foto's van barney

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

foto's van barney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-03 17:13

Hallo mensuh leuk dat jullie ff op mijn profiel komen kijke! Ik ben dus Margon van Dijk en ik ben 16 jaar. Ik woon in De Meern (dat is een klein dorpje vlakbij Utrecht). Party!! Ik heb ook twee huisdieren: een pony en een hond. Maar nu eerst een foto van mij zelf. Afbeelding
Ieder jaar ga ik in de winter skien met mijn ouders en zusje. De foto die je hieronder ziet ben ik in de sneeuw. Ik heb die foto zelf gemaakt met mijn mobieltje. Ik kijk nogal sjago omdat et sneeuwde en et was nogal koud. Dus daar moet je niet op letten. Afbeelding.
Nu ff iets over mijn huisdieren. Mijn hond (nou ja niet mijn hond maar van mijn moeder) van 1 jaar. Het is egt een schatje (nou ja ook wel eens eigenwijs maar ja dat is iedere hond wel). Nou hier een foto van haar. Afbeelding. Ik heb ook een pony. Het is een arabisch volbloed van 16 jaar. Als je hem ziet zou je em die leeftijd niet geven omdat ie super fit en vrolijk is. Hier heb k eerst een kleine foto van hem. Afbeelding.
Ik rijd nu ongeveer een jaar wedstrijden met hem. En het bevalt ons prima. Springen vind ik het leukste. Maar ja als je springwedstrijden wil gaan rijden moet je eerst een winstpunt halen met dressuurwedstrijden. Dat duurde wel ff bij mij dus ik baalde nogal Boos! . Maar nu heb ik al weer 6 springwedstrijden achter de rug. Met 9 winstpunten. Dus dat gaat de goede kant op. Mijn pony staat nu bij een pensionstal in Harmelen. Eerst stond hij op manege van Dorsten in De Meern maar daar ben ik nu 2 maanden weg. Ik heb nog 1 foto van mijn pony en die is genomen op Manege van Dorsten in de binnen bak. Degene die op zijn rug zit ben ik.Afbeelding.
Binnenkort komen er weer wat foto's op mijn profiel. Duzz nog ff wachten.!!! Party!! Haha! Knipoog Nerd *LOL*


chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 17:14

uhm. Dit is in the picture, om je profiel te maken moet je bovenaan klikken. Maar wel leuke foto's

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 17:17

leuke foto's!!! barney is echt super leuk morgen ga ik nog meer foto's maken van hem

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 17:17

leuk paardje !
maar dit is een topic !
geen profiel !
nou veel plezier nog op bokt


Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 17:32

mooie fotos!

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-03 15:13

leuk dat jullie allemaal een berichtje hebben 8er gelaten! srry maar ik d8 toen ik dit aan et maken was dat dit et profiel was! Gr. Margon

Live,LOve,'ndLaugh

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 15:37

leuke foto's!! je hebt een mooie pony welkom op bokt trouwens Haha!

*\o/* *\o/*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, BLEXBot en 75 bezoekers