UITSLAG KANKER WEER SLECHT...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

UITSLAG KANKER WEER SLECHT...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-03 10:22

Vandaag gingen we naar het ziekenhuis. Voor de uitslag van de foto's van mijn longen.

Velen hier weten al dat ik al jaren borstkanker heb en sinds 2,5 jaar uitzaaiingen daarvan in mijn longen.
Uitslag....
Ik heb nu drie soorten chemokuren geprobeerd, de ´top-drie´ van de hele wereld zeg maar, die dus over de hele wereld het beste werken.
Alleen...
Ik heb een soort kanker die accuut weerstand opbouwt tegen welke chemokuur dan ook.

Dus deze chemokuur werkt ook niet (meer).
Best balen. Wat nu Verward

Waarschijnlijk gaan ze nu opnieuw net als 4 jr. geleden bestraling proberen, maar omdat ´longen´ nogal lastige plaats is, is het nog niet zeker of dit wel mogelijk is.
En is het niet mogelijk, dan andere chemokuren en/of alternatieven...

Peter en ik en nog wat mensen/familie hebben vreselijk gehuild en ja... heel normaal natuurlijk.
Ik heb er zelfs aan gedacht om een extra paard te kopen, voor Peter. Een groninger natuurlijk, want hij is helemaal WEG van Lodewijk van ´Nimber´ hier op Bokt... en terécht! Lovers
Ach ja, Peter is ´mijn Lodewijk´ Knipoog

We houden de moed erin, dinsdag aan ´t eind van de middag weten we meer over de toekomstige behandeling.
Nee ik ga niet dood.
En al ging ik wel dood... dan kom ik toch gewoon terug in een GEZOND LIJF?


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 10:24

sjezes wat vreselijk. Je bent zo jong. Ik weet niet goed wat ik nu nog moet zeggen hierop. Mentaal ben je zo sterk maar hoe je dit moet overwinnen? En als je terug komt in een gezond lichaam, hoe herkennen we jou dan? ik had dit nieuws wederom niet verwacht. MAar ga door met vechten want je zult er altijd iets mee winnen.
Laatst bijgewerkt door Desiree op 09-05-03 10:29, in het totaal 1 keer bewerkt

De hond is de betere mens

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 10:25

Hè verdorie!!!!!
Waarom nou??
Ik bewonder nog steeds je optimisme Dorine, je bent een kanjer.
Als er iemand toch eens goed nieuws verdient ben jij het wel, maar het mocht weer niet zo zijn.
Veel sterkte, ook voor Peter...
Ben verder even sprakeloos sorry Verdrietig

Lieke

Berichten: 11350
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 10:25

Wat een verschrikkelijk nieuws, maar goed dat je de moed erin houd, je vecht je er doorheen!
En natuurlijk veel sterkte!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 10:26

Sterkte meid!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 10:27

Tjezus.... Dorine... wat laat dat lijf van jou je toch elke keer weer barsten!! Boos!

Ik hoop, meer dan hopen kan ik helaas ook niet, dat er toch een middel op de markt is of snel komt, dat jouw lijf weer goed op de rit krijgt. Laat die wetenschappers eens een beetje opschieten... Frusty

Heel veel sterkte meid...

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 10:27

Dorine toch!
Jij (en ik hier ook) had best goede hoop. En nu weer terug! Wat zal dat aan jullie vreten zeg! Ik wil je onwijs veel sterkte wensen. Ik wilde dat ik meer kon doen (als dat zo is zeg het dan!). Als je het niet erg vind wil ik graag voor je bidden Ook al is het misschien niet jouw gewoonte...

Heel veel sterkte en liefs, ook voor Peter en je verdere familie!

:evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 10:27

Sjee
Ik weet eigenlijk ff niet wat ik moet zeggen.
Het is zo ongelooflijk oneerlijk!

Ik hoop voor je dat ze vanmiddag nog een goede behandeling voor je weten. Die dan toch nog aanslaat.

Sterkte Dorine!!!
Voor jou en je familie

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 10:28

Cody schreef:
Hè verdorie!!!!!
Waarom nou??
Ik bewonder nog steeds je optimisme Dorine, je bent een kanjer.
Als er iemand toch eens goed nieuws verdient ben jij het wel, maar het mocht weer niet zo zijn.
Veel sterkte, ook voor Peter...
Ben verder even sprakeloos sorry Verdrietig


Hier heb ik niks aan toe te voegen, behalve dat ik je heel erg veel sterkte wil wensen..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 10:28

Jeetje meid, wat een vreselijke tegenslag weer..

Ik ben nog steeds onder de indruk van je vechtlust en moed, als er iemand is die beter wordt ben jij het wel!

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 10:29

Bah, wat een vreselijk nieuws Verdrietig
En het zag er in het begin zo goed uit.
Heel veel sterkte voor jullie allebei.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 10:29

Kreeg even erge kippenvel toen ik de titel van jouw bericht zag. Waarom nou...? Verdrietig

Heel veel sterkte Dorine, geef de moed niet op!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 10:30

Ik ben eerlijk gezegd sprakeloos. In mijn directe omgeving zijn ook al wat jonge mensen met deze vreselijke ziekte en heb best moeite om dat allemaal te verwerken. Hoe moeilijk moet dit voor jou zijn?
Ik heb erg veel bewondering voor de manier waarop je in het leven staat en wil je veel sterkte toewensen.
Je hebt vast al geleerd om nu zoveel mogelijk te genieten van het leven en toch er enigszins positief in het leven te staan, hoewel dit een klap moet zijn.

Ik denk aan je.

Groetjes,
Ester

Ik ben een gelukkeling.

Loesje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 10:30

Bah, wat een ontzettend rotnieuws. Ik gun het jullie zo dat je gewoon gezond bent! Heel veel sterkte toegewenst en ik wou dat ik je wat van mijn gezonde licchaam kon geven. Maar aan een nier ofzo heb je helaas niet veel.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 10:31

NEEE!! Dat meen je niet…. Huilen

Verschrikkelijk, waarom toch elke keer die tegenslag? Het is gewoon niet eerlijk zoals jouw lijf je geest in de steek laat.

Het enige wat ik me nu weer afvraag is: Waarom zijn het altijd de mensen die het niet verdienen, die door deze ziekte in zijn greep gehouden worden?

Toos paardloos

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 10:32

Ik wou dat ik kon toveren, dan toverde ik jouw lijf naar het lijf van een heel slecht iemand en kreeg jij het gezonde lijf van die slechterik. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Als ik dit lees dan wordt ik verdrietig, dan realiseer ik me weer hoe betrekkelijk alles is. Maandag word een collega van mij geopereerd aan knobbels in haar borst. Ook zo een geweldig persoon, ook iemand die altijd licht ziet en meestal vrolijk. Getver, ik wou dat ik voor eens in mijn leven een keer niet zo machteloos was en ook eens iets zinvols kon zeggen in zo een situatie. sterkte

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 10:34

Oh Dorine, wat erg...

Waarom kan die ellendige rotziekte niet wegblijven?
Waarom moet ze telkens weer jou hebben?
Waarom?

Sterkte meid, voor jou, voor Peter, voor Cerise en voor iedereen om jullie heen die een steuntje in de rug kan gebruiken.

En onthoud: jij redt het wel!

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 10:34

Ik weet even niets te zeggen Dorine, vindt het echt verschrikkelijk voor je. Ik hoop dat er a.s. dinsdag alsnog positief nieuws volgt. Heel veel sterkte!

If you stick your head in the sand, you'll get your rear kicked.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23410
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 10:34

Ik zit hier ook helemaal met kippevel, wat vind ik dit erg zeg, jeetje.
Ik weet nu even niks meer te zeggen. Heel veel sterkte voor jou en Peter...

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Belker

Berichten: 15293
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 10:37

Dorine woorden schieten te kort. In ieder geval sterkte.

Dood gaan is een stoffelijk iets, in gedachten en herinneringen blijf je altijd bestaan.

Fiesta, freiberger, what else?

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 10:38

Woorden schieten te kort.Ik hoop dat jullie weer de moed kunnen vinden om er voor de zoveelste keer met volle kracht tegenaan te gaan.Heel veel sterkte!

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 10:40

Wat een rot nieuws. Het zit je niet mee.

Heel veel sterkte komende periode. En heel veel sterkte om alle beslissingen te nemen die je moet nemen over verdere behandeling.

bassistje

Berichten: 361
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 10:41

Ik ben pas sinds kort hier op bokt, maar wil je heel erg veel sterkte toewensen.Hopelijk gaat de zon heel snel weer voor jullie schijnen.

In loving memory of all the people and animals we've so sadly lost...................
Till we meet again somewhere..............

laurae

Berichten: 1530
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 10:41

Ik kan helaas niets anders doen dan jou en iedereen om je heen heel veel sterkte wensen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 10:42

SJIT! Hoe kan dat nou!!!
Oooowww wat hoop ik dat een van de artsen nu een briljante inval krijgt, en dinsdag met het echt werkende behandelplan voor de dag komt... Liefst eentje die maar een dag duurt en waar je geen last van hebt, zodat je donderdag eindelijk het gezonde lijf hebt dat je verdient....

Ik leef met jullie mee.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Amberr1994, Astrid_Brann, elisespunky, hagelslag, Heide83, lanouska, Melvern, Miriam91, Nele80, Rex_Rolfo, Swift en 132 bezoekers