Even andere PK's

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
PrimaDonna

Berichten: 501
Geregistreerd: 08-02-02
Woonplaats: Linschoten

Even andere PK's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-03 22:00

Hallo,

Zoals al in mijn profiel vermeld stond heb ik een vriend (Arno Visscher) die al enige jaren fanatiek aan motorwegraces doet. Zowel op landelijk als op Europees niveau. Haha!
Hij heeft ook verschillende keren met de TT van Assen mee gereden met een Wild-card en was ook in "99 de best wildcard rijder! Pling
Vandaag kreeg hij het grote nieuws, dat er een Wk-team (Wereld Kampioenschap) geinteresseerd was in hem en heeft daar vanmiddag een gesprek mee gehad.
En rapapapaaaaaaaaaaaaaaaa, volgende week gaat hij zijn debuut maken in Italie Haha! want vanaf nu rijdt hij dit jaar volledig WK's Bloos Bloos
Ik natuurlijk zo trost als een pauw wil dit dan ook graag met jullie effe delen Party!! want ik vind dat toch wel iets wat niet allerdaags is om het maar zo te zeggen! Lachen
Dit is Arno Visscher op zijn nieuwe Kawasaki zx6rr
Afbeelding

groetjes, Primadonna

Stal Centaurus


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 22:03

Ik vroeg het even aan mijn vader en hij had weleens van hem gehoord. gefeliciteerd zeg, wat stoer!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 22:07

Gaaf! we zullen eens achter de buis gekluisterd zitten dan Haha! Wens hem maar heel veel succes van mij toe!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131947
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 22:16

Mijn mannetje zegt het ook iets hoor !
Van harte gefeliciteerd, leuk !
Vraagje: in welke klasse gaat hij uitkomen, Supersport toevallig ?
Dat wordt lastig met onze Jurgen als concurrent Knipoog
Laatst bijgewerkt door Oscar op 06-05-03 22:17, in het totaal 1 keer bewerkt

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 22:17

Gaaf!!!!! Ik ben naast de paardensport helemaal verslaafd aan auto- en motorsport Echt ontzettend stoer *LOL*

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

tije

Berichten: 1546
Geregistreerd: 21-08-02
Woonplaats: randje utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 09:02

strak !! Haha!

The day that we first met , the angels whispered: Perfect
-http://www.stalvandekooidijk.nl

marouska

Berichten: 595
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 09:12

haha mijn vader werkt bij een team, het saveko en nou gaat je vriend bij hun rijden! (heb ik gister gehoord!) wel heel toevallig! maar wel super leuk!!!! ik hoop dat hij het gaat maken!

marouska

Berichten: 595
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 09:14

en het is toch supersport dus 600??

Margreet

Berichten: 18324
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 09:20

Stoer zeg!

Maar vind je dat stiekem niet ook een beetje eng? Je ziet ze soms schuivers maken... Brrrrr... Moet er niet aan denken om m'n vriend zo over het asfalt te zien schuiven!

Nulla tenaci invia est via

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 09:25

Het gaat ook wel eens mis. Cato heeft zijn crash niet overleefd.

Wel een erg gave motor, die Kawa ZX6R.
Laatst bijgewerkt door Pava op 07-05-03 09:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Bel straks ff terug mam, ik sta net de cake af te gieten - Loesje
** M2 +4 **

peppertje

Berichten: 791
Geregistreerd: 01-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 09:26

tja ik vind het ook doodeng, maargoed dat vinden de mannen die nog nooit op een paard hebben gezeten ook van paardrijden....

Wat gaaf he dat hij voor Saveko uit gaat komen! Misschien dat we hem dan nog wel eens zien met races!

Ben trouwens de zus van marouska, dus vandaar dat ik het ook al wist

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 10:13

Gaaf

Nu maar hopen dat het een goed wedstrijd seizoen word.

En super gave motor Kwijl

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 13:48

Wow ik zou supertrots zijn op hem. Feliciteer hem maar met die plaats, en veel succes. Ken verder nikx van de moter sport.

Maar pava bij paardrijders zijn der ook heus wel mensen zijn die het niet overleefd hebben tijdens hun val.
Bij de meeste sporten zit er wel een nadeel aan en is het gevaarlijk.


PrimaDonna

Berichten: 501
Geregistreerd: 08-02-02
Woonplaats: Linschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-03 19:39

Hij gaat inderdaad voor het Saveko team rijden
600cc Supersport. Pling
En inderdaad, krijgt grote concurentie van onze Jurgen vd Goorbergh!

Wel toevallig zeg, dat jullie vader in dat team werkt, wat doet hij
precies? Misschien zien wij elkaar ook nog wel op een race! Cool

Tja ik denk inderdaad dat aan de meeste sporten wel een risico aan verbonden zit....behalve damsport Verward denk ik zo.... en puzzelen Scheve mond
Maar ze zijn goed ingepakt wat dat betreft, maar je kan inderdaad net als K/Cato, erg verkeerd terecht komen Huilen en die kan dat inderdaad ook niet meer na vertellen wat er toen precies gebeurde.
Ik sta daar liever maar niet bij stil en probeer maar te genieten van wat er komen zal op een positieve manier. Knipoog
En ben inderdaad wel erg trots op mijn mannetje....ik kan soms wel heeel erg tegen hem brommen...maar uiteindelijk ben ik toch blij dat hij mijn mannetje is Haha! Haha! Haha!

primadonna

Stal Centaurus

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 21:08

Hihi, ik ben ook zo'n motorfanaat!! Haha!

Zie dit linkje van afgelopen weekend:
[AM] Dagje circuitracen in Frankrijk

Misschien ken je dan Gijan van Zandbeek wel? Die rijdt ook NK met een Yamaha R6. Die heeft mij afgelopen maandag nog wat truukjes laten zien in Frankrijk!!

Toos paardloos

marouska

Berichten: 595
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 21:47

mijn papie is monteur en word dus ook misschien wel monteur van je vriend! hij had dinsdag nog met hem gesproken en met zijn papie (kees)
en misschien zien we elkaar nog is irl! Haha!

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 22:37

Super hoor, Primadonna Haha!
Ik volg het Wk Motorracen op de voet Lachen
Dus zie hem vanzelf wel weer es voorbij komen Lachen

Stal TC Welsh B Pony's Fokkerij

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 00:54

Gefeliciteerd !! Gaaf dat hij de doorbraak heeft kunnen maken Lachen !! Stoere foto trouwens Lachen !!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 08:47

Gefeliciteerd!!! Mijn vriend is ook helemaal weg van motorrace, zit elk weekend voor de buis gekluisterd en als we op zijn kamer zijn moet ik verplicht naar valentino rosi kijken.

peppertje

Berichten: 791
Geregistreerd: 01-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 18:22

Ga je ook mee naar italie? Dan is paps er niet, die blijft thuis omdat ik dat weekend jarig ben en mn zusje dan voor dr examens zit }>
Maar in September zijn ze in het kaas-en klompen land (Assen dus) En dan zijn mn zusje en ik er misschien ook... (moet jij ook komen, dan hebben we een mini bokt-meeting!) *LOL*

PrimaDonna

Berichten: 501
Geregistreerd: 08-02-02
Woonplaats: Linschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-03 19:10

Nee, ik ga niet mee naar Italie, we hebben ook nog een tweeling waar gezorgt voor moet worden dus dat gaat niet.
Maar in Assen zullen we zeker van de partij zijn, lijkt me leuk om jullie daar te ontmoeten! *LOL* inderdaad een zogenaamde bokmeeting bij heeeel veeeeel paardenkrachten! Knipoog

Valentino Rossi is inderdaad een super coureur, heb 1 keertje bij hem in ziekenboeg gezeten. Arno was namelijk gevallen toen en er moesten foto's gemaakt worden of hij niks gebroken had, ondertussen zat ik naar het blote bassie van Rossi te staren die daar lang uit op een stoel lag voor een massage Kwijl Kwijl Op een gegeven moment keek hij om het hoekie en vroeg hij aan de masseur wie ik was Haha! had ik daar een klein beetje sjanz mee Lips are sealed Haha! Haha! Haha!
Je wordt alleen niet goed van die wanhopige vrouwelijk schoon wat allemaal om die motorcoureurs heen draaien Misselijk arno moest ook opgeven dat hij al samenwoonde en kinderen had, anders kon hij nog wel eens gestolkt worden Bloos door wilde vrouwen
Gelijk een goeie relatie test zullen we dan maar zeggen Knipoog maar ik zit er niet zo over in hoor, ik weet dat tie van me houd Lovers

Maar wel allemaal mee kijken hè, volgende week zondag in Italie zijn debuut race in Italie! *LOL*

groetjes, Primadonna

Stal Centaurus

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 17:14

Heej Donna,

Goh zo zie ik arno ook weer anders als alleen hardlopend naar stal toe! Haha wist je nog! Was echt lachen. Nou wens hem maar ook veel succes van mij oke! Ennuh niet te veel msnen met mij he als hij weg is Knipoog ??


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, Capriootje, Carr_friesje, ComscoreBot, DJZ, Femek2902, Femke_Tweety, Googlebot, Indy_Mouse_9, kimmetje26, Ladypronk, maj0, Paardjes83, Polarize, rayoow, Rupser, ryukapple, VuurVleugels, xPabloBokt en 137 bezoekers