Aangifte van "aanranding" gedaan gister.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Aangifte van "aanranding" gedaan gister.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-03 17:59

Gisteravond wilde ik van stal naar huis fietsen. Mijn auto is even weg om gekeurd te worden. Het is maar iets van 20 minuten fietsen en daar ga je echt niet dood van.
Ik was nog geen 3 minuten onderweg en dan ga ik een stukje van ongeveer 1 kilometer door een soort van park. Kom ik een tegenligger tegen op een scooter. Niks aan de hand. Komt die gozer terug en gaat achter me rijden. Dus ik zo iets van Is er iets aan de hand ofzo.

Vraagt hij, Heb je zin. Dus ik nee absoluut niet dus ga maar weer pleite. Maar nee hoor hij bleef achter me rijden. Ik vond het best eng hoor. Dus ik een grote bek opgezet dat ik hier niet van gediend was en dat hij op moest rotten. Hij ging weer de andere kant op dus ik was opgelucht. Komt hij 2 sec. later weer terug. Geeft hij een trap tegen mn fiets aan, ik lag dus bijna in de berm. Ik gestopt en gezegt dat hij nu echt moest kappen. Hij weer weg, en ja hoor hij kwam weer terug. Ik gezegt dat ik mn vriend gebelt had en dat hij 500 meter verderop woonde en dat hij hier heen kwam. Ik heb dan wel geen vriend maar ja dat wist hij niet. Ik omgekeerd, net alsof ik naar mn vriend toe reed. Rijd hij me klem op een bruggetje met zijn leuter al uit zijn broek, die dus gewoon al stijf was. Ik gezegt dat hij uit moest kijken naar een blauwe mercedes want daar reed mn vriend in en toen keek hij om en ben ik weer snel weggefiets en 10 meter verder ben ik naar links gegaan en hij naar rechts.

Ik naar stal gereden en ik jankend naar binnen gerent, want wat was ik overstuur zeg. Ik zat te shaken, niet normaal meer en ik was heel erg misselijk. Ik mn verhaal gedaan en toen heeft diegene waarbij ik op stal sta (hun huis is mijn tweede huis) mij naar huis gebracht.
Kwamen we onderweg de politie tegen dus ik heb gelijk aangifte gedaan.

Wat ik nu maar in mn achterhoofd hou is dat er gelukkig niks gebeurt is.

Bonte kanjer Frank (Ed King Hill) Z2 + 5
Zanou (Kingston) Z2 + 4
Darco Z1 + 2


Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 18:04

Gatver Mien. Gelukkig ben je er goed afgekomen.
Wanneer is je auto weer klaar? Dit moet je echt niet doen hoor, levenslink met die idioten.
Ik loop daar vaak met de honden, ga ze geloof ik maar eens africhten op dat soort kneuzen

Goedgekeurd onderschrift :)

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 18:06

Wat lopen er toch een debielen rond.

Goed dat je gelijk aangifte hebt gedaan.

Vind het moedig van je en veel sterkte verder.

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 18:08

Jeetje das schrikken. Je hoort het wel vaker maar ik ben er gelukkig nog nooit mijn in aanraking geweest. Ik vind wel dat je goed nadacht hoe je reageerde, echt slim. Ik weet niet of ik op zo'n moment zo helder zou zijn..
Fijn dat je de politie hebt aangesproken. Heb je ook een beschrijving gegeven?

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 18:09

Wat zijn er toch zieke mensen, blij dat er niks is gebeurd! En heel erg goed dat je aangifte hebt gedaan.
Sterkte nog.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 18:32

Wat een zieke geesten zijn er toch in deze wereld. Walgelijk, wat een figuur zeg! Sterkte ermee! En je hebt gelukkig de juiste beslissing genomen door meteen aangifte te doen.

PrimaDonna

Berichten: 501
Geregistreerd: 08-02-02
Woonplaats: Linschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 18:58

Jeetje zeg, wat een drama. Bloos Ik snap dat je helemaal overstuur was, je zou er nachtmerries aan over houden.
Wordt het misschien toch tijd voor een vriendje Knipoog
Maar waren er nog meer gevallen bekend van meiden die lastig gevallen waren of was jij de eerste. De politie moet er maar goed gaan soufileren daar in het park, de volgende is misschien iets minder mondig als jij, toch goed van je dat je je eigen niet liet kennen daar zo'n hopeloze zakhooi goed gedaan van je Ach gut

groetjes, Primadonna

Stal Centaurus

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 19:55

Jeetje, wat een verhaal. Lijkt me heel eng. Je hebt je goed verweerd! Wat een frust zeg. Dat is echt iemand die later 'het echte werk' gaat doen en er beter in wordt.....Ben blij dat het goed is afgelopen. Kon je een goeie beschrijving geven van het signalement?

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 19:57

o bah! ik weet(helaas uit ervaring) hoe vervelend zoiets is! dan sta je echt ff te trillen op je benen ja! gelukkig durfde je wel een grote mond te geven, als je echt heel bang was en nix meer zou durven was t misschien heel anders afgelopen(bij een vriendin van mij ging dat helaas wel zo)

hopen dat ze m nog een keer tegenkomen en kunnen oppakken!

ik kwam er jaren geleden ook zo een tegen onderweg van school naar de manege, die stond zich al af te trekken toen ik langs kwam en die stopte toen en rende op me af en hield mn fiets vast zdat ik niet verder kon fietsen, toen ben ik heeeeeeeeeel hard gaan gillen en gelukkig kwam er toen iemand aan, de dag erna is mn vriendin door dezelfde aangerand, alleen is ie bij haar wat verder gegaan dan bij mij(net niet verkracht gelukkig) en de week erna is ie opgepakt

en zo kwamen 3 vriendinnen en ik wekelijks na het uitgaan onderweg van stratum naar de leenderweg(waar 1 van hun woonde en we bleven slapen omdat t zo dicht bij stratum was waar we altijd 1 of 2x per week uitgingen) en altijd op dezelfde plek stond een vieze potloodventer, in t begin schrokken we, en daarna konden we alleen maar lachen, tot ie ineens achter ons aankwam, na aangifte te hebben gedaan stond ie ineens steeds op andere plaatsen, maar we kwamen hem altijd tegen, tot we een keer zo slim waren om politie in burger vlak achter ons mee te laten lopen(in diezelfde wijk liep toen ook die verkrachter rond die paar maanden geleden is opgepakt)

maar ik snap niet dan er mensen zijn die zoiets leuk vinden om te doen, dan ben je toch helemaal ziek in je hoofd!!!

sterkte nog, hoop dat je er geen nachtmerries ofzo van krijgt, en niet meer alleen door een park fietsen want 9 vd 10 parken daar zit wel een of andere sukkel die zoiets doet!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 21:22

Ik ben blij dat ik een doberman heb die dat soort kl@#tzakken opvreet,hopen voor je dat je hem niet meer tegen komt alleen.

Paardentaxi Zeeland

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 21:30

Wat erg! En zo'n hond bij je zou idd wel voor een veiliger gevoel zorgen...

die plaatsnaam is bijna toepasselijk Schijnheilig

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131946
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 21:35

Wat ontzettend naar zeg......
Ik kan me goed indenken dat je helemaal overstuur was hoor.
Zelf heb ik het ook twee keer meegemaakt ('t is leuk wonen in de polder langs een bos Knipoog ) en het is echt een ontzettend nare ervaring, hoop het nooit meer mee te maken (dat hoop ik voor jou trouwens ook !).
Ik vind wel dat je heel cool gereageerd hebt, petje af hoor.
Maar ja..... nu zit je er mee.
En die eikel rijdt waarschijnlijk nog gewoon rond op z'n scootertje, ik hoop dat ie vandaag nog met z'n ballen tussen de ketting zit Boos!
Heel veel sterkte.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 21:43

he gatsie
wat goed van je dat je aangifte gedaan hebt zeg!!! Maar wat kan ik me goed voorstellen hoe eng dat geweest zal zijn. Gelukkig is het nog "goed" afelopen zeg. Heel veel sterkte hoor en petje af voor jou!!!!!!!!1


PrimaDonna

Berichten: 501
Geregistreerd: 08-02-02
Woonplaats: Linschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 21:51

Oscar schreef:
En die eikel rijdt waarschijnlijk nog gewoon rond op z'n scootertje, ik hoop dat ie vandaag nog met z'n ballen tussen de ketting zit Boos!
Heel veel sterkte.



*LOL* *LOL* *LOL* Goeie Haha!

Stal Centaurus

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 21:52

Getver, wat een zieke vent is dat geweest zeg. Goed dat je meteen aangifte hebt gedaan, hopelijk heb je een goed signalement door kunnen geven aan de politie.

Toos paardloos

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 21:59

PrimaDonna"]
[quote="Oscar schreef:
En die eikel rijdt waarschijnlijk nog gewoon rond op z'n scootertje, ik hoop dat ie vandaag nog met z'n ballen tussen de ketting zit Boos!
Heel veel sterkte.



*LOL* *LOL* *LOL* Goeie Haha!
[/quote]

jammer genoeg heeft een scooter geen ketting Scheve mond

(al hoop ik nu stiekem dat zijn scoot een uitzondering is en dat hij er dus wel degelijk tussen komt te zitten Haha! )

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 22:05

Bah, wat een enge lui lopen er toch rond zeg! Ik heb ook zoiets meegemaakt. Het was in Spanje in een discotheek, Mijn vriend was even naar de wc. Komt er zo'n gladjanus aan en die greep me overal waar die grijpen kon. Ik heb hem van me af geduwd en mijn vreind kwam er aan. Helaas was die sukkel al weg.
Ik dus naar die uitsmijters en het hele verhaal uitgelegd. Kwam de politie er bij en moest ik weer naar binnen om hem aan te wijzen! Gaat een beetje moeilijk als diegene je vanachter "aanvalt", en ze allemaal op elkaar lijken en allemaal een leren jas aan hebben.

Ook bekend als Kim20!

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-03 22:27

Bedankt allemaal voor de lieve woorden. Dat doet me wel goed hoor.
Ik heb inderdaad een goed signalement kunnen geven want hij had zn helm boven op zijn hoofd staan.
Wat ik nu ga zeggen, daar bedoel ik niks erg mee maar het was een blanke nepneger(ik bedoel het echt niet verkeerd hoor).
Piet (die mij thuis bracht) zei gelijk al dat ik aangifte moest doen maar ik had zoiets van LAAT MAAR. Puur toeval dat we dus politie onderweg tegen kwamen die stil stonden. Ik wist nog best veel ook, zoals kleur haar, wat hij aanhad, de kleur van zijn scooter en helm.
Ik was gister ook heeeeeel misselijk maar dat zal wel van de schrik geweest zijn.

Ik was de eerste bij wie hij het geflikt heeft maar ik hoop ook de laatste. Want stel je voor dat hij idd niet zo'n mondig typje als mij tegen komt.

Ik ook altijd met mn grote mond zegt altijd iedereen maar ik was blij dat ik een grote mond had.

Bonte kanjer Frank (Ed King Hill) Z2 + 5
Zanou (Kingston) Z2 + 4
Darco Z1 + 2

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 08:06

Idd, bek opentrekken! Ik moest ook altijd een stuk door een vrij afgelegen stukje fietsen en daar zat de Utrechtse Verkrachter ook altijd. Ik heb peentjes gezweet hoor... Zelfs in de winter expres met (naald)hakken naar m'n werk, had me voorgenomen die tussen zijn ribben te planten.
In het bos kom ik ook steeds vaker enge tiepes tegen. Als ik in m'n eentje ben (gister niet eens telefoon mee) dan pak ik m'n zweepje omgekeerd beet en dan mep ik ze echt verrot. 'n Keer met m'n zusje echt zo'n tiep die je bijna van je paard af wil trekken ofzo, echt de kriebels kreeg ik daarvan...
Iedereen zegt altijd dat je er niets aan hebt als je je van te voren bedenkt wat je gaat doen, maar volgens mij ben je dan toch wat assertiever.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 08:17



Gelukkig dat het hierbij gebleven is voor je en goed dat je aangifte hebt gedaan!

Tis toch ongehoord dat een vrouw niet normaal veilig over straat kan Verward
Ik heb ook weleens serieus nagedacht om pepperspray aan te schaffen, maargoed dat mag nog steeds niet dus ik hou gewoon altijd mijn sleutelbos tussen mijn knokkels als ik ergens alleen loop ofzow en ik vertrouw het niet.

Echt op dat soort mannen

Flootje

Berichten: 570
Geregistreerd: 17-01-02
Woonplaats: Hoogvliet (rt)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 08:31

Prima schreef:
Jeetje, wat een verhaal. Lijkt me heel eng. Je hebt je goed verweerd! Wat een frust zeg. Dat is echt iemand die later 'het echte werk' gaat doen en er beter in wordt.....Ben blij dat het goed is afgelopen. Kon je een goeie beschrijving geven van het signalement?


Dat was ook mijn eerste gedachte!
Zeker gezien het feit dat hij dus opgewonden raakt van zijn machtspositie en jouw angst!

Uit de grond van mijn hart: Ik haat zulke lui!! Boos!

"Zorgen moet je doen...niet maken" Loesje

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 08:41

Goed aangepakt hoor! En ook goed dat je aangifte gedaan hebt, ik denk dat er veel mensen zijn die zich schamen ( Verward ) een geen aangifte doen.
Zedendelicten worden nog redelijk goed uitgeplozen!

En voortaan niet meer op de fiets (of iig een lange zweep mee)

Sterkte!

:evaw:

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 09:23

had hem maar onder z'n ballen getrapt! Dan kon hij gelijk niet meer genieten van z'n .........!!!!!!!!!!!

De hond is de betere mens

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 09:29

Daar zat ik dus idd ook aan te denken. Als je nog een keer op de fiets moet, misschien kun je dan je dressuurzweep meenemen. En als er dan wat gebeurt, slaan tot er bloed uit komt....
Gatverdamme wat een rotstreek zeg....

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 09:32

Jeetje wat een engerd!! Goed van je dat je je mond iig hebt opengedaan,
pepperspray is illegaal, maar een busje haarlak en een aansteker 'does the trick' .... kan me voorstellen dat je liever niet meer fiets langs dat stuk, dan voel je je toch een stuk veiliger in je auto!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, Britta31, ElSea, Froukje, Hannanasjuh, Heide83, Muronia, Pellelilly, Sica, SteffiiY, Suziiiie, xLauLaUx, xPabloBokt en 129 bezoekers