de uitbraak van Jildau...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

de uitbraak van Jildau...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-03 15:09

Ja hoor, het was weer eens zover!
Ik kwam rond een uurtje of 12 de stal binnen om de paarden buiten te gaan zetten, staat mevrouw me doodleuk aan te kijken op de poetsplaats met een grote pluk hooi in haar mond! Schijnheilig
Het was natuurlijk weer mijn schuld, ik was vergeten de deur dicht te doen, maar madame moest er natuurlijk weer meteen misbruik van maken
Overal lagen borstels, want ze had voor het gemak de poetskist maar over de vloer heen gegooid, en een op de grond gesmeten radio mocht natuurlijk niet ontbreken...verder had ze kippenvoer gegeten dat er nog lag Nu maar hopen dat ze de vogelpest niet onder de leden krijgt! Haha!
Ze had ook lekker gesmuld van de pot met knoflooktabletjes Vork(nadat ze die over de hele vloer heegegooid had natuurlijk!) Stinken dat ze deed! Niet normaal meer... Lips are sealed
Als klap op de vuurpijl: ze heeft het gepresteerd om een fotolijstje van de kast af in Eileen's stal te krijgen Verward Hierop een foto van mij met Jildau, is het een hint? (ze is van mij, blijf van m'n baasje af jij draak!!!)
NOU JA, beetje maf allemaal in ieder geval! Ik was in ieder geval blij dat de voertonnen tegenwoordig niet meer in die ruimte staan, wat vroeger wel het geval was, want anders had ze die ook gerust nog even meegenomen!
Hopen dat het voorlopig niet meer voorkomt, want het maakt altijd maar een hoop rommel!

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 15:28

HAHAHAHA ... Die zal kakelvers mesten de komende dagen (kippenvoer eten!)! Haha!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 17:38

hahahahaha wat n dame Tong uitsteken maar wie laat nu ook n deur open *LOL*

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 20:53

Haahahahahaaa lachen verhaal hoor!!

Lastig hoor die onderzoekende en doortastende paarden hè?

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-03 21:20

Nou, ze kon haar stal ook niet meer in, want Eileen had de staldeur achter haar kont dichtgegooid. Lekker stel he, die meiden van me! Lachen