foto's van (samsung) telefoon op de pc zetten?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cassielover

Berichten: 516
Geregistreerd: 01-01-05
Woonplaats: eersel

foto's van (samsung) telefoon op de pc zetten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-06 17:31

hej,

laatst een kabeltje gekocht, voor de foto's uit mijn samsung X640 te halen en op de computer te zetten, dacht dat het makkelijk was en zo gedaan, maar het lukt dus niet
als ik mijn mp3 aansluit op de computer herkent deze hem metteen en komt er ook een ballonetje met 'nieuwe hardware gevonden (H:)
maar als ik mijn telefoon op het nieuwe kabeltje aansluit met de computer, gebeurt dit niet en herkent hij hem niet, en zo kan ik mijn foto's niet uploaden als ik het kabeltje aansluit gebeurt en helemaal niks....

weet iemand hoe ik dit moet doen, zodat ik de foto's wel op de pc kan zetten??? BVD



Ranja

Berichten: 3524
Geregistreerd: 15-02-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 21:45

Heb je bij dat kabeltje en/of je telefoon geen cd gehad die je moet gebruiken om je telefoon te laten herkennen door je pc?

Ik denk altijd eerst goed na, voordat ik iets stoms zeg - Loesje

Cassielover

Berichten: 516
Geregistreerd: 01-01-05
Woonplaats: eersel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-06 07:39

ja, maar dat lukt dus niet..

Ik hou van jou , alleen van jou , ik kan niet leven in een wereld zonder jou Cassandra... Neeltje...
Cassandraa Lachen M2+1
Dressuurzadel te koop! goede staat, niet duur!

Nielojram

Berichten: 7790
Geregistreerd: 14-02-02

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 12:00

Ik blijf dit even volgen, ik heb een D600, en alle software en kabels erbij gekregen, alleen hij geeft konstant aan dat mijn telefoon niet aangesloten is.... snap er niets van.
Ik heb helaas geen bleutooth ofzo op mijn pc, dus ben echt aangewezen om de software te gebruiken... grrrrr....

Es war schön.

Cassia

Berichten: 1724
Geregistreerd: 01-11-05
Woonplaats: omg. Leuven

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 18:29

Ik zit ook met een probleem :: Samsung X660V gekocht, braaf gevraagd wel kabeltje ik moest kopen en die gekocht... Zegt hij op alle computers hier in huis (dat zijn er 5 ) als ik het heb geinstaleerd (zat GEEN cd-rom bij maar als ik het aansluit kan ik iets installeren) dat hij de software niet heeft gevonden :S

mildpower

Berichten: 142
Geregistreerd: 24-12-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 08:22


Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen.

Nielojram

Berichten: 7790
Geregistreerd: 14-02-02

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 09:42

mildpower schreef:




D600 misschien ook?

En dit werkt wel?


edit, heb de D600 al gevonden. Maar evengoed benieuwd, of dit dus wel werkt?

Es war schön.

stefanietje
Berichten: 410
Geregistreerd: 28-04-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 17:44

heb ik nou ook! heb software en troep erbij gekregen bij mijn samsung sgh z320i maar het lukt dus niet hem met de pc te verbinden ik ga maar binnenkort een naar de primafoon waar ik hem heb gekocht! zit nu al 3 maanden zonder mp3 en word een beetje gek

:(

Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 17:46

Als je op je telefoon bluetooth hebt dan kan je in de winkel een bluetooth stikkie kopen (net zoiets als een usb stick) en die in je computer doen doe ik ook en gaat prima

abcde123
Berichten: 1762
Geregistreerd: 02-10-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 17:47

Ik heb dat dus ook met mn D-520..
Ook bleutooth wil niet op 1 of andere manier..

whoopylover

Berichten: 2598
Geregistreerd: 10-07-02
Woonplaats: Vlaardingen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 17:50

Ik heb pcies hetzelfde probleem, OOK met een Samsung (S342i)
Ik heb er een officiele kabel bij, maar installeren hó maar!
Ik heb alle drivers van samsung.com afghehaald die er bestaan, alles geïnstalleerd, maar niets werkt.
De kabel herkent ie wel, maar zodra ik mn telefoon erin stop dan gebeurt er nix.

http://www.anderskristal.nl : Dé winkel voor exclusieve cadeau's!
http://www.naskbijles.nl : Online natuur en scheikunde methode, het adres voor voor bijles en examentraining.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 12:40

Heb een samsung ladyphone en werk met bluetooth. Heb daarvoor wel eerst software van het internet moeten downloaden, maar doet het nu meestal prima.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Nielojram

Berichten: 7790
Geregistreerd: 14-02-02

Re: foto's van (samsung) telefoon op de pc zetten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 13:49

Ik heb de oplossing gevonden !!!!!!

Althans voor degene die met de geleverde USB-kabel, geen connectie krijgen op de pc.
' t was ff zoeken op het i-net, maar als je onderstaande stappen volgt, lukt het je om via de kabel, en de software foto's van je gsm naar je pc te zetten:

Als eerste naar samsung.nl, je telefoon opzoeken, software downloaden, voor mij dus de D600.
Als je foutmeldingen krijgt, omtrent XP, gewoon doorklikken, hij donwload gewoon.
Bij het downloaden het programma op 'openen'zetten, dan krijg je, als ie zich helemaal heeft gedownload, nog ff de nieuwste updates.

Sluit nu dit programma, en ga verder met onderstaande stappen:

Dan ga je naar : configuratiescherm => systeem => hardware => en klik op apparaatbeheer, dan plug je de kabel van de gsm in de gsm en in de pc, dan komt er een nieuw modem te staan, dubbelklik deze, ga naar de tab 'Stuurprogramma' en klik op 'stuurprogramma bijwerken' en dan 'autmatisch installeren'

Nu gaat het programma zelf op internet de juiste drivers zoeken en installeert deze. 6. Start daarna samsung pc studio 3, en verbind hem met je telefoon. Voila!


Dames, dit werkt, ik heb gisteren dus eindelijk alle foto's van mijn gsm gehaald, en ik sta verbaast van de kwaliteit!

Mocht dit alles niet lukken, peebee me ff, misschien kan ik je helpen.

Es war schön.

Hahaatje

Berichten: 1500
Geregistreerd: 20-09-04
Woonplaats: Rotterdam

Re: foto's van (samsung) telefoon op de pc zetten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 21:12

Ik heb bij mijn Samsung tel. ook een bluetooth stick gekocht, maar die werkt maar één kant op: van pc naar telefoon.
Als ik het andersom probeer, dus door een foto via bluetooth naar de pc te zenden, dan geeft mijn telefoon aan dat hij geen bluetooth apparaat kan vinden...
Had ik nou maar een USB-kabeltje gekocht voor 10 euro i.p.v. die stomme bluetooth stick van 35 euro Boos!

O:) Ff niks...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Irene793, Niniane, Tink89, Winterram en 29 bezoekers