Monkeyworld-athon

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Monkeyworld-athon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-03 10:03

Echt zo'n gave serie, net een soap maar dan met apen *LOL*

Gister was het dan ook smullen op Animal Planet, de hele avond tot 01:00 uur aan toe alleen maar Monkeyworld afleveringen.
Voor diegene die nu echt geen idee hebben:
http://www.monkeyworld.co.uk/main.php

Zijn er nog meer mensen die deze serie wel eens kijken?


SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 11:36

ja gister morgen was het ook al de hele morgen op tv. Geweldig heb helemaal in een scheur gelegen. Hoopte eigenlijk dat het er vanmorgen weer op zou zijn, maar toen ging het over honden. Beetje een tegenvaller dus.

Maar monkeyworld is echt heel erg leuk. Bijna eng soms als je een vergelijking gaat trekken naar mensen toe.

VillaNeusjes

Berichten: 6085
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 18:56

jah kijk meestal ewel naar deze serie en ik vond de afleveringen wel leuk.. jammer dat ik de meeste afleveringen al gezien had.. daar baal ik altijd een beetje van


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 19:03

ja ik heb het de hele ochtend en middag zitten kijken (daarna naatuurlijk naar de paarden) egt onwijs gaaf me moeder wou niet eens afwassen omdat ze het niet wou missen

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-03 21:49

Wie is jullie favoriet? Haha!
Mijne toch wel Sally...
Afbeelding

Tja en Charlie,
wie houdt er nou niet van Charlie?
Afbeelding


SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 18:27

Charlie is toch die ene die door waarschijnlijk Jimmy(??) uit de groep gepest was, en doordat ze ruzie hadden gehad, charlie zijn vinger moest toen geamputeerd worden??

corinec
Berichten: 1098
Geregistreerd: 15-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 18:31

Oh oliebol he heb ik gemist is zeker leuk vooral die oude Charlie. Wanneer komt het weer?

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-03 20:40

SAKKIA schreef:
Charlie is toch die ene die door waarschijnlijk Jimmy(??) uit de groep gepest was, en doordat ze ruzie hadden gehad, charlie zijn vinger moest toen geamputeerd worden??

Nou,
dat was dus het nare,
Jimmy heeft weken in de vrijgezellen groep gezeten omdat ze dachten dat hij de meiden blauwe ogen had geslagen.
Bleek dus achteraf Paddy geweest te zijn...
Dus Jimmy mocht na een maand weer terug zijn oude groep in en werd door iedereen hartelijk verwelkomt, erg lief en grappig.

De vinger van Charlie is id afgezet, ze weten niet zeker wie het gedaan heeft, maar wel weten ze dat de vinger was aangetast door artritis, dus hij kon hem niet goed buigen.
Hierdoor is hij waarschijnlijk tijdens een klein gevechtje in de mond van een ander gekomen (Paddy?) en daardoor is hij zo toegetakeld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 23:38

Helaas, geen Animal Planet op de kabel. Daarom behelp ik me dus maar met As the world turns...

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 01:10

Ook heb ik helaas geen animalplanet Verdrietig (hoezo.. is de wereld oneerlijk verdeeld? Verward )
Maar... ruim een jaar geleden hebben ze dit ook uitgezonden op sbs6 (weet ik vrijwel zeker) en vond het toen een pracht om naar te kijken. Helaas heb ik slechts een aantal afleveringen gezien. Verdrietig
Dus... als er iemand is die zich geroepen voelt dit voor mij op te nemen.... mijn dank is groot!

VillaNeusjes

Berichten: 6085
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 11:48

mijn videorecorder is kapot sorry


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 15:48

Ja klopt dat van jimmy toen hij weer in de groep kwam was erg leuk om te zien, hij werd echt onthaald door de hele groep.
Maar gelukkig kreeg Charlie wel een vriendje. Dat was trouwens wel zielig dat aapje die ze bij de mensen in Spanje hadden ongehaald, in zo'n klein hokkie.

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 20:05

Whaha....dit is net gtst!

Maar ik kijk het ook vaker. Ik vind het erg leuk.
Hadden ze niet ook eerst een klim-toestel voor de apen gebouwd of was dat een andere serie?

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 09:40

Weet ik niet ik kijk iegenlijk alleen in de vakantie
Maar het zou wel kunnen want ze hebben er ewl een.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-03 11:17

Ze maken continue nieuwe klimtoestellen,
om verveling tegen te gaan...

En dat vriendje van Charlie is/was Pacito, dat arme dier had een paar jaar opgesloten gezeten in een klein betonnen hokje, vastgeketend aan de tralies van het veels te kleine raampje.

En dit was nog niet eens het meest schreinende geval, het schijnt dat Charlie nog veel meer heeft meegemaakt:
Citaat:
Charlie is a male chimpanzee who was used as a photographers' prop in Spain. He arrived at the park on 05/06/89 and we estimate he was born during 1980. He is a large male with a drawn face and pointy ears. Charlie's history was traumatic. When he first arrived he was a drug addict, had a broken jaw, cataracts, and only four teeth. Charlie has a very strong character and is often seen displaying both to other chimps as well as to passing tanks on the road. He appears older than he is.


SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 13:31

Jeetje ik snap echt niet dat mensen dat bij beesten kunnen doen. Maar hoe zit dat dan heeft ie nou een kunstgebit ofzo?? Want daar hoorde ik wat over, maar ik had het niet helemaal goed gevolgd. De tv is bij ons 's morgens gewoon pratend en bewegend behang.

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 13:37

Ah ja dat was/is echt een prachserie, zat ik altijd voor de buis hoor, 2 jaar geleden geloof ik op een van de commerciele zenders.
Die apen kwamen echt van de hel in de hemel... prachtig en heel ontroerend af en toe.

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 96Laura, _Hinneke, Anja_96, belle_boef, ComscoreBot, Dimphyl, Domiinique, fleurtjeuh, GrapeshotBot, Happy16, katinker, Kimmie235, Thami, xPabloBokt, xrobbiee, YvonneV en 73 bezoekers