Pony te koop? abso geen Levade voor mij!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-01 18:10

Nou,

dag twee was zo vreselijk, niet normaal meer.
Ze was zo bang, ik kreeg haar de ring niet door en heb de proef ook niet uitgereden.
Dit is me verdomme nog nooit gebeurd en dan net nu...... ik baal en ik ben teleurgesteld, niet normaal.
Ik heb het gevoel dat ze me in de steek gelaten heeft.

Ik heb helemaal geen motivatie meer en de komende drie week zet ik haar maar in de wei ofzo......



Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-01 18:47

Jeetje wat ontzettend balen voor jou zeg!
En dan net op zo'n moment!

Ik weet precies hoe jij je voelt.
Ameretto heeft mij vorige week ook heel erg in de steek gelaten.
Vorige week had ik Overijsselse Kampioenschappen.
Ik ging voor het springen deze keer, want die van mij springt ALLES!! Heb nog nooit een weigering gehad!

Het losrijden ging fantastisch.Ik ging de ring in en ineens BOEM Frusty bij het overbouwde water (hindernis 6) 3 keer volop op de rem!
ZOMAAR INEENS!!! Verward
Ik snapte er helemaal niks meer van, want normaal springt ie echt alles, alleen net deze ene keer, op ZOOOOOO'N belangrijk moment lukte het dus NIET....

Ik voelde me ook zwaar klote en had er ook ff geen zin meer in, maar daar schiet je niks mee op.
Je moet maar zo denken: Een paard heeft net als een mens ook weleens z'n dagje niet en een paard weet niet welke wedstrijd wel of niet belangrijk is...

Mijn paardje loopt nu lekker in de wei en ik maak lekker buitenritjes. Dinsdag ga ik 8 dagen op vakantie en na die 8 dagen zie ik wel weer verder.

En een tip van mij: DON'T GIVE UP!!!!!

TARA (Amulet X Julio Mariner xx)--> Springen B + 31, Dressuur L2 + 9, SGW L + 10

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-01 18:54

Zwaar balen zeg Frusty

Ik zat al te denken bij de uitslagen ,niet gestart?
wat is er gebeurd ?

Dit is echt om nooit meer te vergeten!

Maar een ding is zeker ...morgen is er weer een nieuwe dag Verward

Misschien voor jullie beide even afstand creeren,en het zal wel weer slijten.

Konden paarden maar praten ....

Toch nog positief blijven kijken he!

Wie weet kom je straks nog wel iets tegen wat een verklaring kan zijn voor vandaag.
Sterkte!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-01 19:15

hejoh!kop op he?het zit ons allemaal weleens tegen!en niet alles gaat op rozen,zowel bij mij als bij jou als bij anky of bijv ijsbrand chardon(over de kop in de waterhindernis en uitgesloten voor het EK)dusse meidje,zet je beste beentje voor en knokken!volgende keer beter..............

soms is het beter om te zwijgen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-01 20:13

Frusty Frusty gewoon super balen dit!! Echt zo jammer omdat het gister eigenlijk boven verwachting ging. Ik weet eigenlijk niet wat ik tegen je moet zeggen. er is maar een ding wat je nu kunt doen en dat is gewoon jezelf een avondje goed zielig vinden.

Morgen is er dan weer een dag, nieuwe ronde nieuwe kansen, just smile and keep riding.

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-01 20:22

erg is dat, zeker als het op zo'n grote wedstrijd gebeurt. FF flink balen vanavond, pony idd een tijdje de wei op en dan weer gewoon verder.
Ik heb het ooit met springen gehad, alles gewonnen in het L de hele winter en op de NCB kampioenschappen drie weigeringen in het eerste parcours (en met mijn 'reserve' paard dus 8e in dezelfde rubriek). Dat is paardensport, moet je maar denken, en het overkomt iedereen.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Lielle op 2001-08-11 20:41 ]</font>

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-01 20:32

Wow, das inderdaad balen. Dan kun je 100x bedenken dat je al zover bent gekomen, wat ook een prestatie op zich is, maar daar koop je nu niks voor.
Als je over een paar dagen weer wat bijgekomen bent en erover nagedacht hebt, weet je weer dat je toch een heel eind gekomen bent!!!

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-01 22:18

Van m'n ouders moet ik er gewoon morgen weer op. Dat doen we dus maar - eventjes. een vriendin komt me helpen, weet ik veel of ik er wat aan heb, ik heb echt geen zin in rijden en al helemaal niet in trainen, ik had half september nog een wedstrijd opgegeven maar dat heb ik maar afgezegd (kon nog voor de coupons opgestuurd waren), kan m'n broertje dan ook starten.
Ik zie in oktober wel weer qua wedstrijden.

Ga d'r nu een paar daagjes rustig afbouwen, dan een weekje introductieweek in Groningen, dan een weekendje Antwerpen, dus dan zie ik wel weer.....

In elk geval is m'n instrcutrice er daarna weer (heb d'r nog nooit zo gemist als nu - ze kan zo heerlijk peptalken...... Verdrietig ).

het is gewoon klote, ik had een clubgenootje aan de telefoon vanavond, ze was zelf vierde in het M2 maar dacht dat ik de nr.2 er met een goede proef makkelijk af had kunnen rijden.
Balen maar er is nu helemaal niks meer aan te doen.

Het blijven beesten, en dat moet ik gewoon accepteren. Ik kan even niet lief zijn tegen Miga, ik heb niet eens zelf gevoerd, ook helemaal geen behoefte aan.
't Beest kan er natuurlijk ook weinig aandoen, maar goed.

Zal ik maar gaan tennissen, of wielrennen ofzo?

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-01 22:59

ja ga op dammen dat roep ik ookaltijd na een tegenslag maarja een damsteen is nog geen 1 keer zo geweldig geweest als een paard dus rijd ik nog steeds...

Het is zwaarbalen en echt verrot dat ze net op zo'n belangrijk moment vleesetendeantipaardenmonstertjes tussen het gras,achter de bordjes en onder de juryauto hadden verstopt.
Je bent in elk geval blijven zitten en erger kan het de volgende keer vast niet... ff een paar daagjes uitbalen en er weer tegenaan je bent al zover gekomen!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-01 04:26

Inderdaad zwaar balen is dat zeg!
Maar ja, oliebol happens. Gewoon ff een break inlassen, paardje in de wei en jij gewoon ff wat anders doen. Het heeft geen zin om met tegenzin op je paard te gaan zitten. Na een tijdje ga je het vanzelf missen (reken maar!) en dan ga je er weer met frisse moed tegen aan! Diepe dalen horen nou eenmaal bij sport. Was Anky niet ook eens heel lang geleden tijdens de NBVR kampioenschappen met Bonfire in de Z2 uitgebeld omdat Bonfire spoken zag en weigerde de baan door te gaan? Haha!

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-01 12:46

Jeetje, dat is echt balen zeg! Ik heb geen idee waar de wedstrijden waren, maar ik heb nog aan je gedacht toen we van Hoogeveen kwamen en ik een aantal trailers zag rijden.
Misschien moet je even lekker een weekje recreatieve buitenritten maken en die dressuur even laten voor wat het is. Paarden hebben ook af en toe hun dag niet en dan is het heel vervelend als dat net op zo'n moment is...

Fitzroy

Berichten: 25094
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-01 15:22

Jeetje Rieja, wat balen voor je!

Op zo'n moment zou je je paard idd wel wat kunnen doen om je op zo'n belangrijk moment in de steek te laten.
Maar hoewel het op dit moment niet meevalt, even de positieve dingen van Amiga weer tevoorschijn halen en zometeen lekker bij de paarden verder gaan.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-01 17:25

Hee Rieja, gaat het alweer een beetje? Wat ontzettend *** voor je joh, net als Lautje het laatste jaar bij de pony's dus laatste kans op de Ponylevade en dan laat je beest je op de Provinciale ineens helemaal zitten... Maar inderdaad, paarden weten niet welke wedstrijden voor jou belangrijk zijn en welke niet, en dan zul je net zien dat ze op zo'n belangrijke wedstrijd hun dag niet hebben. Maar geloof me, dammen is lang niet zo leuk als paardrijden, dus hou de uitspraak van Zep in je hoofd: 'Just smile and keep riding!' Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 11:15

He niet opgeven hoor Verward .

maar goed dat ik niet kon dan hihi. Nee idd damen en schakken is echt niet leuk hoor. Anders kijk even op http://www.msdsoftware.nl/start.html daar je schaken leren (site van mijn broer die zit in het schaken hihi).

Paardrijden blijft nu eenmaal lastig maar contact tussen mens en paard is nu eenmaal heeel bijzonder. *LOL*

Ik kan in ieder geval niet meer zonder Lovers .

Koppie op dus. *LOL*

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 13:19

He, balen... Ach ja, als jij eens wist hoevaak, die drol van mij me gewoon zomaar in de steek laat.... Loopt hij een week super, en in de les heeft hij zijn telescoop mee om sterren te gaan kijken. *grr*
't Kan nog veel erger, maar ondanks dat hij super loopt kan hij zomaar zeggen: nou wijffie, geen zin vandaag. En dat gebeurt ook wel eens op belangrijke wedstrijden (Jopie ging gerust in de verkeerde galop enzo, in de B, terwijl hij echt wel normaal kon doen, en dat op de manege, waar iedereen tegen mij opkeek enzo, ik stond echt vreselijk voor banketstaaf, en dan iedereen maar zeggen: zag er goed uit, jaja, beest had gewoon echt een pesthumeur).
Voltrack ging vorig jaar ook nog liggen vlak voor een 'belangrijke' wedstrijd (zou mijn eerste worden), die ik dus niet meer durfde te rijden. Maar gewoon kop op, en laat haar nu maar even voor wat ze is. Misschien zit zij er ook wel doorheen...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 141 bezoekers