Buitenrit met bokkers

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-01 18:48

Vnadaag ging ik voor het eerst echt rijden met Lodewijk na zijn vakantie.
lekker een uurtje naar buiten ,klein rondje veel stappen.
Wilona en Doree gingen mee net als mijn nichtje en Anouk.
De eerste 15 min waren bagger Lodewijk was zo onwijs stijf hij liet nergens los en liep zelfs scheef ik dacht nog die krijgt nooit meer vakantie.
Hij was gelukkig heel rustig wat niet van de rest te zeggen was Wilona ging al schuin achterwaarts de bosjes in op balou en Svenja van Doree was wel zo gek die deed de piaf passage en de galopwissels om de pas op de plaats en soms zelfs tegelijk.alle paarden kwamen kurkdroog terug en die van doree van top tot teen onder het schuim wat een bom zeg.
Dat stak de rest ook aan dus eigenlijk ging iedereen wel van tijd tot tijd dribbelend over de weg behalve lodewijk Lovers .
Zo lief he de brave knol.
Hij springt alleen niet in rechts aan???????
stijf of? de 3de a 4de poging doet hij het pas erg vreemd maar misschien ook stijf?
daarna nog een tijdje staan knuffelen maar echt een eigen paard is goud waart heerlijk dat ik eindelijk weer op een paard zit waarvan ik precies weet wat hij denkt en wat hij bedoeld met elk gebaar dat ie maakt.
Op het einde was ie zo lekker los... volgens mij liep ie niet eerder zo fijn!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice



Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 18:51

Hey Kim!
Fijn dat je zo lekker gereden hebt.
Kan je van mij niet zeggen. Al hoewel ze na een half uurtje wel heel lekker liep.
Doeii!!!

I love to love!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 19:38

Fijn dat jullie het leuk hebben gehad. Als ik niet hoefte te werken dan was ik ook meegegaan!

Ben blij dat je zo gelukkig bent met Lodewijk, hij is ook een lief paard je hebt echt geluk met hem!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Lys_PPA, Mnoonn, RanjaRietje, turtlelito en 76 bezoekers