aangekomen door de pil?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sirius_

Berichten: 10948
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 16:02

kan wel want er zitten andere hormonen in he. ik ga hem binnekort ook gebruiken (denk ik)


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 16:07

Ik ben niet direct dikker geworden van de pil maar ik kreeg er absoluut meer eetlust van. Ik het begin had ik dat niet zo in de gaten maar toen ik er eentijdje me stopte merkte ik duidelijk het verschil. Door de pil kreeg ik meer zin in zoete dingen zoals chocolade, terwijl ik eigenlijk meer voor pinda's en Katjang Pedis ga Vingers aflikken

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 16:13

Ik weet niet of het door de pil komt, ben sindsdien wel 5,5 kilo aangekomen maar dan wel verspreid over 4 jaar dus daar kan je niks over zeggen.
Misschien eet ik wel meer Koe

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 17:06

Sinds ik aan de pil ben, ben ik toch wel acht kilo aangekomen. Maar ja, ik weet niet of ik de pil nu de schuld moet geven of gewoon mijn eetgedrag of mijn volwassen worden....


Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 17:07

Ik ben misschien maar 2kilo aangekomen... Maar het ligt denk ik ook aan welke pil je slikt hoor....

Duitse Herder Kennel vom Haus Eelerberg, Correct gefokte Duitse Herders.
http://www.vomhauseelerberg.com
Sinds 01/09/2012 trotste mama van Kaya

claudiatje
Berichten: 151
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 18:33

ik ben ook zo'n 4 jaar geleden met de pil begonnen en ben daardoor ook best veel aangekomen tot mijn spijt. Huilen

groetjes claudia

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 19:48

ja dat komt wel vaker voor he en pam ga jij de pil gebruiken?

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-01 00:10

Ze zeggen dat er te weinig hormonen zitten in de moderne pil om er van aan te komen!

Nou toen ik begon, 10 jaar geleden, toen begon ik in mei. In september ging ik weer naar school en ik herinner me nog heel goed dat mijn huidige vriend (toen nog niet, maar zat wel bij mij in de klas) zei dat ik een dikke kont had gekregen(hihi pubers onder elkaar). Toen ik me ging wegen was ik 5 kilo zwaarder in 4 maanden dus!

Dat was echt wel van de pil want in 4 maanden kom je geen 5 kilo aan. Ik woog dus eerst 63 en toen 68!

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-01 13:58

ik ben er niet veel door aangekomen. Mn 'buste' wel.

In 1,5 jaar van cup B naar cup D!
Het ging ineeens heeeeeeeel snel!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-01 10:17

ik ben dr bijna niet door aangekomen...2 kilo ofzo...maar wie zegt dat dat de schuld van de pil is? Koe
yentl, dat zegt pam toch? Gaaaap

lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-01 12:34

Ik ben door de pil ook wel een paar kilo aangekomen en mijn eetlust is ook groter geworden. Vroeger kon ik gewoon alles eten wat ik wou en ik kwam geen kilotje aan, maar nu moet ik toch echt een beetje letten op wat ik eet.

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-01 18:12

Mijn nicht is bijna 5 kilo aan gekomen.
Ik zou ook wel aan de pil willen, niet om de sex Party!! maar omdat ik moet aankomen, en omdat ik erg last van heb van menstuatie problemen, ze zeggen dat dat helpt.
Ook dat je van de pil soms wel 2 weken ziek kan zijn.....

I love to love!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-01 20:07

ik heb nu in 4 jaar tijd 4 verschillende pillen gehad.
Het is mij niet opgevallen dat ik hierdoor zwaarder ben geworden

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-01 20:22

De pil is GOED!! Clown

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 07:01

wilona, ik ben er helemaal niet ziek door geworden, het gaat juist veel beterder en heb ook haast geen pijn meer enzo.

Maar Mariska die werd er erg ziek van, zelfs van de allerlichtste pil, die moest vaak overgeven enzo.

Ik was alleen de eerste week een beetje misselijk, maar daarna heb ik er geen last van gehad.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Nancy, Aeva, Alocasia, Amazonbot, Christina, ComscoreBot, Corien_, Dominique_96, Finesse, fleurtjeuh, Ginny135, Ies_, jasmijn16, Joy_Mennings, LWDaisy, mika11, mosimonster, Nustice, Petra_O, Polarize, Roosch, ryukapple, Silenna, soeboenoe, topsylover, Typhoon, Wieke, xnaomivdh, YandexBot en 160 bezoekers