Nog 1 vraagje!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pinacolada

Berichten: 4082
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Nog 1 vraagje!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-03 17:56

Hoi, ik heb nog 1 vraagje!!

Ik wil zo snel mogelijk wedstrijden gaan starten en mag dit jaar nog bij de pony's. Hoelang duurt het voordat je startkaart krijgt?

En de winstpunten die je dan bij de pony's haalt blijven die staan als je bij de paarden mee gaat doen met dezelfde pony?? Een e-pony dus in mijn geval..


Dat was het weer Haha!

De groetjes!!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 18:06

Startkaart verschilt soms nog wel.. Ik had hem binnen 2 maanden ongeveer maar ik ken ook mensen die er 4 maanden op hebben moeten wachten.
En de winstpunten blijven inderdaad gewoon staan als ik het goed heb... Je mag dan ook nog wel eventueel een klasse lager weer starten als je naar de paarden gaat..

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 18:55

Mijn startkaart duurde ruim4 maanden, maar ik denk dat als je het KNHS ze je wel eerder aan je startkaart kunnen helpen als je ze uitlegd hoe en wat. Dan kunnen ze ook meteen antwoord geven op al je vragen!

Masja

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 19:06

Je punten blijven gewoon staan ja. Ik rij normaal altijd tussen de pony's, maar soms pik ik een paarden wedstrijdje mee. Kan dus ook gewoon door elkaar (niet bij elke paardenwedstrijd toegestaan)...

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 11:02

Is het niet zo dat je met springen en SGW een klasse lager moet starten Verward Of mag dat alleen Verward
Dressuurpunten blijven in ieder geval gewoon staan