Vrouw blijkt man...raar dorp hier..

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Vrouw blijkt man...raar dorp hier..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-03 17:01

Nou ik reed vanmiddag naar brenin en onderweg zag ik in de verste iest geels lopen, en van dichterbij zag ik al oudere benen, dus ik dacht zo die vrouw heeft het in d'r bol, boven dat gele ding zat iets rozigs.. Bloos

Toen ik erlangs reed zag ik het pas goed, het was een oude man ik denk wel in de 70 met een geel wikkelrokje met roze spagetti truitje erboven. Bloos Oh my god..dan was echt erg..die man had ook nog een baard..
Nu weet ik het wel zeker, ik woon in een heel raar dorp..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 17:35

Hahahahaha, lag je niet helemaal in een deuk toen je dat zag? :))

In Amsterdam bij ons (daar woonde ik zo'n 4 jaar geleden nog) fietste er altijd een meneer op een racefiets in een roze string :)) weer of geen weer. Je raakt aan veel gewend, maar ik moest steeds weer lachen als ik hem zag.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 03-02-19 20:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bericht gewijzigd op verzoek

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 19:06

hahaha ik zou niet meer bijkomen van t lachen als ik zoiets zou zien!! en ook zo'n man in roze sting op zn racefiets! gaaf hoor haha!

hier zie ik weleens in een dorpje verder, een man die zich echt compleet als vrouw kleedt en opmaakt incl pruik enzo, dan zie je t niet gelijk, maar iemand met een baard?! pff ik zou denk ik nu nog aan t lachen zijn als ik t had gezien!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 19:35

bij ons heb je ook een travestiet..en je ziet zo overduidelijk dat het een man is..als ik aan 't werk ben (kassa) en hij komt langs lig ik helemaal in een deuk Tong uitsteken
wel als ie weg is natuurlijk, anders is het zo sneu Tong uitsteken
hij loopt echt in kleding uit het jaar 0 Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 19:44

Jeetje! Wat een vreemde wereld zeg! Ik ben ze jammer genoeg nog nooit tegengekomen, maar het kan natuurlijk wel zo zijn dat ik het gewoon niet zag!

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 19:48

Geweldig zeg, de kleurencombinatie alleen al Haha!

Enne, die man op z'n racefiets, heeft hij die nu ingeruikd voor skeelers? Dan ken ik 'm ook wel Haha!

The universe is a big place. But it's okay - you'll grow into it.
-Carl Munson-

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 19:50

ZO kwam er vanmiddag nog 1 bij ons in de winkel.Net rokje aan mooie jas,leuke schoentjes en vrij lang haar.Van achter echt een vrouw,van voor een vrij lelijke "vrouw"Maar ik had het niet in de gate dat een travo was dus ik zei gewoon goede middag dus hij/zij zei goede middag terug.Niks aan de hand zou je denken nou mooi mis.Hij sprak gewoon nog met een echte mannen stem.
Ik heb niks tegen travo's hoor maar als je zo je best doet om op een vrouw te lijken praat dan niet met je eigen stem.Achter af maar goed dat ik geen goedemiddag "mevrouw"heb gezegt want dan had je me helemaal weg kunnen brengen.

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 19:53

Jantien schreef:
Geweldig zeg, de kleurencombinatie alleen al Haha!

Enne, die man op z'n racefiets, heeft hij die nu ingeruikd voor skeelers? Dan ken ik 'm ook wel Haha!


Het zou me niet verbazen *LOL* *LOL* *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 20:00

In Anna Paulowna woont ook een oude vent die altijd in van die oma-rokken loopt met zon spagetthi shirtje erop met bloementjes *LOL*
En die draagt dan make up enzo *LOL*

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 20:04

Jantien schreef:
Geweldig zeg, de kleurencombinatie alleen al Haha!

Enne, die man op z'n racefiets, heeft hij die nu ingeruikd voor skeelers? Dan ken ik 'm ook wel Haha!


Jah dan ken ik m ook!!! *LOL*

*geen onderschrift*

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 20:19

hihihi in Medemblik woont er ook eentje en die loopt altijd in de supermarkt met zo'n fel blauw strak jurkje met spaghettibandjes
en een rode diadeem in het haar en dan schoenen aan met
gigantische hakken.

Ik probeer nooit opvallend te kijken anders pies ik in mijn broek
van het lachen Haha!

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Clien

Berichten: 1511
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 20:38

Ooow wat ik mee gemaakt heb...Ik heb een tijd bij iemand thuis opgepast die 17(!!!) honden had. Het was een aardige man maar wel erg apart. Hij had ook een hele erge vrouwenstem, maar was wel gewoon kaal en had een bierpensje. Toen ik eens in het park liep met onze hond, kwam ik iemand tegen en die zei dat hij omgebouwd was en dus eigeniljk een vrouw was, HELLUP! Ik schrok zo...gelijk aan mijn ouders verteld, die vonden het ook raar. Later hoorde ik het meer mensen bevestigen.

---CARPE DIEM---

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 20:41

tja zo gaat dat he in het leven
ze kent ook iedereen van dat soort verhalen dat een man een lekker wijf versiert, ermee in bed beland en dan blijkt er tocch opeens een aanhangsel aan te zitten.............dan besterf je het toch.......

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 20:44

hahahhahhahahahhahaha! Ik zou niet meer bij kunnen komen van het lachen... Iehhhhhl echt ranzig lijkt me dat om te zien, gadver...

Obelix is gewoon stoer!

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 20:48

ik zag laatst een man die bloot rondfietste in het bos, vond ik ook wel erg vreemd en bovendien niet lijkt het me niket lekker zitten.......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 22:45

Picasso schreef:
In Amsterdam bij ons op de Burgemeester de Vlugtlaan (daar woonde ik zo'n 4 jaar geleden nog) fietste er altijd een meneer op een racefiets in een roze string *LOL* weer of geen weer. Je raakt aan veel gewend, maar ik moest steeds weer lachen als ik hem zag.


Hihi die heb ik ook gezien toen we vorig jaar op 02 feb. met de ME naar Amsterdam moesten voor het huwelijk van W.A en Maxima, de hele bus lag dubbel van het lachen.
Het was behoorlijk koud en hij had echt alleen maar een roze string aan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 22:48

En hij rijdt tegenwoordig op skeelers, dat klopt. Volgens mij is het ook dezelfde die op het Leidse nog wel eens kunstjes doet. Heel Amsterdam kent hem wel Haha!.

Oudere meneren in vage kledingcombinaties zullen we hier ook wel hebben, denk ik Verward.

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 22:53

Lovely schreef:
Heel Amsterdam kent hem wel Haha!.



Ook de mensen die niet in Amsterdam wonen, maar er maar heel afentoe komen!! *LOL* Tong uitsteken

*geen onderschrift*

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 22:56

Zo'n buurman had ik in Lombok (wijk van Utrecht) waar ik in een studentenhuis woonde. Oud mannetje, meestal zag ik 'm als man maar soms als vrouw verkleed. Best zielig, hij had namelijk altijd flinke stoppels op z'n kin en behoorlijk stevige benen. Zijn dochter (?), eeen heel normale vrouw, kwam wel eens langs met haar kinderen, en dan zag hij er altijd uit als man. Maar ik ben hem geregeld op straat en in de supermarkt tegengekomen als vrouw. Ook in de meest vreemde kleurencombi's. Vroeg me wel eens af of zijn dochter zou weten hoe haar vader er soms bij liep... Best tragisch allemaal.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 00:10

Hahaha! Doet me denken toen ik eens aan het winkelen was in Utrecht. Daar kwam een vent van dik 60 binnen, grijze baard alles. Komt ie ineens het pashokje uitzetten in een glans-lak-leren rokje *LOL* Vraagt ie nog heel nonchalant aan de verkoopster 'Hebben jullie deze ook in andere kleuren?' *LOL*

Je had het gezicht van die verkoopster moeten zien Haha! En toch zo goed mogelijk het lachen in proberen te houden en te helpen *LOL* Ik heb me werkelijk bescheurd van het lachen, krijg nu zo weer een mega-grijns op m'n gezicht als ik er aan denk, hihihi...

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-03 07:45

Ja het was best wel om te lachen ja, en dan nog joggen ook he!! Hij had dus ook nog gympies eronder..Haha!

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 08:22

Zo'n vent zag ik laatst op een bromfiets! Tenminste, lang grijs haar van achteren en panty's aan met een rok. Dus ik dacht een vrouw. Ik passeer met de auto en zie me daar toch een lange baard! HAHAHAHAHA!

De hond is de betere mens

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 08:29

Zeker bij wat oudere mannen vraag ik me af of het niet iets is van dementie ofzoiets. Maar wat Mayo zegt dan zou ik het echt niet meer houden van het lachen!!

:evaw:

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 08:29

Mijn neef - met lang blond haar - is ooit door een voorbijganger in z'n kont geknepen toen hij 's avonds op de omafiets van z'n vriendin door het park reed. Die kerel keek raar op toen mijn neef met een zware stem brulde dat-ie van 'm af moest blijven. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-03 08:34

oei blunder!! Haha! haha ik geloof dat er ook zo'n reclame was van een biermerk geloof ik..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arlette1991, GrapeshotBot en 31 bezoekers