Leraren.....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-01 12:18

Dit moet ik even kwijt hoor. Gisteravond wou ik naar de manege. Ik ben echter niet geweest, want ik kon gewoon niet meer verder. Ben toen maar even een eind wezen skaten.
Kom ik thuis om een uur of 9 HEEFT MIJN MENTOR GEBELD. de eikel. Ik mocht niet te vaak spijbelen enzovoort. Hij weet dat ik de opleiding niet leuk vind, en dat ik baal van de klas. ikke vette bonjer met mijn mam, zegt dat mens: het is maar goed dat hickory er niet meer is, nou kan je je volledig op school richten.
donderdag heb ik een paar herkansingen en die moet ik goed leren. Maar hoe hou ik mijn kop er goed bij??

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-01 12:20

beetje een ongevoelige opmerking!
sterkte!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-01 12:47

Jemig... Dat doen ze bij mij dus helemaal niet. Ze weten niet eens wat er wel of niet aan de hand is, maar ze laten me lekker. Mijn ouders willen wel dat ik na mijn eindexamen iets ga doen, en niet zeg: zie wel.. Maar verder? Moesten ze eens proberen.
En suc6 met je herkansingen. Elke verbetering is er eentje. Ik heb wisknudde 1 tiende opgewerkt... Naja, tis 0.1 he...

Laui

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-01 21:15

Maak je niet te druk Kim, meer dan je best kun je niet doen......

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-01 21:23

leraren bah. mentoren zijn nog erger. en coordinatoren. bbbbrrrrrr niet aan denken

hmmm ben dus ook niet echt de liefste (spijbel veel(mag niet meer co-or is erachter enwil er volgens mij flink achteraan, wordt hele zomer vakantie corveen) en ben ongeintresseerd in de lessen (raar he als je alles voor de 2e keer hoort))
Maar de beste oplossing is om onder die dingen uit te komen een stom verhaal over dat je t moeilijk hebt enzo op te hangen en meestal gaan ze wel weg dan Bij mij werkt t wel maar er zit dus ook een kern van waarheid achter bij mij,
en hoe je je kop er goed bij houdt?? gewoon in gedachte houden dat je wat van je toekomst wil maken enneh niet teveel bokken 2 min wordt al snel een uur

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-01 10:17

hahahaha zal ik eens erg wezen?? mijn mentor is dus echtwel okee hor! hij voldoet dus echt duielijk niet aan het 'leraren-beeld' hij is echt tof!
en verder hebben wij echt niet zoveel vervelende leraren, behalve die klote amoebe van duits! gadver wat is dat een stommeklootzak! hij loopt iedereente kleineren en rotopmerkingen te maken, en hij zal het niet ontkennen maar hij vind dat je daar tegen moet kunnen ed. Misselijk van die man ga ik dus ook echt over m'n nek!
en verder... uuh verder kan ik geen verotte leraren bedenken hor! ze zijn allemaal best wel okee! tja en over dat spijbelen, dat is zo vaag bij ons op school, 1 meisje uitmijn klas komt het eerste uur en soms het tweede en dan is ze weg.. 1 keer is naarhaar moedergebeld, hebben ze het er over gehad.. geen strafcorvee, 800weken om 8 uur melden, nee helemaal niks! ander meisje uitmijn klas blijft 1 keer 2 uurtjes weg, meteen haarmam op bellen en zeuren en dat ze na moet blijven en of ze misschien problemen heeft en weet ik veel wat allemaal.. slaat dus echt nergens op!

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-01 11:40

Ik ben na de HAVO een jaartje VWO gaan doen, simpelweg omdat ik niet wist wat ik wou. Na ca 3 maanden wist ik wel wat voor opleiding ik wou gaan doen (HLO- laboratorium opleiding). Ben toen alleen nog maar naar de vakken geweest die voor mij van belang waren: Nederlands, engels, wiskunde, scheikunde biologie (dus niet economie, maatschappijleer, gym, godsdienst), en dan nog als het mij uitkwam. Ging gemiddeld eens per maand met mijn vriend (is nu mijn man) leuke dingen doen. Belde ik zijn school op om hem ziek te melden, en hij mijn school, en dan een dagje naar Zwolle, of Utrecht, Den Bosch, Arnhem, Amsterdam. We hadden immers toch allebei een OV-jaarkaart, waarmee je destijds overal gratis heen kon...
Heb wel eens de mentor achter me an gehad. Mar heb hem te kennen gegeven wat mijn plannen waren: zo snel mogelijk van deze school af, en dat als hij me zou laten nakomen, hij me toch niet zou zien. Sindsdien liet hij me ook echt met rust (gelukkig wel).