Lois is geen watje meer

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Lois is geen watje meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 15:22

Lois mijn kleine held, wordt echt een stoer paard Cool Toen hij nog maar net bij me was, was hij bang voor alles. Als een stalgenoot met zijn favourite hengst in de baan reed moest ik maken dat ik uit de buurt bleef met Lois. Mijn paard begon helemaal te shaken als die zwarte hengst briesend voorbij kwam draven Knipoog
Maar tegenwoordig zit Lois beter in zijn vel. Zo maakte ik verleden week al mee dat er een paard was dat niet langs Lois durfde te rijden terwijl dat 2 jaar terug nooit geen enkel probleem gaf. Lois krijgt uistraling }>
Vandaag had ik de ultieme test in de les! Ik reed op de buitenbaan met daar omheen allemaal wapperende vlaggen. Naast de buitenbaan waren graafmachines en zandwagens in de weer, heel griezelig! In de baan reden we met 6 personen waaronder een paar imponerende hengsten, dus dat was een redelijk volle bak.
Lois was behoorlijk onder de indruk maar we zijn de baan goed rondgekomen en heb uiteindelijk super gereden. Ik ben helemaal happy!! Party!!

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 16:23

Leuk! Hopelijk kan ik dat van mijn "watje" ook ooit een keer zeggen Haha! Dat je toch nog fijn gereden hebt ondanks die enge graafmachines, da's een leuke opsteker.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 17:19

zo das echt goed!!dat je maar trots mag zijn al zoveel met hem bereikt te mogen hebben!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 07:43

Super zeg, dat 'ie wat dat betreft zo opgeknapt is! Is echt veel waard!

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 08:26

Wat leuk, dus lois wordt nog een keer een stoere man. Ik kom binnenkort weer een keertje bij jullie kijken hoor Haha!

JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 12:15

From zero to hero, niet slecht! Fijn hoor, dat je paard wat minder gauw bang is, rijdt een stuk relaxter. Zeg, kan je niet eens een onsje van dat lef naar me opsturen, ik ken nog wel een paard die daar baat bij zou hebben... Haha!

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 12:26

haha, leuk dat Lois zijn naamgenoot nu ook wat meer vent wordt. Haha!