veulenforum?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

veulenforum?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-03 19:08

Ik ben nu in het bezit van een prachtig veulen, maar heb eigenlijk niet al te gek veel ervaring met de opvoeding van veulens. Het is mij opgevallen dat veel bokkers eveneens allemaal vreselijk leuke veulentjes hebben.

Is het niet mogelijk om een tijdelijk veulenforum in het leven te roepen voor alle vragen en vraagjes rondom veulens, spenen e.d.?

Ik zou daar in ieder geval heel blij mee zijn.

Graag reacties!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 19:10


Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-03 19:27

Cody schreef:
De Kraamstal
Tadaaaaaaaaa Haha!


hahaha die had ik ook al bedacht, maar het onderwerp is echt anders! kraamstal gaat vooral over dragende merries en het voorstellen van al die hartstikke leuke veulens. Maar ook dat is een tijdelijk forum, dus het houdt een keer op...Mij lijkt het onderscheid juist zo handig?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 19:33

Anya schreef:
Is het niet mogelijk om een
tijdelijk
veulenforum in het leven te roepen voor alle vragen en vraagjes rondom veulens, spenen e.d.?

Ik dacht dat jij een soortgelijk forum als De Kraamstal bedoelde. Lachen
Daar kun je ook met vragen ed over je veulen terecht.
Geen idee hoe lang De Kraamstal nog 'open' blijft, dat is het geval als een forum nog veel gebruikt wordt.
Dus voorlopig kun je daar met je vragen ed terecht, daarna is bijvoorbeeld Vraag Maar Raak een optie.
Probleem is dat er al erg veel forums zijn, je kunt nu eenmaal niet alles onderverdelen. Dan zou er misschien ook een enterforum en een twenterforum moeten komen (voorbeeldje Knipoog ).
Ik denk dat het nu mooi opgelost is door dat tijdelijke forum De Kraamstal, en zolang er vraag naar zo'n forum is zal hij wel blijven staan.
Lachen

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 11:37

Ik snap de vraag van Anya heel goed, want ik zit een beetje met hetzelfde probleem Clown !!
Mijn paard verwacht eind julie haar (en ook mijn Knipoog ) eerste veulen en ik wil natuurlijk niets verkeerd doen Lachen !
Is het niet zo dat in de kraamstal een beetje over zulke vragen heen wordt gelezen Scheve mond ??