Nee he?! Niet alwéér » Nic kreupel ;(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Nee he?! Niet alwéér » Nic kreupel ;(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-03 19:45

Vorig jaar om ongeveer dezelfde tijd werd Nicoline kreupel. Het heeft een hele tijd geduurd voordat ze er weer bovenop was (meer dan een half jaar om precies te zijn). In de kerstvakantie liep ze weer goed, dus toen had ik een paar keer gereden, maar al gauw begon het te vriezen, waardoor de bak onbegaanbaar was. Eindelijk, begin/half februari konden we weer beginnen Lachen Eerst een paar weken voorzichtig opgebouwd, toen ze op een gegeven moment weer net zo veel aan kon als vroeger. Het ging steeds beter. Eind maart stopte ik met manegeles, en besloot ik om privéles te nemen. En afgelopen zondag had ik m'n eerste les, het ging echt super. Maandag zelf geoefend, ging ook prima. Dinsdag begon ze een beetje er tegen in te gaan, door over d'r buitenschouder weg te lopen. Op het laatst werkte ze toch nog wel ff mee. Na 't rijden liep ze een beetje sloompjes, want we hadden toch best hard gewerkt. Maar totaal geen teken van kreupelheid. Woensdag & donderdag kon ik niet komen i.v.m. school. Vanavond ging ik dus weer vrolijk heen en haalde Nic het land uit. Op het gras had ik helemaal niks in de gaten, maar zodra we op de klinkers kwamen zag ik het : ze liep echt niet goed Toen ik haar op stal had gezet, gelijk maar even haar hoeven uitgekrabd. Helemaal niks te zien. Ook heb ik nog goed haar voorbenen gevoeld, maar echt niks. Toch maar weer even een stukje lopen, weer niet goed Verdrietig Dus maar wat borstelen. Daarna zette ik haar weer terug in het land. Ik kon echt goed zien dat ze pijn had, echt zo zielig. Zondag ga ik weer kijken, hopen dat ze zich dan wat beter voelt. Verdrietig

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 21:15

Wat erg!! Ik vind het echt erg dat ze weer kreupel is! En het ging nou net zo goed!!! Ik hoop dat het snel weer over is...

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 21:16

Ik had het al gehoort. Maar ik vind het echt heel vervelend!
Veel beterschap dan maar Verdrietig

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 22:31

jeetje. dat is echt stom. is het nu voorbij en ben je weer goed op dreef. krijg je weer zo een probleem. dat is echt jammer. ik hoop ook voor je dat ze zondag beter is en dat het niet dezelfde kwaal is als de vorige keer.
sterkte!

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 22:46

Tjonge, dat is pech hebben! Gaat het misschien ineens wat te snel voor haar? Weten jullie wat vorig jaar de oorzaak was?

Liesje4ever

Berichten: 1423
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 10:00

Balen Reinou.. Scheve mond