val normaal niet op fjorden maar...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
flopsy

Berichten: 738
Geregistreerd: 02-02-01
Woonplaats: voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-01 20:18

op deze wel! dit was 2 weken geleden op de paardenmarkt in voorschoten, we waren er alle 4 helemaal gek van (ik en 3 andere mensen) en hadden hem echt bijna gekocht, hadden alleen geen stalling. hij is 2,5 jaar oud en moest 1650 kosten, niet zoveel dus! hij was zooo schattig! wel erg, we zagen hem aan het eind een vrachtwagentje in gaan, werden ze met 8 fjorden en haflingers inge"propt! was een 4 paards ding geloof ik, maarja dat zijn paardenmarkten.
[img]../upload/101/fjordopmarkt.jpg[/img]
wat vinden jullie nou van hem?

I'm a nobody, nobody is perfect, therefore I'm perfect!


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 20:21

wat eeen scheeetteke zeg echt eenmooie en lieve fjord en dan in zo'n vrachtwagentje aaah zielig maarja hopen dat ze dan wel daar waar ie aangekomen is de ruimte had

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 21:04

Aaaaaaaaaaaaah wat lief Lachen Sneu he, dat die beesten dan zo afgevoerd worden. Heb nog trauma's van wegrijdende Fjordjes Verdrietig

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 22:05

Ahhhh.. lieffie.. Lovers Idd heel zielig.. maarja.. wat doe je eraan Scheve mond\

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 22:12

Ik heb een hekel aan die markten.Ik vind die paardjes allemaal zo zielig.
Leuke fjord is het, lief koppie!!

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 22:33

Lekker ding!!! maar erg he die paarden markten, het had verboden moeten worden dat je paarden zo mag vervoeren en behandelen!!!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 22:44

Wauw wat een koppie!!!!!! Echt een beauty! Wilde dat ik hem kon kopen want dan deed ik het zo!

Tja, het vervoeren van dieren op een dergelijke manier... Zou toch een keer wat aan moeten worden gedaan.


Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 22:54

Ik ben 1 keer naar een paardenmarkt geweest maar het is niets voor mij ik zie namelijk allemaal leuke/lieve en goede paardjes waar ik best wat mee zou kunnen er zijn er altijd wel een stuk of 2/3 die ik mee wil hebben en waarvan ik baal dat ze niet mee kunnen maar goed ook trouwens.
Zouden die 3 wel mee kunnen zou ik de rest ook allemaal mee willen hebben omdat ze anders zo zielig achter blijven *zucht*

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-01 08:23

tis ook niks voor mij. Schandalig dat ze niet eens de moeite nemen om bijv 2 keer te rijden of maar met 4 paarden Boos! . Geen enkel respect voor het paard!

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-01 09:39

Nee ben pas nog geweest op een paardenmarkt. Een shethengstveulen, zo piepklein, voor maar 25,-!!! Ik wou hem zo meenemen!

Maar ik vind het een mooie fjord hoor!!! Echt waar, maar ik vind alle fjorden mooi!

flopsy

Berichten: 738
Geregistreerd: 02-02-01
Woonplaats: voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-01 10:53

ja hij heeft gewoon iets wat leuk is, stond de hele tijd eigewijs te doen, aan de verkeerde kant van het touw staan en onder het touw en aan iedereen knabbelen, hij was gewoon echt lief! we waren 's ochtends gegaa heel vroeg (±6uur), en 's middags nog een keer. we hoopten dat ie 's middags weg was zodat we hem niet nog leuker gingen vinden, maar helaas hij stond er nog Huilen

I'm a nobody, nobody is perfect, therefore I'm perfect!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers