deel 2: de rodeoshow van jildau!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

deel 2: de rodeoshow van jildau!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-03 21:18

Ik zat me vandaag nog te bedenken dat ik zo blij ben met een paard die nooit rare sprongen maakt....had ik maar even afgeklopt!
Ik had clubles, en dat is nou eenmaal een reden voor sommige paarden om eens lekker op te naaien. Zo ook Jildau vandaag. Ik was rustig aan het losrijden en ineens: *HOP* *HOP* *HOP* ging ze zomaar een paar keer achter elkaar met 4 benen de lucht in! En hoooog!!!!! Ik schrok me kapot! Bloos
Nou ja, de rest van de les heeft ze geen sprongen meer gemaakt, maar daar is alles ook mee gezegd! Ze was helemaal gek en was steeds afgeleid, schrok overal van....pas aan het einde liep ze nog een beetje fatsoenlijk, maar ik heb toch niet zo lekker gereden vandaag.
Ach ja, mensen hebben ook weleens een rare dag dus het is haar uiteraard vergeven, maar ik hoop dat ze morgen toch wat rustiger is!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 21:29

ok, nu definitief, ik stap wel op eileen.....

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 21:30

Hmmz jammer! Maar zo heeft elk paard zn mindere dagen he Lachen *ik weet er ook alles van Haha!*

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-03 22:03

stef schreef:
ok, nu definitief, ik stap wel op eileen.....


*hahaha* nou okee dan, ik snap het wel. Daar heb ik ook nog nooit rare sprongen mee mogen beleven *AFKLOP AFKLOP* Haha!

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-03 22:04

snowdon schreef:
Hmmz jammer! Maar zo heeft elk paard zn mindere dagen he Lachen *ik weet er ook alles van Haha!*


vertel! *LOL*