heb ík weer

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-01 10:21

komt mijn vader vandaag(ouders gescheiden,komt uit eindhoven)samen met mijn halfzusje van 13 jaar.en nou wil die mee een ritje op de wagen maken.maar die man heeft echt nul komma nul verstand van paarden laat staan van jongepaarden,dus zit ik daar,hij denkt natuurlijk je trekt zo'n beest van stal,pleurt er een tuig om en kunt rijden wat je wilt.niet dus zo werkt dat niet en al helemaal niet met een jong paard wat net 9 weken in het tuig loopt.
willen jullie duimen voor me dat alles goed verloopt en ik geen trekkers of vrachtwagens tegenkom?geheid dat mijn zusje dan gaat zitten gillen op de wagen als tink 3 meter opzij springt en daar maakt ze tinkie alleen maar banger mee.hmmmm diepe zucht:ik ben zo zenuwachtig als een chinchilla

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-01 10:33

Het gaat gerust wel goed komen. Probeer een beetje vertrouwen te hebben,dan breng je dat ook over op Tink.

ikke

Berichten: 37539
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-01 10:42

Doe wat je moet doen Sanderijn, laat je niet van de wijs brengen door wie dan ook. Je schept anders al op voorhand een voedingsbodem voor problemen. Tinkerbell zal feilloos aanvoelen dat je gespannen bent en daar waarschijnlijk niet goed op reageren. Volgens mij is dit een open deur voor jou, maar als hart onder de riem wil ik het je toch even melden.
Succes.

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-01 11:14

Het komt vast wel goed.Gewoon vertrouwen hebben in Tink, ze zal echt haar best voor je doen.

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-01 11:15

Misschien kun je ze gewoon wat uitleggen. Een soort basisregel:
Er wordt niet gegild, onder geen enkele voorwaarde.

En misschien kun jij iets eerder gaan dan zij zodat Tink al helemaal ingespannen staat als ze komen (gaan ze even lunchen in het dorp ofzo).

Succes meisje, het zal wel goed komen!

flopsy

Berichten: 738
Geregistreerd: 02-02-01
Woonplaats: voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-01 12:12

maar je hoeft toch helemaal niet?
tink ik toch van jou, en als jij dat niet wil dan doe je dat toch niet? zeg je gewoon iets van nou ja over een tijdje gaan we wel. en anders inderdaad basisregels stellen, nooit gillen in de buurt van een pony/paard.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-01 16:34

dank voor jullie reacties.toen ik hier wegging had ik alleen die van jasmijn en gery gelezen en behalve dat ze ontzettend gelijk hebben heb ik dat ook goed in mijn oortjes geknoopt(goed he Haha! )
dus ik was vrij ontspannen,weet sowieso dat ik op tink kan rekenen.en op mezelf.wat mijn vader en zusje betreft:het viel reuze mee,mijn zusje heeft geholpen met poetsen en ze vond tinkie zo lief en zacht dat het ijs al gebroken was......
nou buiten was tink eerst wat enthausiast (bokje)maar mijn zusje heeft niet gegild ofzo .tink was alleen nogal bang voor mijn fotograverende vader(zou ik ook zijn Haha! )maar het ging wel goed verder,buiten was ze heel lief en heeft ze lekker gelopen,toen we terug kwamen zijn mijn vader en zusje gelijk gegaan want ze moesten nog door naar mijn tante,dus ik kon in alle rust het afverzorgen van tinkie in me eentje doen.en toen moest tinkie toch nog weer effe spiegelen!ze deed heel boeverig tegen mij:zovan:wat heb je je nu weer aan lopen stellen............dus ik kreeg zo'n beetje op mijn donder van haar dat ik zo zenuwachtig van te voren was,zij had zoiets van achteraf:dat doe je toch niet,ik ben toch altijd braaf Schijnheilig
maar goed ik vertrouwde háár ook wel maar alleen ..ach zie nu doe ik het weer.
maar goed.gery had helemaal gelijk en normaal gesproken weet ik dit soort dingen ook maar soms moet iemand het effe tegen je zeggen omdat het dan bij mezelf niet doordringt dus bedankt gery bij deze!
ik heb smiddags lekker met Han zitten thee drinken en zitten kletsen over de paarden en over zijn eigen merrie...............en blablabla
dus ik heb best een fijne dag gehad!

ikke

Berichten: 37539
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-01 18:47

Fijn te horen dat het goed gegaan is. Al vond ik je zenuwachtigheid niet zo bij je passen na wat ik bij Sya van je had gezien.
Maar ja, soms gebeuren er van die dingen dat je even denkt: oops....... Ik herken dat wel, heb er ook wel eens last van. Moet dan mezelf even vemanend toespreken, en dan komt het wel weer goed.