iieekkk, heb zo een blind date.... !

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

iieekkk, heb zo een blind date.... !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-03 18:58

Het begon allemaal met pasen. M´n moeder vertelde dat haar beste vriendin zo´n leuke neef had, wat volgens haar echt wat voor mij zou zijn... Hij was net weer vrijgezel en had (net zoals ik) veel pech in de liefde gehad... Nu leek het me moeder en haar vriendin zo leuk als wij eens met elkaar in contact zouden komen.

Zo gezegd, zo gedaan: mijn moeder heeft dus mijn emailadres gegeven aan haar vriendin en zij heeft dit doorgespeeld aan haar neef... Hij heeft de stoute schoenen aangetrokken en mij dus van de week een emailtje gestuurd. Na wat mails over en weer (en dus nog steeds hem niet gezien te hebben, zelfs niet op een foto), vroeg hij of ik het leuk vond om een borrel te gaan drinken in Utrecht. Nu ben ik eigenlijk principieel tegen een "blind date", maar goed, eens moet de eerste keer zijn, dus hebben we wat afgesproken. Vanavond om 20.00 uur in een kroeg in Utrecht...

Ik begin nu wel een beetje buikpijn te krijgen... Scheve mond

wie heeft er nog tips Verward ???

Maureen

ps: van je moeder moet je het maar hebben....


SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 19:00

vraag ALTIJD een foto!! Haha!

en drink groene thee tegen de buikpijn.

Amor Vincit Omnia

ankiexxx

Berichten: 3166
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: .~*hasselt*~.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 19:01

wees gewoon jezelf.
(en als je hem helemaal niet leuk vind dat niet al te fel tonen)

*I am seeing in me now the things you swore you saw yourself*

Barb

Berichten: 12080
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 19:02

gewoon jezelf blijven

ik woon nu alweer 3 jaar samen met mijn blind-date Haha! Lovers

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-03 19:04

Barb schreef:
gewoon jezelf blijven

ik woon nu alweer 3 jaar samen met mijn blind-date Haha! Lovers

en hoe ging dat bij jou dan???


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 19:17

Sterkte Haha! Ik hoop voor je dat ie echt zo leuk is als je moeder denkt, dan valt t vast wel mee

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 19:20

Je moeder zal er vast niet enorm naast zitten, dus die avond kom je wel door als het tegenvalt Haha! En daarna zeg je gewoon dat het een leuke avond was, maar dat het daarbij blijft. Dit is dus het doemscenario... Als het wel leuk is, nou, dan wijst het wel voor zich, lijkt me. Veel plezier!

Dance your cares away - Worries for another day - Let the music play - De Freggles

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 19:33

Veel plezier meis, komt vast goed.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-03 19:37

Jurga schreef:
Veel plezier meis, komt vast goed.


thanx allemaal!

ik ga nu weg, jullie horen wel hoe het geweest is!

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 21:59

Ben benieuwd Haha!

"What we call human nature, is actually human habit.."

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 22:07

ik ook Haha!

Amor Vincit Omnia

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 22:09

Nu zitten ze elkaar verliefd aan te staren Tong uitsteken

Of juist een meter van elkaar op ieder woord af te knappen Tong uitsteken

Ben benieuwd.. wil natuurlijk een uitgebreid verslag Lachen



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 22:10

AHHHHH, ik ben sinds gisterenavond echt pertinent tegen blind dates.........heb er 2 gehad deze week Haha!

De eerste meneer heb ik wel heel leuk mee gekletst maar was gewoon mijn type niet.

En de tweede Boos! Had ik al een week mee gebeld iedere dag, helemaal gezellig, we hadden elkaar op foto gezien. En zouden dus gisterenavond wat gaan eten, nou........................hij belde en stelde voor om bij Wildschut in Amsterdam wat te gaan drinken, want dat paste wel bij een yup zoals ik, dus ik huh Verward ik ben helemaal geen yup, verre van dat zelfs. Meer een boerinnetje verdwaald in de grote stad. Maar goed, hij kwam aanlopen en zag er echt goed uit moet ik zeggen.........maar hij zei dat hij 37 was, en ik denk toch dat hij echt wel een jaartje of 8 ouder was. Vervolgens konden we het helemaal niet vinden, en had hij totaal andere verwachtingen van mij, en vond hij mij maar helemaal niets.............................

Qua gesprekstof klikte het niet, hij was ronduit onbeschoft, nee ik heb het weer eventjes gehad met de blind dates en met de mannen!

basje01
Berichten: 323
Geregistreerd: 07-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 22:18

laat ons wel weten hoe het afloopt, en superpepijn hoe sta jij tegenover blinddate's, heb een vriendin naast me zitten die vindt jou wel een schatje.

Marleen_

Berichten: 3576
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 22:27

nou ben zeer benieuwd naar de afloop? ik hoop dat je het gezellig heb. veel plezier en maak je maar niet al te druk, blijf lekker je zelf!

Black Boy is mijn nieuwe vriendje en liefde <3

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 22:38

Spannend, hoor. Ik ben ook benieuwd hoe je avond verloopt...
Ik heb ook eens een blinddate gehad, maar dat was een mega-afknapper. Hij bleek tien jaar ouder dan ik en kalend... Verder hadden we elkaar op DE avond ineens helemaal niks meer te melden. Ik was blij dat ik weer naar huis kon en heb ook nooit meer iets van hem gehoord.
Ik hoop dat jouw date beter verloopt!

* To Belg, or not to Belg *

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 22:42

Waarom moet ik nu toch aan die Reclame van Smirnoff ( heb ik het goeie merk??) denken.
als die alex een Blind date heeft met (THE *LOL* )Brad?



kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 23:13

En hoe was het???

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 23:22

Ik ben ook erg benieuwd Haha!

Knap dat je dat durft, ik zou eerst ff me vriedin laten kijken oftie wel leuk is.

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 23:33

Ben benieuwd Haha!

*LOL* eerst je vriendin laten kijken of tie leuk is??? Tong uitsteken Echt een Lyd-actie

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 23:37

Haha! Leuk he? Ik heb toevallig mijn vriend ook op een soort "blind date" leren kennen, en we wonen al 1,5 jaar samen! Ik ben heel benieuwd hoe het is gegaan!

Feel the fear and do it anyway
~Accept the things you cannot change and fight for everything else~

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-03 03:24

nou, het verslag !!

Ik reed rond 1945 uur richting Utrecht en bedacht me nog net op tijd dat ik even wat kleingeld moest wisselen voor de parkeerautomaat, dus nog ff een pitstop bij het tankstation gemaakt. Hierdoor natuurlijk veels te laat onderweg. Ik rijd altijd via een bepaalde route richting Utrecht, zodat je dan midden in de stad uitkomt met parkeren, maar ineens was er een omleiding, waardoor ik op onbekend gebied uitkwam... Heb hem maar gebeld dat ik iets later zou zijn. Hij stond al op de afgesproken plek. Al bellend reed ik zijn kant op, nu wel erg nieuwsgierig geworden naar hoe ie eruit zag.

Mijn eerste indruk was redelijk. Ik begreep wel dat m´n moeder hem erg leuk vond, tis helemaal haar type. Qua kleding was het niet helemaal mijn smaak, maar hij had een leuke kop en (heel belangrijk) een lekker kontje.... *LOL* We liepen richting de Havana en hebben al een beetje over ditjes en datjes gesproken, elkaar een beetje afgetast. Hij kwam over als een spontane, intelligente gozer.

In de Havana hebben we een tijd aan een tafeltje gezeten en over vanalles en nog wat gekletst. Daarna hebben we nog ff op de dansvloer gestaan, maar dat was niet echt een succes.

Rond half 3 zijn we weer richting huis vertrokken. Het was een gezellige avond, heb me best vermaakt, maar of er sprake was van een vonk, nee niet echt. We hebben afgesproken dat we contact houden en nog eens afspreken. Heb hem netjes drie zoenen op zijn wang gegeven en toen zijn we allebei in de auto gestapt.

Tis me dus voor de 100% meegevallen, het had 10x erger kunnen zijn!! Hij is de moeite waard om eens beter te leren kennen, en dat gaan we dus ook doen.

to be continued!

(bedankt voor jullie meelevende reacties!)

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 08:20

Wauw, jullie hebben 't wel lang met elkaar volgehouden!! *LOL* Echt leuk!
Nou wieweet dat als je 'm beter leert kennen de vonk nog komt. Haha! Alvast gefeliciteerd! Tong uitsteken

*geen onderschrift*

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 09:59

Je hebt meer succes dan Pipo Knipoog

Maar hartstikke fijn dat je het zo leuk hebt gehad! En die vonk kan inderdaad nog wel komen Knipoog

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 10:41

Mause"]
elkaar een beetje afgetast.
[/quote]excuse me?? Haha!

ik ben wel benieuwd waarom het nou precies een type voor je moeder is en waarom jij daar niet direct op valt, want moeders en dochters willen toch hetzelfde meestal? Knipoog

[quote="laratjuh schreef:
als die alex een Blind date heeft met (THE *LOL* )Brad?
ja the brad is ZO cool. snap die meid echt niet waarom ze met alex zit te sjanzen.

Amor Vincit Omnia