Echt vreemd

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Echt vreemd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-03 08:57

Mijn vriend vertelde me gisteren een raar verhaal:

Hij is autoverkoper en ging met een auto van de zaak een proefrit maken, op een gegeven moment rijdt hij op een landwegetje belt zijn neefje op zijn mobiel, dus mijn vriend zet zijn auto langs de weg (links want rechts was geen plek). Op een gegeven moment kijkt hij in 1 van zijn spiegels en ziet een persoon langs de weg staan en die stond heel vreemd rond te kijken (net alsof ze iets zocht). Na een paar seconden loopt de vrouw naar de auto waar mijn vriend in zit en trekt zo de passasiersdeur open en gaat naast hem zitten, mijn vriend schok zich kapot en vroeg aan haar wat ze aan het doen was maar ze zei verder niet. Op een gegeven moment ging ze helemaal in elkaar gedoken tussen de stoel en het dasboard zitten (de vrouw had er heel vreemd uitgezien, ze had een hele pukkelachtige huid en was helemaal nat en groen). Dus mijn vriend naar zijn baas gebeld, die vervolgens met zijn zoon aan komt rijden, zij de politie gebeld. Toen die er waren bleek het te gaan om een vrouw die ontsnapt was bij de Wellen/Spatie (dit is een huis voor geestelijk gestoorden).

Het zal je maar gebeuren dat je gewoon rustig zit te bellen er ineens iemand je portier opentrekt en gewoon naast je gaat zitten. Ik heb volgens mij wel 5 keer aan hem gevraagd of het echt waar was, maar het is echt gebeurd.

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 09:01

Ik zou me kapot schrikken

Wel een keer meegemaakt in Spanje in een stadje dat er ineens iemand aan het portier hing, maar gelukkig hadden we de deuren op slot

Clien

Berichten: 1511
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 09:10

Wat raar! wij hadden een aantal jaren ook een vrouw van Spatie in de buurt rond fietsen, zij was verliefd op onze buurman en schold daarom zjin vrouw steeds uit en fietste steeds rond...sommige mensen...!

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 09:15

Sjees.. Daar word je ook niet echt blij van

Maarja, gelukkig geen gekkigheden gebeurd, toch?? Haha!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 09:16

tja zulke mensen zijn de weg nogal kwijt en dat is erg triest hoor!
maar je schrikt inderdaad wel erg ja....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 09:23

Nog een geluk dat ze niet agressief was ofzo!

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 09:29

Idd Sonja, of keihard gillen of zo.
Brr, lijkt me niks

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 09:37

Nathalie1981 schreef:
(de vrouw had er heel vreemd uitgezien, ze had een hele pukkelachtige huid en was helemaal nat en groen)


Groen Verward
Was het geen alien? Haha!

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-03 09:40

Margreet"]
[quote="Nathalie1981 schreef:
(de vrouw had er heel vreemd uitgezien, ze had een hele pukkelachtige huid en was helemaal nat en groen)


Groen Verward
Was het geen alien? Haha!
[/quote]

Haar kleren waren groen ze had in de sloot gelegen vandaar dat ze ook nat was Haha!

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 10:03

Sommige mensen! .... kunnen er niets aan doen Knipoog

Mijn moeder heeft ook wel vaker verdwaasd rondgelopen en dat zal ook nog wel gebeuren. Mijn oom heeft er ook weleens zien lopen en heeft haar naar huis gebracht, maar ze wist niet eens bij wie ze instapte, ze was helemaal van de wereld, helemaal in een waan/psychose.

Het is gewoon mensonterend zoals wij mensen zo laten leven, maar er is geen adequate zorg voor deze mensen, want ze zijn vrij om te gaan en te staan waar ze willen, en laten die mensen vaak denken dat ze of geen zorg nodig hebben (de rest van de wereld is gek) of ze zien de hulpverleners aan voor mensen die ze kwaad doen (aliens, cia, de russen etc Knipoog ).

Gelukkig leefde deze vrouw nog, er heeft onlangs een vrouw zomaar uit de psychiatrische afdeling van het ziekenhuis hier in alkmaar kunnen lopen, tot afschuw van haar man. Tja mensen zijn vrij om te gaan en te staan waar ze willen, je kunt ze moeilijk tegen hun wil vasthouden toch? Deze vrouw is inmiddels dood teruggevonden, in een sloot.

Ik snap dat je vriend geschrokken is, ik weet hoe raar een mens kan doen die een psychische stoornis heeft, ben zelf met mijn moeder opgegroeid (die manisch depressief is).

Geloof mij, die mensen kunnen er echt niets aan doen, wij kunnen hen wel helpen op een leuke manier mee te draaien in de maatschappij.