Mobiel fatsoen is soms ver te zoeken

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Mobiel fatsoen is soms ver te zoeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-03 21:19

Ik vind het niet meer dan normaal, dat als je in een restaurant gaat eten, je mobieltje uitzet of iig het geluid. Nou, blijkbaar is dat niet voor iedereen normaal.

Ik zat vanavond met m'n vriend bij de chinees te eten en 2 tafeltjes vederop zat iemand de ringtones van haar telefoon uit te proberen. 1x oké, 2x begint irritant te worden, en het ging maar verder. Wij zaten er ons erg aan te ergeren, zo erg dat mijn vriend op een gegeven moment even gevraagd heeft of dat ze alsjeblieft op konden houden met dat "gekl**t".

Dan kan je nog een grote bek krijgen ook "in een restaurant is het toch nooit stil" en "ik zit hem alleen maar even in te stellen hoor". Doe dat lekker thuis of zo, maar niet in een restaurant, waar je er andere mensen mee lastig valt.

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 21:22

Tja.. sommige mensen zijn gewoon heeeeel erg irritant Boos!

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 21:28

ja manieren hebben veel mensen helaas niet meegekregen

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 21:41

Tja het publiek in een chinees laat ook wel eens te wensen over vind ik.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 21:41

Zoiets hadden wij ook vandaag.
Een klasgenoot had vergeten zijn telefoon uit te zetten in het lokaal. Nou ja, dat kan nog gebeuren... Verward Maar dat ding gaat af en hij neemt hemgewoon op en gaat zitten babbelen terwijl de leraar les staat te geven! Dat vond ik dus echt ontzettend asociaal, he!
Die klasgenoot is trouwens 47, dus je zou zeggen dat hij dit soort pubergedrag wel te boven zou zijn. Niet dus. De hele klas had er trouwens wel commentaar op, maar hij vond het heel normaal...
Sommige mensen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 21:46

Gebeurd idd vaak dat je denk 'moet dat nou echt??'.... Sommige mensen trekken zich werkelijk waar niets van aan.

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 09:59

Aargh, echt heel erg irritant! Of dat je zit te eten, iemands telefoon gaat en dat mensen dan eerst 3 minuten aan het kijken zijn wie er belt. Neem dan gewoon op! Of zet hem uit. En dat dan niet 1 keer, nee, de volgende en de volgende keer ook...