SGW Ambt Delden??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
susie

Berichten: 398
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Hengelo & Utrecht

SGW Ambt Delden??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-03 18:54

Mij werd verteld dat ik echt een keer aan sgw mee moet doen omdat je paard er helemaal van op kikkert en t schijnt ook nog eens leuk te zijn Knipoog Nou is er 29 tm 1 juni in ambt delden sgw, maar weet iemand of je je daar nog voor kunt opgeven? Ik weet het..ben een beetje laat.
En dan nog iets..ik heb nooit echt getraind voor sgw, mijn pony is niet echt een hittepit en is wel een aardige schijterd. Denken jullie dat het verstandig is om mee te doen?

kom maar kom maar kom maar... Haha!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 19:07

4 mei was de sluitingsdatum voor het inschrijven, maar je kunt het wel proberen! Waarschijnlijk kom je wel op de wachtlijst hoor.. de site is.. www.sgw-eventing.nl/ambtdelden

Of het verstandig is om mee te doen? Naar mijn mening moet je wel goed getraind zijn, goede bescherming voor paard en jezelf hebben en je moet het zelf natuurlijk graag willen en er niet al te bang voor zijn!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 19:48

mij lijkt het verstandiger om eerst een oefencross te rijden zoals in nijmegen , zeeland(NB), laren en het is tog sund als je je hebt ingeschreven en je ligt er op de eerste hindernuis van de cross al uit, met een oefencross mag je net zo lang doorrijden tot je alles hebt gesprongen !dus als ik jou was zou ik eerst en oefencrossje zoeken op bijvoorbeeld :
www.sgw-eventing.nl

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 10:59

Je zou je op kunnen geven voor de oefencross in Ede op 19 juni. Dat lukt nog wel, ik heb het vorige week gedaan Daar kom je twee keer door het water en dat is een hele mooie cross om te oefenen(daarom start ik daar ook oefen, dan kan ik tenminste doorrijden voor het vertrouwen! Mijn paard vergeet zijn zwemdiploma namelijk nog weleens Verdrietig )

Het lijkt me niet verstandig om ongetraind te starten, maar ik heb al zo vaak mensen hetzelfde zien doen en vervolgens op 'geluk' zien winnen Frusty Maar meestal kom je dan toch in de problemen omdat de basis niet in orde is
Ambt-delden opgeven kun je proberen, maar ik heb me begin maart al opgegeven en sta op de wachtlijst voor het B-paarden(donderdag). Ik weet niet hoe het met de pony's zit, maar ik baal er behoorlijk van...