Graag jullie belangstelling..Zadeldiefstal!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
angelique

Berichten: 581
Geregistreerd: 30-05-01
Woonplaats: regio rotterdam

Graag jullie belangstelling..Zadeldiefstal!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-03 10:47

Vanacht is er bij ons op stal ingebroken,
HET HIPPISCH CENTRUM IN OUD BEIJERLAND.
Vermoed rond uur of 1 aangezien ik tegenover de manege woon,en honden tekeer hoorde gaan!
ER ZIJN 14 KASTJES OPENGEBROKEN div MERKZADELS GESTOLEN
Waaronder mijn zwarte KN Dressuurzadel(lange zweetbladen,kleine beschadiging achter de lepel)+Imperilriding hoofdstel
DUS lieve bokkers..aub...graag attentheid!!!
Probeer later nog even foto's te plaatsen van mijn gestolen paardenspullen! Huilen Huilen Huilen


Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 12:27

Ohjeee zijn ze weer aan de gang, komt nu wel akelig in de buurt....
Sterkte aan iedereen die zn spullen mist.
Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 12:30

sjeetje wat erg... ze zijn wel lekker bezig de laatste tijd, met zadels jatten (laatst was er ook een rambraak bij Divoza in Leek geweest). ik woon er niet in de buurt dus aan mij zul je niet veel hebben maar ik wens je toch heel veel sterkte en hopelijk komt er nog iets van de spullen terecht (waaronder jou zadel)!!

*\o/* *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 13:12

Getverdemme wat een stinkmodderstreek is dat toch altijd weer.... Grrrrr! Ik hoop dat jullie spullen teruggevonden worden en dat de daders ergens door een grote waakhond in hun *pieeeep* gebeten worden!

renske
Berichten: 652
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 18:22

wat erg!! tijdje terug was ook op onze manege allemaal zadels gestolen!! maar die is betrapt gelukkig want heb gehoord dat hij de zadels aan een vriend van de eigenaar heeft doorverkocht!! ook niet echt slim maar hij is wel mooi gepakt daaardoor!

Daihyo

Berichten: 88034
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 19:14

Jee, wat k*t zeg! Ik zat het net in de schakel te lezen. Ik dacht meteen aan jou. Hopen dat je 'm terug krijgt, vindt of wat dan ook.
Zit er geen speciaal kenmerk aan, een beschadiging ofzo, waar je zadel aan te herkennen is?

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 19:14

ik hoorde het jah.....wat errug zeg....die (ex)eigenaresse van dat luxor zadel was vanmiddag idd in starho voor een nieuw (!) zadeltje......ik hoop dat de dader of de zadels teruggevonden worden...maarja, weinig kans...

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 19:44

vlieg schreef:
ik hoorde het jah.....wat errug zeg....die (ex)eigenaresse van dat luxor zadel was vanmiddag idd in starho voor een nieuw (!) zadeltje......ik hoop dat de dader of de zadels teruggevonden worden...maarja, weinig kans...

heel erg k*t voor je maar idd weinig kans da ze gevonden worden.
Bij ons is nog niet zo lang geleden op klaarlichte dag in de zadelkamer die op slot zat ingebroken.Ze hadden alle duurste zadels gejat!
de eigenaar heeft ze nog weg zien scheuren maar geen kenteken gezien! BALEN!!!!

.

angelique

Berichten: 581
Geregistreerd: 30-05-01
Woonplaats: regio rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-03 01:37

Amanda schreef:
Jee, wat k*t zeg! Ik zat het net in de schakel te lezen.
Zit er geen speciaal kenmerk aan, een beschadiging ofzo, waar je zadel aan te herkennen is?

Aman,er zat een beschadiging zat aan de achterkant..(lepel)

Overigens,even off..Wie weet dat?
De meningen zijn verdeeld,om evt mogelijk"verhaal"te kunnen halen.Verzekering?Welke/Wie(heb geen zadelverzekering)
Is de manege verantwoordelijk?Of ben ik dat zelf.. Verward ondanks een goed afgesloten kastje?(waar ik voor betaal)...
In dat geval(on-topic) sleep ik mijn paardengoedje voortaan wel mee naar huis!

angelique

Berichten: 581
Geregistreerd: 30-05-01
Woonplaats: regio rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-03 01:54

Sonja schreef:
Getverdemme wat een stinkmodderstreek is dat toch
Ik hoop dat jullie spullen teruggevonden worden en dat de daders ergens door een grote waakhond in hun *pieeeep* gebeten worden!


Er waren waakhonden op het terrein,alleen apart in een hok
Waren ze maar los Boos! toen de inbraak plaatsvond
Dan hadden de spullen nog veilig in de kasten gelegen
en had de manegehouder
de volgende dag alleen gescheurde kleren gevonden ofzo?!?
Maargoed niks meer terug te draaien..t wordt hard sparen vrees ik Frusty
Bedankt voor alle positieve reacties Knipoog

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 06:06

angelique"]
[quote="Amanda schreef:
Jee, wat k*t zeg! Ik zat het net in de schakel te lezen.
Zit er geen speciaal kenmerk aan, een beschadiging ofzo, waar je zadel aan te herkennen is?

Aman,er zat een beschadiging zat aan de achterkant..(lepel)

Overigens,even off..Wie weet dat?
De meningen zijn verdeeld,om evt mogelijk"verhaal"te kunnen halen.Verzekering?Welke/Wie(heb geen zadelverzekering)
Is de manege verantwoordelijk?Of ben ik dat zelf.. Verward ondanks een goed afgesloten kastje?(waar ik voor betaal)...
In dat geval(on-topic) sleep ik mijn paardengoedje voortaan wel mee naar huis!
[/quote]

Je moet het apart melden bij je verzekering dat je een zadel op een manege hebt liggen. Je zadel moet in een "afgesloten kluis liggen" (zo noemt de verzekering het) en er moeten duidelijke sporen van braak zijn.

Aangezien ze een aantal weken geleden in deze omgeving bezig waren heb ik mijn verzekering gebeld. Toevallig gisteren bericht gekregen dat mijn zadel bij mijn inboedel verzekering inzit.

Maar daar heb jij nu weinig aan. In ieder geval heel veel succes.

deedee19

Berichten: 7928
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 11:49

Waarom zijn er toch altijd mensen die niet met hun poten van andermans spullen af kunnen blijven?

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 15:53

Ik las het vanmorgen... Ik dacht ook het komt nu wel erg dichtbij.
Bij mij op stal kun je namelijk zo de zadelkamer inlopen, en de kastjes zijn ook slecht afgesloten.
Ik hoop voor je dat de verzekering iets dekt.

Run free Jordy.... 1997 - 2021

Roxanne_

Berichten: 2061
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Rotterdam!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 16:20

Ik hoorde het vanochtend op het nieuws ja.
Bij ons op de manege is het ook een keer gebeurd, ze waren zelfs nog een soort vleesmes vergeten mee te nemen, die hadden ze in de stal laten liggen. Ook de kastjes open gebroken en zadels mee genomen, maar ik had toen nog geen zadel want ik had Jackien toen nog niet maar alleen me kastje lag overhoop, er is verder niks meegenomen. Maar het is echt heel vervelend ja.. veel succes iig.

-

Qerty
Berichten: 2011
Geregistreerd: 18-09-02
Woonplaats: Naast de windmolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 16:27

Bij ons in de omgeving zijn ze ook weer actief bezig met het legen van de zadelkamers...

bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - België

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 16:29

Een tijdje geleden zijn er bij ons ook 9 zadels verdwenen.Onderandere het zadel van het paardje waar ik twee dagen, later mee op wedstrijd moest...

Grammar, it's the difference between knowing your sh!t and knowing you're sh!t.
Mensen met een zuiver geweten hebben een slecht geheugen.

Peet
Berichten: 251
Geregistreerd: 20-07-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 18:49

Rockygirl schreef:
Ik hoorde het vanochtend op het nieuws ja.
Bij ons op de manege is het ook een keer gebeurd, ze waren zelfs nog een soort vleesmes vergeten mee te nemen, die hadden ze in de stal laten liggen.


Gatverdamme, het zijn echt gewiekste maar dus ook gevaarlijke lui!

dell_1
Berichten: 1961
Geregistreerd: 17-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 10:39

hier zijn ze een tijdje terug ook al geweest. Dag zadels...


XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 11:38

Ik hoorde het al van onze stalhouders...ze zijn aardig bezig bij ons in de buurt Misselijk Bij ons zijn er nog geen zadels gestolen gelukkig, maar wel een paard. Dat is 2 weken terug gebeurd ongeveer. De vermoedelijke dader is aangehouden Nu het paard nog terug!
Ik hoop dat jullie snel iets vinden...zijn jullie enigszins verzekerd?

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 21:30

Ja, ik hoorde het net van een stalgenoot.
Maar ik denk dat je die zadels niet meer terug ziet, omdat niet iedere paardeneigenaar hier op bokt zit. En iedereen heeft wel een zadel nodig.
Gelukkig is bij ons nog nooit harnachement gestolen, maar wel verzorgingsspullen door een toenmalige stalgenoot.
Ik hoop in ieder geval dat de dader wordt aangehouden, waardoor jullie je zadels terug krijgen.

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Blacky94, Geralda1994, Marja, nardxash, Pierus, RuNi en 121 bezoekers