buiten rijden met Bunny en af en toe een privelesje nemen, mits je de gezelligheid van de manege niet gaat missen..


Jaa echt heel gezellie, maar ik ga wel gewoon blijven komen. Denk ik, maar dat is ook weer zo gek dan kom ik wel daar gewoon maar rijd ik niet mee. Dat zal ik dan ook wel weer 100x moeten uitleggen Scheve mond


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 34 bezoekers