Is dit geen super beestje?!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-01 23:07

Dit is Symphonie, merrie ze is bijna 2,5 en is te koop! wordt ca. 1.55 m (ook zeer geschikt dames paardje)
kwpn (Nevado v. Caletto I X cassanova v. Lucky boy xx)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

[img]http://communities.msn.nl/_Secure/0NgAzAAYTAvRmh6GF5DiHWhXE2DZGh2yKjrhhw!k3sPdepLA8K9VNs5m2lyMe8zAYi4xlqRhhoftanYyY4SxhvQ/Bsym11.JPG[img]

Afbeelding

Afbeelding

symphonie is kwpn

en dit is haar vader:
Nevado (Caletto I v. Cor de la bryere X Lancetto v. Landgraaf I)
Afbeelding

In haar lijn komen veel bekende holstein hengsten voor denk maar eens aan de wereld beroemde hengst cor de la bryere Afbeelding

Verdere bekende namen uit de lijn van symphonie zijn Caletto I, Rantau xx, Lancetto, Landgraaf I, Ladykiller xx, Lucky boy xx en Vesins xx

Wat vind je van haar?
het is een echte knuffel en weet je iemand die wel zo'n paardje kan gebruiken!stuur dan een prive berichtje!

-Gouden karakter
-3 hele ruime gangen
-heel makkelijk in omgang
-zeer goede papieren
-mooi getekend & gebouwd
-goede springmanieren
-een echte knuffel


coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 23:14

Ik vind het een mooi paardje.
Maar ik heb al een knollie en een tweede gaat waarschijnlijk niet.

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 08:35

ik vind het een mooi paardje hoor

Annemieke
Berichten: 2952
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 08:48

erg mooi paardje Kwijl Kwijl Kwijl

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 09:05

een mooi donker paardje maar ik hoef hem/haar niet want ik heb zelf al een pony en een 2de gaat echt niet, plus dat ze behoorlijk duur zal zijn zeg.

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 09:54

Mijn vriendin wilde haar bijna kopen. Maar we hadden in haar advertentie gezet dat ze een pony zocht of klein paard, tussen de 3 en de .. (weet ik niet meer) dus ze was te jong.. en toen wilde mijn vriendin haar toch heel graag kopen maar ze zocht eigenlijk een paardje waarmee ze wedstrijden kan starten aankomende winter dus ze mocht hem niet van haar ouders, al had ze hem toch graag gewild.. maar nu hebben ze al een ander leuk paardje gevonden Party!!

*Jolanda*

Berichten: 1483
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 12:12

Hi!
Ja ik vind dr heeel gaaf maar ja, voorlopig komt er denk geen paardje bij voor mij!

Groetjes Jolanda

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-01 12:49

Dat is wel super jammer want het is echt zo'n lieve schat ik vind het ook jammer dat ze weg moet daarom zoek ik een heel goed thuis voor haar want dat verdient ze en ik weet zeker dat als je zo'n beestje hebt je er erg ver mee komt ze heeft alles mee haar gangen haar super karakter en ook nog eens goede papieren! maar ik heb mijn eigen paard en daar heb ik mijn handen vol aan. En ik vind dat als je zo'n beestje hebt ze de volle aandacht moet krijgen en die kan ik haar niet geven. Ze kan overigens in oktober al onder het zadel! we hebben haar al eens een zadel opgelegd en een hoofstel aangedaan en dat ging heel goed ze geeft er gewoon helemaal niets om! ook manen trekken, wassen, knippen enz allemaal geen probleem en dat voor een nog geen 2,5 jarige dat zegt volgens mij toch wel heel veel.
Oja ze kan ook nog eens kusjes geven
Wat wil je nog meer!! hahahahaha
groetjes en een hele dikke kus van symphonie en alle andere paardjes!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 12:58

Ze is inderdaad heeeeeel erg leuk. Mooi paardje, mooi maatje, alleen het prijskaartje zullen wel wat teveel cijfertjes op staan. Schijnheilig

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-01 19:08

Tja dat ligt eraan wat je als teveel cijfertjes beschoudt prijs staat in verhouding met kwalitiet
ik denk dat het een normale prijs is voor zo'n beestje

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 19:10

De prijs zit iig onder de 6500.- Scheve mond\ Mijn vriendin had nl. in de advertentie gezet dat ze niet meer dan 6500.- uit wilde geven en hun hadden gereageert


HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-01 19:14

tja ik weet niet over wie je het hebt maar ik zeg verder niets over de prijs ik vind het heel belangrijk dat ze een goede stal krijgt zo niet blijft ze gewoon lekker staan de prijs komt pas aan bod als ik zeker weet dat die mensen goed voor dit beestje kunnen zorgen!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 85 bezoekers