Morgen naar de KNO arts

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Morgen naar de KNO arts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-03 12:23

Ik zit hier zonder stem, bij te komen van m'n 4e keel ontsteking binnen 2 maanden.
Ik heb daar nu 4x peneceline voor gehad. En toen ik vorige week bij de dokter kwam heeft hij meteen een verwijsbriefje voor me gemaakt. Ze begonnen met minder zware peneceline maar ik heb nu al 2x achter elkaar een hele zware.
Het zal me benieuwen wat de KNO arst morgen zal zeggen. Zullen m'n amandelen d'r uit moeten of niet? Voor het mooie ben ik d'r natuurlijk al te oud voor. Maar dit is natuurlijk ook helemaal niets.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 12:32

Bij een vriendin van mij zijn ze ook pas weggehaald (die is 20) dus ja als je erzoveel last van hebt is dat het meest waarschijnlijke wat hij zal zeggen..
Succes!!

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 16:36

Ik ben in de 30 en heb dus ook nog steeds last van die amandelen; de neusamandelen zijn het bij mij. Naast keelontsteking heb ik nog allerlei andere bijverschijnselen ervan (de etter loopt af en toe gewoon mijn neus uit Boos! en ik weet hoe je je voelt.
Ik loop al van kinds af aan bij de KNO arts, maar echt geholpen heeft dat niet, net als die penincilline...

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-03 19:46

Het werd weer wat beter. Gister had ik geen stem, vandaag praatte ik weer. Maar nu het laatste uurtje krijg ik weer last van m'n keel. En dat terwijl ik nu nog steeds aan de peniceline ben. De vorige keren werd het dan alleen maar beter maar daar merk ik nu ook weinig van. de eerste 2 dagen werd het beter, toen 2 dagen wat beter, gister geen stem en nu weer echt een hele zere keel.
Ik hoop toch wel dat ze m'n amandelen d'r uit willen halen want dit is echt niets zo.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 08:49

Veel succes vandaag dan. Hopelijk mogen je amandelen eruit en helpt het. Ik wil in ieder geval nooit meer een amandeloperatie, wat heb ik toen een pijn gehad zeg! Maar als dat je zou helpen, zou ik het zeker doen. Liever een tijdje keelpijn na de operatie dan elke keer keelonsteking, dat is 10 keer niks.

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!


Siggy

Berichten: 1730
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: de Eifel in Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 08:56

Mijn amandelen zijn een week of 4 geleden verwijderd, ook na veelvuldige keelontstekingen. De operatie viel erg mee bij mij, ik heb na die tijd maar 1 x een paracetamolletje genomen en voor de rest helemaal geen pijnstillers. Nu doet het soms nog een beetje zeer als ik flink moet gapen. Ik hoop nu in elk geval van mijn keelonstekingen af te zijn, want die waren veel pijnlijker dan de post operatieve pijn. Ik hoop dat de KNO arts je verder kan helpen, ik weet hoe rot je je kan voelen door zo'n zere keel.

Sterkte

Who can say
where the road goes
where the day flows
- only time

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 10:26

Ik zit ook met hetzelfde probeem.Ziek thuis door een keelontsteking.De vijfde in een jaar,dus binnenkort ook naar KNO.

Beterschap iig,ik denk wel dat ze je amandelen er uit willen halen,als het de vierde keelontsteking in twee maanden is.
Je hebt je amandelen op zich niet echt meer nodig,je hebt ze vooral als kind ndig om je te beschermen tegen ziekte,maar je hebt nu inmiddels wel genoeg weerstand opgebouwd.

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-03 10:30

Ik zal wel zien vanmiddag. Ik heb nu het gevoel als of d'r een touwtje om m'n nek zit, niet strak maar een heel klein beetje, net vervelend. Echt niet fijn dus.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Marleen_

Berichten: 3576
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 10:47

ik had vroeger elk jaar zo'n 10 keer zware keelontsteking totdat ik op mijn 11e naar de KNO arts werd gesteurd en die zei we halen ze eruit. die van mij waren ook ontzettend groot!
nu moet ik op 19 mei ook weer naar de KNO arts maar dan alleen voor cyste die aan de binnenkant van mijn mond zit te grootte van een knikker, die wordt er dan even uitgehaald, goh ik heb weer een fijn vooruitzicht.

Black Boy is mijn nieuwe vriendje en liefde <3

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-03 20:48

Ik ben dus vanmiddag geweest. M'n amandelen moeten d'r maar uit. 4 juli, op een vrijdag, moet ik heen. Ik moet dan 1 nachtje blijven.
Aan de ene kant zie ik d'r enorm tegen op. Maar aan de andere kant ben ik d'r dan eindelijk van af. Ik ben het nu echt zat steeds een zere keel te hebben.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-03 20:48

Ik ben dus vanmiddag geweest. M'n amandelen moeten d'r maar uit. 4 juli, op een vrijdag, moet ik heen. Ik moet dan 1 nachtje blijven.
Aan de ene kant zie ik d'r enorm tegen op. Maar aan de andere kant ben ik d'r dan eindelijk van af. Ik ben het nu echt zat steeds een zere keel te hebben.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 22:12

Ik heb dat ook gehad. Bij mij bleek het door de Pfeiffer te komen.
Ik ben bij een homeopaat geweest en heb nu al 1.5 jaar geen last meer.

Ook bekend als Kim20!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, amy495, Appeltje00, Chita, Eleeke, Imhrien, jazzejam, Lalladidoo, Patriesje, Petra_O, Roosch, Zebrastreep en 160 bezoekers