ik ga in een caravan 'wonen'

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

ik ga in een caravan 'wonen'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-03 15:26

heej people!!

eindelijk een hok voor mij alleen!!! Ik heb nou al 17 jaar bij mij zusje op de kamer geslapen en da ben ik dus grif zat!!!
Nou had al een paar keer ruzie gehad met mijn ouders en ook al andere oplossingen bedacht voor aanbouw ofzo... maar daar kwam eigenlijk nx uit, dat het te duur was ofzow.
En toen zei ik eergister voor ons mam, nou dan ga ik toch in een caravan wonen/slapen in de tuin!! Nee, da mocht nie vond ze geen goed ideej!
Dus stel ik het gister weer voor aan ons pap en toen mocht het dus wel!!! Haha! Haha vond ons mam eigenlijk nie leuk!!! Majah ikke vet happy natuurlijk, heb ik drek mun eigen hokkie!!
Dus iemand nog toevallig een caravan te koop Tong uitsteken

greetz


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 15:39

Weet je 't zeker? Ik heb 6 weken in een (barrel van een) caravan gebivakkeerd, maar dat was echt niks! Vooral omdat het toen koud werd en een kacheltje nooit genoeg is om de boel te verwarmen...
Ik wens je nu alvast alle sterkte van de wereld in de zomer (héét, echt je bakt eruit snachts) en in de winter (koud!). Mijn zes weken vielen precies van het heetst van augustus tot eind oktober en het had niet langer moeten duren...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-03 15:48

maar ik ben het grootste gedeelte gewoon in het huis, net als met eten tv enzow. ik hoef er eigenlijk alleen in te slapen en als ik gewoon alleen wil zijn of met huiswerk ofzow. Ik hoef er niet letterlijk in te bivakeren

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 15:53

Nee, dat had ik ook niet. Overdag zat ik binnen (we waren aan het verbouwen en hadden een klein stukje waar ik niet meer in paste), maar in een kouwe caravan stappen 's avonds is geen pretje. In een hete trouwens ook niet... Ben toch veels te blij met mijn eigen bedje nu...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 16:01

Oef, ik zou echt gek worden, je kan je kont niet draaien in zo'n caravan. Als je ligt te slapen en je draait je om, schommelt heel dat ding heen en weer. Het is idd een broeikas en 's winters een vrieskist. Ik wens je suc6. Op dezelfde kamer slapen als je zusje is ook niet echt alles, maar zal dat nog liever doen dan in een caravan.

WISH IT, DREAM IT, DO IT!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 16:10

Ik kan het je niet aanraden. Ik ruim een half jaar in een luxe stacaravan gewoond, gewoon met verwarming en zo, maar 's winter was het amper warm te krijgen en 's zomers was het een sauna. Dat is opzich nog niet zo erg, maar het vocht, daar word je echt niet goed van. Schimmel overal, wat je ook deed! Met zo'n kleine caravan heb je ook nog dat het bij iedere beweging die je maakt heen en weer schommelt. Is een tuinhuisje geen optie?

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 16:17

Eh nou ik sluit me ten eerste aan bij de overige reacties, maar ik kan me ook goed voorstellen dat je een plekkie voor jezelf wilt.
Is er geen andere mogelijkheid? Sorry voor je dat nou iedereen je plezier een beetje zit te bederven. Scheve mond

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48209
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 16:24

ik zou het zeker doen!! Ik heb een tijdje met het Groot Russisch Staatscircus meegereisd... en "woonde" in een caravan en in een oude Amerikaanse Schoolbus....

Je moet niet rekenen op comfort, maar met 2 electrische kacheltjes is het best te doen hoor... Haha!

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 16:28

Ik heb jaren geleden, toen ik ging samenwonen, in een grote pipowagen gewoond.We hebben er totaal 2 1/2 jaar in gezeten en juist in de winter vond ik het helemaal te gek.Lekker de gordijntjes dicht,kacheltje en kaarsjes aan.Lekker knus Lovers

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-03 14:51

maar als je in de zomer op een camping in zuid frankrijk staat dan vind ik het wel meevallen met de hitte (in onze achtertuin zal het niet anders zijn denk ik) en met de koude.... achja dan maar een kacheltje erbij.

Ja het lijkt mij ook lekker knus FlairS. Als ik comfort wil kan ik altijd nog gewoon bij ons naar binnen gaan Knipoog
Ja het lijkt mij ook lekker k

deedee19

Berichten: 7921
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 15:01

Jij liever dan ik maar veel plezier daar!

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 15:08

Ik zou ook even kijken naar van die bouwketen/pipowagens, als ik jou was. Die staan volgens mij een stuk stabieler en daar zit bijna nooit vast meubilair in, waardoor je dus je eigen spulletjes erin kan zetten. Er zitten ook meestal glazen ruiten in ipv van die plastic dingen.

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-03 17:01

Tessebes schreef:
Ik zou ook even kijken naar van die bouwketen/pipowagens, als ik jou was. Die staan volgens mij een stuk stabieler en daar zit bijna nooit vast meubilair in, waardoor je dus je eigen spulletjes erin kan zetten. Er zitten ook meestal glazen ruiten in ipv van die plastic dingen.


maar in die dingen moet je daar nog zelf 'leidingen' in leggen en een keuken erin bouwen enzow? of kun je die ook 'compleet' kopen?

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 17:03

Suleika"]
[quote="Tessebes schreef:
Ik zou ook even kijken naar van die bouwketen/pipowagens, als ik jou was. Die staan volgens mij een stuk stabieler en daar zit bijna nooit vast meubilair in, waardoor je dus je eigen spulletjes erin kan zetten. Er zitten ook meestal glazen ruiten in ipv van die plastic dingen.


maar in die dingen moet je daar nog zelf 'leidingen' in leggen en een keuken erin bouwen enzow? of kun je die ook 'compleet' kopen?
[/quote]

Dat ligt er maar net aan hoeveel geld je te besteden hebt en wat het vroegere doel ervan was. Kijk anders eens op marktplaats bij bouwketen.


_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 18:17

Wij hebben een caravan die we kwijt moeten!

Dus PB maar als je interesse heb Knipoog

Cleooo

Berichten: 98
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: laren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 18:24

heeel veel succes! Lijkt me ook wel leuk zo´n dingetje in de tuin! Maar als het egt voor altijd is... dan heb ik tog liever me eigen knusse bedje!

I'm not scared of dying, I just don't want to Lachen

Binnenkort foto's op mijn profiel!

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-03 21:23

neeh het is echt nie voor altijd, gelukkig! ik wil 'straks' toch wel een lekker luxe kamertje Tong uitsteken

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 18:36

Veel sterkte Haha! ik 'woon' nu 3 weekjes in een caravan, de weekenden ben ik wel gewoon thuis. Sochtends is het KOUD, de douche is rot, vooral als de gasfles leeg is en je dat van te voren niet weet Schijnheilig en savonds is het ook niet erg warm. Om over de spinnen maar niet te spreken Haha!
Maar goed, over 2 weekjes ben ik weer thuis. Het heeft ook wel iets hoor, zo'n caravan *LOL*

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-03 18:32

ik douche dan gewoon in huis, ik hoef dus ook niet perse een caravan met douche. OEI hoor ik daar spinnen ik denk dat ik er toch nog maar es over nadenk Tong uitsteken Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dayna, elske_, esther_ess, Googlebot, IASCrawler, Jaydee_WP, juval, katinker, M_D_H, Malissaa1, thirteenn, Tyke en 28 bezoekers